چگونه می‌توان سهام آرکادیس (Arcadis) را خریداری کرد؟

آیا دوست دارید در سهام شرکت آرکادیس (Arcadis) سرمایه‌گذاری کنید؟ در این مقاله، خواهیم دید که چگونه می‌توان سهام شرکت آرکادیس را خریداری کرد. همچنین، نگاهی به قیمت کنونی این سهام خواهیم داشت.

چگونه سهام آرکادیس را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام آرکادیس را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام آرکادیس استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام آرکادیس چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام آرکادیس چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم آرکادیس در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت آرکادیس

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت آرکادیس را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام آرکادیس در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام آرکادیس را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

کمپانی آرکادیس در چه حوزه‌ای فعالیت می‌کند؟

کمپانی Arcadis، در زمینه‌های زیرساخت، آب، محیط‌زیست و ساختمانی به مشتریان خود مشاوره می‌دهد. این شرکت همچنین مدیریت و طراحی چندین پروژه را در دست دارد. آرکادیس از شرکت‌ها و دولت‌هایی در بیش از 70 کشور مختلف پشتیبانی می‌کند.

یک‌چهارم درآمد این شرکت از بخش محیط‌زیست و یک‌چهارم دیگر از بخش زیرساخت تأمین می‌شود. 15% درصد درآمد شرکت از بخش آب و 35% دیگر از بخش ساخت‌وساز است. بیشتر این درآمدها از اروپا تأمین می‌گردد. پس از اروپا، آمریکای شمالی و جنوبی، بیشترین مشتریان شرکت آرکادیس را در خود جای داده اند.

سهام Arcadis عملکردی دوره‌ای دارد. اگر اوضاع اقتصاد مطلوب باشد، ساخت‌وساز بیشتری انجام خواهد شد و سودآوری شرکت افزایش می‌یابد. اما در زمان بحران اقتصادی، می‌بینیم که عملکرد شرکت افت می‌کند. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنیم پیش از سرمایه‌گذاری در سهام آرکادیس، اوضاع اقتصادی را تحلیل کنید.

نتایج به‌دست‌آمده توسط آرکادیس

سهام کمپانی Arcadis، تحولات شدیدی نداشته است. حتی در زمان بحران مالی سال 2008 نیز، این شرکت توانست به سودی 57 میلیون یورویی دست پیدا کند. در بازه زمانی سال 2005 تا 2014، این شرکت دائماً سودآور بوده است. از سال 2015، این روند معکوس شده و این شرکت چندین ضرر در کارنامه خود ثبت کرده است.

بخشی از این ضرر، به دلیل تحولات خاورمیانه بوده است. مشکل اینجاست که فعالیت‌های آرکادیس در خاورمیانه محدودتر شده است. آرکادیس برای کاهش ریسک منطقه‌ای خود، شروع به سرمایه‌گذاری در خاورمیانه کرد، اما با شکست روبرو شد. در مناطق امن‌تر، مثل بریتانیا، درآمد Arcadis رو به افزایش است.

تاریخچه

بیش از صدسال پیش در سال 1888، شرکت Nederlandsche Heidemaatschappij تأسیس شد. در آن زمان، این شرکت یک اتحادیه بود. این اتحادیه، در چندین زمینه به مشتریان خود مشاوره می‌داد. مثلاً این شرکت در زمینه زمین‌های غیرزراعی یا ساخت‌وساز و یا نگهداری جنگل‌ها، مشاوره می‌داد. این شرکت همچنین، در زمینه ساخت و نگهداری سیستم‌های آبیاری زمین یا بهبود کیفیت خاک فعالیت می‌کرد.

مشتریان متفاوت

در ابتدا و حتی پس از جنگ جهانی دوم، بیشتر مشتریان این شرکت را مشتریان خصوصی تشکیل می‌دادند. از مشتریان سرشناس این شرکت، می‌توان King Willem III را نام برد. پس از آن، مدارس، ادارات آب، دفاتر استانی و شهرداری‌ها به مشتریان آرکادیس تبدیل شدند.

در سال 1963، این شرکت لقب “سلطنتی” (Royal) گرفت و نام آن به Royal Dutch Heath Society تغییر یافت. بعدتر در سال 1997 و پس از خرید شرکت NS engineering firm Articon، نام این شرکت به Arcadis تغییر پیدا کرد. نام این شرکت از واژه Arcadia گرفته شده که در افسانه‌های یونان به معنی بهشت روی زمین است.

کمپانی آرکادیس اکنون در بیش از 70 کشور دنیا فعال است و بیش از 19,000 مشتری در سراسر دنیا دارد.

خلاصه‌ای درباره شرکت آرکادیس

شرکت Arcadis، یک شرکت هلندی است که در زمینه مشاوره و مهندسی فعالیت می‌کند و دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام هلند قرار دارد. این شرکت در زمینه‌های زیرساخت، محیط‌زیست و محیط سازه فعال است. تا سال 1997، این شرکت با نام‌های Nederlandsche Heidemaatschappij، Heidemaatschappij یا Heidemei شناخته می‌شد.

این شرکت در سال 1972 با شرکت Heidemei ادغام شد و هنوز هم Koninklijke Nederlandsche Heidemaatschappij or KNHM یا به‌اختصار KNHM نامیده می‌شود.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *