معامله با ۱۰۰ دلار

100 دلار، مبلغ بسیار خوبی برای شروع معاملات شما است. میتوانید تصمیم بگیرید چه چیزی را میخواهید معامله کنید. برای مثال، میتوانید 100 دلار خود را در یک سهم سرمایه گذاری کنید یا آن را در چند سهم پخش کنید و میزان ریسک خود را پایین بیاورید. اگر هنوز تجربه ای ندارید، میتوانید آنلاین شروع به تمرین معامله کنید و بعد با 100 دلار خود سرمایه گذاری کنید.

چرا با 100 دلار معامله کنیم؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید با مبلغ 100 دلار شروع کنید. هرچند میتوانید پول خود را در بانک پس انداز کنید، اما مگر این روزها بانک چقدر سود میدهد؟ سود پرداختی بانک ها بسیار کم است، پس شاید بهتر باشد با پول خود شروع به معامله کنید. معامله، احتمال کسب سود شما را افزایش میدهد. وقتی پول خود را پس انداز میکنید، به مرور زمان از ارزش آن کم میشود و احتمالا این چیزی نیست که برای سرمایه خود بخواهید.

با معامله کردن،  سود بسیار زیادی کسب خواهید کرد و اگر همه چیز درست پیش رود، کلی پول در می آورید. حتی ممکن است معامله گری، شغل اصلی شما بشود. روزانه، بسیاری افراد از شغل خود استعفا میدهند و معامله گر میشوند و از این راه درآمدی ثابت کسب میکنند.

بدست آوردن سودی خوب با 100 دلار، امکان پذیر است. در یک کارگزاری CFD مدرن و امروزی، میتوانید تا 20 برابر سرمایه خود، اعتبار دریافت کنید. با دریافت اعتبار، میتوانید بیش از سرمایه خود، سرمایه گذاری کنید.این یکی از راه های نوآورانه سرمایه گذاری است که مزایای زیادی دارد.

سرمایه_گذاری_با_100_پوند

موفقیت با 100 دلار؟

با استفاده از اعتبار، سرمایه گذاری با مبلغ 100 دلار در کارگزاری های CFD میتواند بسیار جذاب باشد. با 100 دلار، میتوانید معاملاتی به ارزش 2000 دلار یا بیشتر انجام دهید. با این کارگزاری ها، سود شما از اختلاف قیمت خرید و فروش سهم بدست خواهد آمد. برای مثال، اگر 10 سهم اپل را به قیمت 600 دلار خریداری کنید و در سه روز، قیمت این سهم، 630 دلار بالا برود، اختلاف قیمت خرید و فروش، سود شما خواهد بود. البته این اتفاق، ممکن است برعکس نیز رخ دهد، اگر محاسبه ای اشتباه انجام دهید، این سود ممکن است تبدیل به ضرر شود. با استفاده از قابلیت حد ضرر یا Stop loss، میتوانید مطمئن شوید، بیش از حدی مشخص در روز، ضرر نخواهید کرد.

معاملات CFD

میخواهیم درباره CFD یا قرارداد اختلاف قیمت صحبت کنیم. شما معامله ای انجام میدهید و به صورت خودکار از اختلاف قیمت حاصله سود دریافت خواهید کرد. این بدین معناست که شما هم از افزایش قیمت و هم از کاهش قیمت میتوانید سود کسب کنید.

میتوانید قابلیت های معامله CFD را با یک حساب کاربری آزمایشی، امتحان کنید. پرداخت پول برای حساب کاربری آزمایشی لازم نیست! هنگامی که حس کردید آماده اید، میتوانید اولین 100 دلار خود را در حسابتان واریز کنید و در هر سهامی که بخواهید سرمایه گذاری کنید. هرچه بیشتر سرمایه گذاری کنید، احتمال کسب سود شما نیز بیشتر خواهد شد. اما اولین مبلغ واریزی شما مهمترین مبلغ است! با همان 100 دلار، میتوانید تمام قابلیت ها و امکانات معامله را امتحان کنید.

سرمایه گذاری با 100 دلار

بعضی افراد ترجیح میدهند 100 دلار خود را سرمایه گذاری کنند. سرمایه گذاری معمولا اهداف بلند مدت دارد. برای مثال، شما چند سهم خریداری میکنید تا چند سال بعد آن را بفروشید. اگر بتوانید ماهانه این مبلغ را برای سرمایه گذاری کنار بگذارید، این روش سرمایه گذاری ممکن است برای شما مناسب باشد.

اگر میخواهید مبلغی به اندازه 100 دلار را سرمایه گذاری کنید، بهتر است آن را در صندوق های سرمایه گذاری قرار دهید. صندوق سرمایه گذاری، نهادی است که با هر سهم آن میتوانید چند سهم از شرکت های مختلف را خریداری کنید. از مزایای صندوق ها این است که شما حتی با مبلغی کم هم میتوانید سرمایه خود را بر روی چند سهام مختلف پخش کنید. شما سهمی از یک صندوق خریداری میکنید و صاحب سهام چند شرکت مختلف خواهید شد. پخش کردن سرمایه خود بر روی چند سهم باعث میشود که ریسک سرمایه گذاری شما پایین بیاید و بر روی سرمایه ی خود، ضرر زیادی نکنید. اگر میخواهید به صورت دوره ای، مبلغ 100 دلار را سرمایه گذاری کنید، بهتر است این کار را ماهانه انجام دهید، تا در صورت ریزش بازار، ضرر زیادی را متحمل نشوید.

آیا میخواهید بدانید در کجا میتوانید اوراق صندوق های سرمایه گذاری را خریداری کنید؟ خرید اوراق صندوق های سرمایه گذاری، در کارگزاری های آنلاین ممکن است. ما بهترین کارگزاری ها را برای شما لیست کرده ایم:

فرصت های معامله، بیشمارند. میتوانید به معامله در بازار بورس، بورس کالا، فارکس و صندوق های سرمایه گذاری بپردازید. همه ی این معاملات میتواند با یک حساب کاربری انجام شود. مزیت دیگر معاملات CFD این است که شما نسبت به معاملات سنتی، کارمزد کمتری پرداخت خواهید کرد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *