چگونه می‌توان سهام‌های اسپانیایی را خریداری کرد؟

آفتاب اسپانیا نظیر ندارد. اما سرمایه‌گذاری در اسپانیا نیز، می‌تواند سود خوبی در پی داشته باشد. اما بهترین راه سرمایه‌گذاری در اسپانیا چیست؟ در این مقاله، خواهیم دید که چگونه می‌توان مستقیماً سهام شرکت‌های اسپانیایی را خریداری کرد.

چگونه می‌توان سهام‌های اسپانیایی را خریداری کرد؟

خریداری فیزیکی سهام شرکت‌های اسپانیایی، می‌تواند در بلندمدت سود خوبی به همراه داشته باشد. اگر دوست دارید مالک بخشی از شرکت‌های اسپانیایی شوید، این روش سرمایه‌گذاری مناسب شماست.

کارگزارانمزایاثبت نام

سرمایه_گذاری_در_اسپانیا

چگونه می‌توان در اسپانیا سرمایه‌گذاری کرد؟

یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری در کشور اسپانیا، خرید صندوق سرمایه‌گذاری است که شاخص بورس این کشور، Ibex 35 را دنبال می‌کند. این شاخص، مبنای بازار بورس اسپانیا است و 35 شرکت بزرگ اسپانیایی را در برگرفته است.

هنگامی‌که قصد سرمایه‌گذاری در اسپانیا از طریق خرید سهام را دارید، باید شرایط اقتصادی اسپانیا را نیز در نظر بگیرید. بدهی اسپانیا به شدت بالاست و اقتصاد این کشور شرایط چندان خوبی ندارد. هنگامی‌که عملکرد اقتصاد اسپانیا با مشکل مواجه شود، شرکت‌های اسپانیایی نیز، دچار مشکل خواهند شد.

به‌علاوه، فراموش نکنید که پیش از سرمایه‌گذاری، خود شرکت را نیز مورد بررسی قرار دهید. در ادامه این صفحه، می‌توانید بهترین سهام‌های اسپانیایی برای سرمایه‌گذاری را مشاهده کنید.

نکته: برای مشاهده ساعات فعالیت بازار بورس اسپانیا، اینجا را کلیک کنید.