چگونه می‌توان سهام بیسیک-فیت (Basic-Fit) را خریداری کرد؟

در این مقاله، نگاهی به شرکت بیسیک-فیت (Basic-Fit) خواهیم داشت و به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توان سهام این شرکت را خریداری کرد. همچنین ساختار این شرکت را بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید درآمد این شرکت از چه منابعی تأمین می‌شود. در این مقاله، تمام اطلاعاتی که پیش از خرید سهام Basic-Fit نیاز دارید بدانید را مطالعه خواهید کرد.

چگونه سهام بیسیک-فیت را خریداری کنیم؟

اکنون‌که سهام شرکت Basic-Fit عرضه عمومی شده است، شما می‌توانید در سهام بیسیک-فیت سرمایه‌گذاری کنید. سهام بیسیک-فیت را می‌توان از کارگزاری‌های آنلاین خریداری کرد. این سهام، سهام نو و جدیدی محسوب می‌شود و ممکن است تحولات زیادی در آینده داشته باشد. مثلاً، هنگامی‌که سهام فیسبوک عرضه شد، نوسانات زیادی داشت.

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام بیسیک-فیت را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام بیسیک-فیت استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

آیا سرمایه‌گذاری در شرکت بیسیک-فیت هوشمندانه است؟

پیش از خرید سهام Basic-Fit، احتمالاً از خود می‌پرسید که خرید این سهام هوشمندانه است یا خیر. دلایل زیادی برای خرید سهام بیسیک-فیت وجود دارد. اولین دلیل، آمادگی بالای این شرکت است. بیسیک-فیت هنوز هم در حال بازگشایی باشگاه‌های جدید است و همچنین، این شرکت فعالیت‌های خود را به خارج از مرزهای هلند، گسترش داده است. مثلاً، این شرکت باشگاه‌های زیادی را در بلژیک و فرانسه بازگشایی کرده است و در آینده، شعباتی در اسپانیا و لوکزامبورگ نیز افتتاح خواهد کرد.

گسترش فعالیت در مناطق مختلف، ریسک فعالیت‌های منطقه‌ای این شرکت را کاهش می‌دهد. عملکرد ضعیف در یک کشور، می‌تواند با سوددهی در کشورهای دیگر جبران شود. به علاوه، بیسیک-فیت با فعالیت در کشورهای متعدد، می‌تواند از اقتصادهای منطقه‌ای نیز سود کسب کند. این شرکت، می‌تواند در مناطق مختلف، خدمات ویژه مشتریان آن منطقه را ارائه دهد. همچنین، بیسیک-فیت می‌تواند تجهیزات را به طور عمده خریداری کند و در هزینه‌ها صرفه‌جویی کند. تمام این موارد می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری این شرکت کمک کند و می‌تواند دلیل خوبی برای خرید سهام این شرکت باشد.

یکی دیگر از ترندهای مثبت، افزایش محبوبیت این شرکت است. هرروزه، افراد بیشتری به روش زندگی سالم روی می‌آورند و احتمالاً این روند در آینده نیز ادامه‌دار خواهد بود. خصوصاً بعد از همه‌گیری کرونا در سال 2020، افراد بیشتری به اهمیت سبک زندگی سالم پی برده‌اند. البته، قرنطینه‌های سراسری، درآمد شرکت Basic-Fit را کاهش داده‌اند، اما بازهم اکثر افراد ورزش را بعد از قرنطینه ادامه خواهند داد. به همین دلیل، سرمایه‌گذاری در بیسیک-فیت می‌تواند نتایج خوبی در برداشته باشد و خرید سهام این شرکت می‌تواند هوشمندانه باشد.

عرضه اولیه سهام بیسیک فیت

بیسیک-فیت چیست؟

تقریباً تمام افراد در هلند، نام Basic-Fit را شنیده‌اند. یکی از دلایل این شهرت، حضور Tatjana Simic در تبلیغات این شرکت است. بعضی این تبلیغات را آزاردهنده می‌دانند، اما این تبلیغات بسیاری را تشویق کرده که از صندلی خود بلند شوند و ورزش کنند. این شرکت، شهرت خود را مدیون Tatjana است و او به‌عنوان چهره این شرکت شناخته می‌شود.

اما بیسیک-فیت چیزی بیشتر از یک زن در تبلیغات است. Basic-Fit یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های زنجیره‌ای در هلند است. این شرکت بیش از 140 شعبه در هلند دارد و امکان ورزش را با هزینه‌ای کم برای افراد فراهم کرده است. بیسیک-فیت در خارج از هلند نیز فعال است و مثلاً شعباتی در بلژیک، لوکزامبورگ، اسپانیا و فرانسه دارد.

بیسیک-فیت ویژگی‌های خاصی دارد، شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای کم، به طور نامحدود در این باشگاه ورزش کنید. یکی دیگر از مزایای بیسیک فیت، شعبات زنجیره‌ای بسیار است و مشتریان می‌توانند به طور رایگان در شهرهای دیگر از این باشگاه استفاده کنند. در نتیجه، شما می‌توانید در تعطیلات خود نیز، از این باشگاه استفاده کنید.

چرا سهام بیسیک-فیت عرضه عمومی شد؟

یکی از دلایل عمده عرضه عمومی سهام Basic-Fit، پرداخت بدهی‌های زیاد این شرکت بود. پیش از عرضه سهام، این شرکت زیان‌ده بود و بخش زیادی از این ضرر، به دلیل سود زیاد بدهی‌های معوق این شرکت بود. همچنین، این شرکت قصد دارد بخشی از درآمد حاصل از عرضه سهام را برای رشد بیشتر شرکت سرمایه‌گذاری کند.

بیسیک-فیت قصد دارد از اقتصاد مقیاس سود کسب کند، این شرکت می‌خواهد با بستن قراردادهای خرید تجهیزات، هزینه‌های خود را کم کند. با استفاده از اقتصاد مقیاس، بیسیک-فیت می‌تواند هزینه اشتراک مشتریان را پایین نگه دارد.

عرضه سهام بیسیک-فیت چگونه پیش رفت؟

لوگوی بیسیک فیت

هنگام عرضه اولیه سهام، این شرکت ادعا کرد که یک میلیون یورو ارزش دارد. هنگامی‌که به گردش مالی این شرکت که حدود 200 میلیون یورو است نگاه می‌کنیم، این رقم بالا به نظر می‌رسد. به همین دلیل، شک و تردیدهایی درباره صحت این ادعا وجود دارد.

در زمان عرضه سهام بیسیک فیت، سهام‌داران زیادی به طور عمده سهام خود را فروختند و در نتیجه، علی‌رغم حمایت بانک‌های بزرگ از این سهام، قیمت سهام این شرکت به شدت سقوط کرد. سؤال اینجاست که این سهام در آینده چقدر قیمت خواهد داشت.

یکی از مزایای ترید و معامله سهام به‌صورت آنلاین این است که شما می‌توانید از نوسانات قیمت سود کسب کنید. هنگامی‌که فکر می‌کنید قیمت سهام بیسیک-فیت کاهش خواهد یافت، می‌توانید اقدام به فروش سهام خود کنید و وقتی باور دارید قیمت سهام این شرکت دوباره بالا خواهد رفت، می‌توانید دوباره این سهام را خریداری کنید. در این صورت، می‌توانید در هر شرایطی از معامله این سهام سود کسب کنید!

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *