نقد و بررسی Freedom24 : معایب و مزایای این کارگزاری

Freedom24 یک کارگزاری (Broker) مدرن و به روز است که امکان معامله سهم های مختلف را در راه های متعددی به شما ارائه میدهد. Freedom24 جاییست که میتوانید سهام های CFD را بدون کمیسیون و به صورت فعالانه معامله کنید. اما آیا Freedom24 کارگزاری قابل اطمینانی است؟ در این نقد و بررسی جامع، تجارب خودمان از این کارگزاری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

جمع بندی کلی این نقد و بررسی

Freedom24، یک کارگزاری با قابلیت های فراوان است: شما میتوانید بدون کمیسیون، شروع به معامله سهم کنید و سهم های CFD را فعالانه معامله کنید. ظاهر راحت و کاربر پسند آن ها، به شما این امکان را میدهد تا فعالیت دیگر سرمایه گذاران را دنبال کنید. Freedom24 یک کارگزاری عالی، برای افرادی است که میخواهند یک شبکه اجتماعی بورسی و یک کارگزاری با قابلیت های فراوان را یک جا داشته باشند.

سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.

به طور خلاصه: مزایا

  • نبود کارمزدی ثابت برای سهم ها
  • نرم افزار ساده و حرفه ای
  • امکان دنبال کردن معامله گران دیگر
  • یک کارگزاری معتبر و قابل اعتماد

به طور خلاصه: معایب

  • حساب های کاربری فقط با دلار کار میکنند
  • وجود کارمزد برداشت پول از حساب کاربری

نقد و بررسی جامع Freedom24

دوست دارید همین الان شروع به مطالعه زوایای مختلف Freedom24 کنید؟ از لینک های زیر برای دسترسی به بخش های مختلف این مقاله استفاده کنید:

چه امکانات معاملاتی در Freedom24 برای شما موجود است؟

Freedom24 دو راه برای سرمایه گذاری به شما اختصاص میدهد. هر دوی آن ها را در این مقاله بررسی خواهیم کرد.

خرید مستقیم سهام و رمزارز

میتوان از (Freedom24) برای خرید مستقیم سهام و رمزارز استفاده کرد. در اینصورت، بدون استفاده از اعتبارات کارگزاری، شما صاحب مستقیم و واقعی سهام یا رمزارز خریداری شده خواهید بود. یکی از مزایای این روش سرمایه گذاری، این است که شما کمیسیونی پرداخت نخواهید کرد. برخلاف دیگر کارگزاری ها، در این روش، شما هیچ کارمزدی برای معاملات خود پرداخت نخواهید کرد.

سرمایه_گذاری_در_Freedom24

معاملات فعال سهم های منتخب

همچنین، شما میتوانید به صورت فعال، به معامله سهام ها و رمزارزهای منتخب بپردازید. معامله فعال، به این معنی است که شما میتوانید بر روی افت یا افزایش قیمت سهام سرمایه گذاری کنید. با قابلیت “Short” میتوانید از افت قیمت سهام، سود کسب کنید. این قابلیت، به شما این امکان را میدهد که حتی در صورت انتشار اخبار بد و وضع بد بازار نیز، از معاملات خود سود بدست بیاورید.

همچنین در این نوع معاملات، شما امکان استفاده از اعتبار(Leverage)  را خواهید داشت. با استفاده از اعتبار، شما خود مستقیما صاحب سهم نیستید. شما بخشی از سرمایه ی معامله را تامین خواهید کرد. اعتبارات به شما این امکان را میدهد که سود یا زیان خود را چند برابر کنید. در حالت عادی، شما با افزایش قیمت 1 یورویی، 1 یورو سود خواهید کرد. اما هنگامی که از اعتباری با نسبت 1:5 استفاده کنید، شما با افزایش قیمت 1 یورویی، 5 یورو سود خواهید کرد. البته این یک تیغ دو طرفه است، اعتبارات میتوانند ضرر شما را هم چند برابر کنند.

اینگونه سرمایه گذاری، برای معامله گرانی مناسب است که میخواهند کوتاه مدت سرمایه گذاری کنند. قابلیت بسیار خوب Freedom24 این است که شما امکان هر دو نوع معامله را با یک حساب کاربری خواهید داشت. در هر لحظه، شما این امکان را دارید که “فقط” به صورت عادی سهم را بخرید یا اینکه به معامله فعال آن سهم بپردازید. این قابلیت بدون شک یکی از بزرگترین محاسن بروکر Freedom24 است.

افتتاح حساب کاربری

ایجاد یک حساب کاربری در Freedom24 مثل آب خوردن است: در مرحله اول، شما فقط باید کمی اطلاعات شخصی خود را وارد سایت کنید. بعد از آن، شما با حساب آزمایشی رایگان (Demo) خود، میتوانید قابلیت های مختلف وبسایت را امتحان کنید. یک حساب آزمایشی، امکان این را به شما میدهد که دقیقا مثل یک حساب حقیقی، به معامله سهام بپردازید، تنها تفاوت این است که شما با پول حقیقی واقعی نمیکنید.

افتتاح_حساب_ Freedom24

دوست دارید که با پول حقیقی سرمایه گذاری کنید؟ پس وقتش رسیده که حساب خود را به یک حساب حقیقی تبدیل کنید.

واریز پول به حساب کاربری در Freedom24

قبل از اینکه بخواهید با پول حقیقی در Freedom24 سرمایه گذاری کنید، باید اطلاعات شخصی خود را در حساب کاربری خود، تکمیل کنید. هر کارگزاری معتبری، از شما خواهد خواست که احراز هویت انجام دهید. احراز هویت، برای پیروی از قوانین مبارزه با پول شویی است.

امتحان_دانش_بورسی_Freedom24

همچنین، Freedom24 امتحان ساده ای از شما خواهد گرفت تا ببیند دانش کافی برای معامله سهام را دارید یا خیر. به محض این که حساب کاربری شما تایید شد، میتوانید حساب خود را در Freedom24 شارژ کنید. در Freedom24 میتوانید با حداقل مبلغ 50 دلار به بالا، حساب خود را شارژ کنید. امکان سرمایه گذاری های کوچک نیز وجود دارد. انتقال پول با روش های رایج: پی پل، کارت اعتباری و انتقال بانکی امکان پذیر است.

نرم افزار Freedom24

بخش مهمی از بررسی هر کارگزاری، نرم افزار آن است و طبیعتا، ما هم آن را کامل بررسی کرده و تمام قابلیت های آن را امتحان کرده ایم تا ببینید که آیا Freedom24 مناسب شما هست یا خیر.

ظاهر کاربری راحت

ظاهر Freedom24 بسیار راحت و کاربر پسند است. برنامه نویسان Freedom24 بهترین تلاش خود را کرده اند تا نرم افزاری با ظاهر کاربری راحت و ساده طراحی کنند. تمام سهام ها در قسمت سرچ یا جست و جو سایت قابل دیدن هستند. همچنین آیکن ها بسیار گویا هستند و میتوانید به سرعت چیزی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید.

همچنین، خرید سهام بسیار آسان است. سهام مورد نظر خود را پیدا میکنید، بر روی دکمه خرید یا Buy کلیک میکنید، و با سرعتی مثل برق، معامله خود را انجام داده اید. در کل میتوان گفت، از لحاظ رابط کاربری، Freedom24 بسیار نمره بالایی میگیرد.

سرمایه_گذاری_با_Freedom24

شبکه اجتماعی: “شبکه ای مخصوص معامله گران”

قابلیت بسیار جذاب دیگر Freedom24، که در هیچ کارگزاری دیگری مشاهده نمی شود، قابلیت شبکه مجازی معامله گران است. نرم افزار Freedom24، شبیه فیسبوک است. میتوانید یک تاپیک گفت و گو درباره سهمی که قصد معامله آن را دارید، ایجاد کرده و سهامداران بسیاری، درباره سوال شما اظهار نظر خواهند کرد.

با این قابلیت، میتوانید بازخوردهای زیادی دریافت کنید که میتواند بسیار برای شما آموزنده باشند.

شبکه_اجتماعی_Freedom24

قابلیت “Copytrader”

شاید همه ما تجربه کافی برای معامله نداشته باشیم. بعضی افراد، شاید حتی وقت کافی نیز برای مطالعه برای معامله را نیز نداشته باشند. این قابلیت (Copytrader)، بسیار مناسب این افراد است. قابلیت Copytrader، قابلیتی است که در هیچ کارگزاری دیگری نمیبینید. با این قابلیت، تنها با یک کلیک موس، میتوانید فعالیت معامله گر های دیگر را مشاهده کنید. و بعد، میتوانید معاملات آن را برای خود کپی کنید.

در این پلتفرم، میتوانید جزئیات تمام معاملات سرمایه گذاری را که میخواهید، مشاهده کنید. همچنین، در این پلتفرم، میتوانید میزان ریسک و حد ضرر معامله گران را مشاهده کنید. همچنین، میتوانید به معامله گران دیگر، پیغام خصوصی دهید که دقیقا هدف شبکه مجازی معامله گران است.

قابلیت های دیگری نیز، برای محافظت از حساب شما وجود دارد. برای مثال، Freedom24 به شما این امکان را میدهد که اگر معامله گری که شما دنبال میکنید، در سهامی مشخص، ضرر زیادی کند، آن سهام برای شما نیز به طور خودکار فروخته شود. با این قابلیت، Freedom24 شما را از یک ضرر دیوانه وار محافظت میکند. بهترین ویژگی قابلیت  بهترین ویژگی قابلیت Copytrader این است که استفاده از آن هیچ کارمزدی وجود ندارد و وقتی که شما خودتان معامله گر خوبی باشید، میتوانید سودی مضاعف از این قابلیت بدست آورید.

قابلیت_Copytrader_Freedom24

قابلیت “CopyPortfolios”

پخش کردن سرمایه ی خود بر روی چند سهم، یکی از اصول مهم دنیای سرمایه است. با پخش کردن سرمایه بر روی سهم های مختلف، ریسک معاملات شما به شدت کاهش خواهد یافت. به همین خاطر، Freedom24 به شما این امکان را میدهد که سبد سهام معامله گران دیگر را نیز مشاهده کنید. سبد سهام، در واقع لیست و تعداد سهم هایی است که یک سهامدار در اختیار دارد. با مشاهده سبد سهام معامله گران دیگر، میتوانید با استراتژی معامله آن ها آشنا شوید.

با قابلیت Copyportfolio، شما امکان مشاهده و کپی سبد سهام دیگران را دارید. ما معتقدیم، هر چه قابلیت یک کارگزاری بیشتر، بهتر! و به همین خاطر فکر میکنیم، داشتن قابلیت های متعدد کارگزاری Freedom24 از نقاط قوت آن است.

بازار_ها_Freedom24

آنالیز تکنیکال و نمودار ها

نقطه قوت دیگر Freedom24 نمودارهای آن است. نرم افزار این کارگزاری به شما این امکان را میدهد تا شاخص های متعددی بر روی نمودار اعمال کنید تا بتوانید نمودار سهام مورد نظر را به راحتی آنالیز کنید. برای مثال، نمودار های افقی (محور مقاومت و حمایت) که نقطه دقیق خرید و فروش را به شما نشان میدهند.

شاخص_تکنیکال_Freedom24

اطلاعات جانبی

نکته مثبت این کارگزاری، قابلیت درخواست اطلاعات جانبی و عملکرد سرمایه یک سهام است. بسیاری از سهم ها، یک آنالیز نوشته شده دارند. همچنین شما میتوانید اعداد و ارقام مهم شرکت را مشاهده کنید. از این هم بیشتر، شما میتوانید تحلیل و نظر Freedom24 درباره سهمی مشخص را بخوانید و همچنین ببینید که چند نفر در حال معامله سهم هستند. تمام این اطلاعات جانبی، به معامله بهتر شما کمک خواهد کرد.

هزینه سرمایه گذاری در Freedom24

هر شرکتی نیاز به کسب درآمد دارد. Freedom24 هم استثنا نیست. اما Freedom24 چگونه کسب درآمد میکند و آیا کارمزد دریافتی Freedom24 منطقی است؟ در این بخش مقاله، تمام موارد مربوط به کارمزد و هزینه های Freedom24 را بررسی میکنیم.

کارمزد خرید سهم مستقیم

خرید مستقیم سهام، کاملا بدون کمیسیون است. این بسیار عالی است چون اکثر کارگزاری ها، کارمزدی ثابت از هر سهم در هر معامله دریافت میکنند. عدم دریافت کمیسیون، برای افرادی که با سرمایه کم میخواهند سرمایه گذاری کنند بسیار جذاب است. در اکثر کارگزاری ها امکان سرمایه گذاری کم وجود ندارد چون بخش زیادی از سرمایه شما برای کارمزد کارگزاری خواهد رفت.

اما شما بخشی از اختلاف قیمت یا Spread را پرداخت میکنید. Spread اختلاف قیمت بین قیمت خرید و قیمت نهایی سهام است. هرکارگزاری این مبلغ را دریافت میکند. پس نمیتوان از آن چشم پوشی کرد. البته مبلغ Spread در هر کارگزاری متفاوت است. در مقایسه با بقیه کارگزاری ها، قیمت درخواستی Freedom24 کمی بالاتر است. اما با توجه به عدم پرداخت کمیسیون، باز هم معامله با Freedom24 ارزان تر خواهد بود. فقط هنگامی که بخواهید با مبلغ بسیار زیادی سرمایه گذاری کنید، ممکن است استفاده از کارگزاری دیگری به صرفه تر باشد.

در کل میتوان گفت که کارمزد خرید سهام در Freedom24 مناسب و منطقی است. این کارمزد نسبی، در واقع به لطف نبود قیمتی ثابت و همچنین نبود کمیسیون است و یکی از نقاط قوت Freedom24 محسوب میشود.

کارمزد معامله سهام

اگر میخواهید از اعتبار برای معامله استفاده کنید یا اگر میخواهید با قابلیت “Short” معامله کنید، باید هزینه های جانبی آن را در نظر بگیرید. در صورت تمایل به چنین معامله هایی، شما در واقع مبلغی را از کارگزاری وام میگیرید. مشابه وامی که از بانک میگیرید، باید کارمزد آن را نیز پرداخت کنید. در Freedom24 کارمزد اعتبارات 0.09 درصد است.

همچنین شما برای نگهداری اعتبارات نیز کارمزدی پرداخت میکنید. اگر سهام خود را بیش از یک روز نگه دارید و اعتبار بیش از یک روز پیش شما باشد باید سود روزانه آن را پرداخت کنید. میتوانید سود پرداختی را با تقسیم میزان سود تقسیم بر 365 محاسبه کنید. البته بسیار مهم است که توجه کنید که در درازمدت، سود اعتبارات بسیار زیاد است. به همین خاطر، بهتر است از اعتبارات برای معاملات کوتاه مدت استفاده کنید.

هزینه تبدیل ارزهای مختلف

حساب های کاربری Freedom24 به دلار هستند و متاسفانه نمیتوان با ارز دیگری معامله کرد. هم برای واریز پول و هم برای برداشت وجه، Freedom24 وجهی را برای کارمزد تبدیل دلار، به ارز مورد نظر شما از وجه شما کم میکند. هزینه تبدیل ارز، 50 پیپ یا 0،0005 سنت برای ارزهای خارجی است. هنگامی که وجهی را واریز به حساب میکنید و آن را برمیدارید، حدود 1 درصد کارمزد از آن کسر خواهد شد.

این قطعا نکته ای منفی برای این کارگزاری است. هرچه باشد، شما بدون هیچ معامله ای، کارمزدی را برای واریز پول به حساب خود پرداخت میکنید. کارگزاری های دیگر، مانند Markets این هزینه را دریافت نمیکنند، چرا که شما میتوانید یک حساب کاربری، با ارز مورد استفاده خود باز کنید. اما اگر با دلار معامله میکنید، این مسئله برای شما مهم نخواهد بود.

معامله با یک حساب دلار یک مزیت است، حتی اگر ارز مورد استفاده شما دلار نباشد. خصوصا وقتی که معامله سهام شرکت های آمریکایی را انجام میدهید. در واقع، تبدیل مکرر یورو به دلار را برای معاملات شما حذف خواهد کرد. پس داشتن یک حساب کاربری دلاری، الزاما چیز بدی نیست. البته باز هم این قضیه به سهم های معاملاتی شما بستگی دارد.

هزینه های دیگر

نقطه ضعف دیگر Freedom24، دریافت کارمزد، هنگام پس گرفتن پول از آن است. Freedom24 یکی از کارگزاری هایی است که برای دریافت وجه، کارمزد میگیرد. مهم نیست چقدر پول دریافت میکنید، همیشه 5 دلار کارمزد برای دریافت پول  از Freedom24 را باید بپردازید. وقتی که فقط 5 دلار سرمایه گذاری کردید، 5 دلار کارمزد بسیار زیاد است. به همین دلیل امیدواریم تا Freedom24 هرچه زودتر این کارمزد را حذف کند.

Freedom24 چقدر قابل اطمینان است؟

بحث بسیار مهمی درباره کارگزاری ها، قابل اطمینان بودن و معتبر بودن آن هاست. در این بخش مقاله به این می پردازیم که آیا سرمایه گذاری با Freedom24 امن است یا خیر.

درباره ی شرکت

Freedom24 یک کارگزاری بزرگ و شناخته شده است که از سال 2007 در حال فعالیت است. Freedom24 مشتریانی از سراسر دنیا دارد. حتی یکی از معدود کارگزاری هایی است که مشتریان آمریکایی را می پذیرد. در حال حاضر، این کمپانی بیش از 10 میلیون مشتری دارد. با توجه به ابعاد شرکت، احتمالا Freedom24 حالا حالاها پا بر جا خواهد ماند.

آیا پول من در حساب Freedom24 امن است یا نه؟

در تجربه ما، واریز پول به حساب Freedom24 کاملا امن است. پول مشتریان در حساب های مجزا نگهداری میشود حتی در صورت ورشکستگی شرکت، پول شما از بین نخواهد رفت. همچنین، این به آن معنی است که Freedom24 خودش با پول شما سرمایه گذاری نخواهد کرد. همچنین، ما هم واریز وجه و هم دریافت وجه را در Freedom24 انجام دادیم و هیچ اتفاق مشکوک یا عجیبی رخ نداد.

دریافت_وجه_Freedom24

دریافت وجه در Freedom24 در یک چشم به هم زدن است.

قابل اعتماد بودن کارگزاری Freedom24

نکته دیگری که اثبات میکند Freedom24 یک شرکت قابل اعتماد است، مجوز ها و آیین نامه هایی است که Freedom24 دریافت کرده است. برای مثال، Freedom24 دارای مجوز CySEC از قبرس و همچنین زیر نظر FCA در بریتانیا است. هیچ کارگزاری، قادر به دریافت این مجوز ها نیست، مگر آن که از قوانین سفت و سخت مالی پیروی کند. همه این ها، دلایل بسیار خوبی است که Freedom24 یک کارگزاری قابل اعتماد است.

خدمات مشتریان بروکر Freedom24

خدمات مشتریان Freedom24 با چت مستقیم در وبسایت قابل انجام است. میتوانید سوالات خود را به زبان مادری خود مطرح کنید و به سرعت به شما پاسخ داده میشود. همچنین امکان ثبت تیکت نیز وجود دارد که البته پیشنهاد نمیشود چرا که زمان بیشتری برای پاسخگویی خواهد گرفت. خدمات مشتریان Freedom24 کاملا قابل اعتماد و پاسخگو است.

Freedom24 چگونه سود کسب میکند؟

بعضی افراد میگویند که Freedom24 کلاهبردار است. میگویند چگونه ممکن است یک کارگزاری بدون اینکه کارمزدی برای خرید سهام دریافت کند کار کند؟ خب منطقا کارگزاری ها راه های دیگری برای کسب درآمد دارند. برای مثال، کارمزد و سود اعتباراتی که Freedom24 به کاربران میدهد یکی از این راه هاست. در این مقاله، بعضی از راه هایی که Freedom24 پول در می آورد را گفتیم.

جمع بندی: Freedom24 چقدر قابل اعتماد است؟

به نظر میرسد Freedom24 کاملا قابل اعتماد باشد. حداقل با قطعیت میتوانیم بگوییم که Freedom24 جعلی یا کلاهبردار نیست. Freedom24 یک کارگزاری امن برای معامله و سود بدست آوردن است.

چه معاملاتی میتواند در Freedom24 انجام شود؟

سرمایه گذاری های زیادی در Freedom24 قابل انجام است. برخی از این سرمایه گذاری عبارتند از:

  • صدها سهام شرکت های بین المللی
  • بورس کالا مانند طلا و نفت
  • صندوق های سرمایه گذاری مختلف
  • ارزهای مختلف مثل دلار و یورو
  • ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین یا ریپل

تعدد گزینه های سرمایه گذاری در Freedom24 یکی از نقاط قوت آن است. احتمال اینکه بخواهید در چیزی سرمایه گذاری کنید که در Freedom24 موجود نباشد بسیار کم است.

راهنمای Freedom24

در این راهنمای کوتاه، به این می پردازیم که چگونه میتوان در وبسایت Freedom24 شروع به خرید و فروش سهم کرد. قبل از معامله، باید سهمی را که قصد خرید یا فروش آن را دارید مشخص کنید. در قسمت سرچ یا جست و جوی سایت، به راحتی می توانید سهام مدنظر خود را پیدا کنید. برای ادامه مرحله بعد، ابتدا سهام خود را انتخاب کنید:

سفارش_Freedom24

1- خرید یا فروش

می توانید سهم انتخابی خود را بخرید یا بفروشید. اگر سهمی را میخرید، انتظار دارید قیمت آن افزایش یابد تا با افزایش قیمت سود کنید. هنگامی که سهمی را میفروشید نیز، انتظار دارید که قیمت آن سهم، کاهش یابد تا به نتیجه مطلوب خود برسید.

2- مقدار سهم

در این بخش، باید مقدار سهم مورد معامله را مشخص کنید. اگر بخواهید مبلغی بیش از موجودی حساب خود معامله کنید، باید از اعتبار استفاده کنید. اگر این کار را نکنید، با مبلغ حساب خود، مستقیما سهام مورد نظر را خریداری میکنید.

3- حد ضرر یا Stop loss

حد ضرر یا Stop loss قابلیتی است که سیستم سهام مورد نظر شما را در صورت ضرر به مقدار مشخصی به صورت خودکار می فروشد. همیشه به شما پیشنهاد میکنیم تا از حد ضرر استفاده کنید تا از به باد دادن کل سرمایه خود، جلوگیری کنید.

4- اعتبارات یا Leverage

مقداری که می خواهید از اعتبار استفاده کنید، در اینجا مشخص میشود. وقتی که از اعتبار یا Leverage استفاده نمیکنید، درواقع شما سهام را مستقیما تصاحب میکنید. وقتی از اعتبار استفاده میکنید، سهم را به صورت CFD معامله میکنید.

5- امکان ثبت سفارش

میتوانید به جای معامله سهام، ثبت سفارش کنید. در اینصورت، در قیمت مشخصی، سیستم سهم را برای شما به صورت خودکار معامله خواهد کرد. با این قابلیت، میتوانید معاملات خود را اتوماتیک کنید تا مجبور نباشید دائما به صفحه کامپیوتر خیره شوید.

کلوب Freedom24: وفاداری پاداش داده میشود

وقتی مبلغ زیادی را با Freedom24 معامله میکنید، از مزایای بیشتری برخوردار میشوید. Freedom24 کلوب میتواند با برنامه های ویژه ایرلاین ها برای مشتریان دائمی خود مقایسه شود. در کلوب Freedom24، 5 سطح وجود دارد که به هر سطح، مزایایی خاص تعلق میگیرد. شروع سطح اول، از 5000 دلار است. مزایای ارائه شده بسیار قابل توجه هستند. برای مثال در آخرین سطح، مشتریان به مراسم های خاص ورزشی یا جشن های باشکوه دسترسی خواهند داشت. در سطوح پایین تر، مشتریان تخفیفات ویژه ای، برای نرخ تبدیل ارز خواهد گرفت.

هشدار ریسک سرمایه گذاری در Freedom24

Freedom24 به شما این امکان را میدهد که در سهام ها، رمزارزها و سهم های CFD سرمایه گذاری کنید.

اما سرمایه گذاری خصوصا در سهم های CFD، با استفاده از اعتبار (Leverage)، میتواند با ریسک بالای از دست دادن سرمایه تان همراه باشد. 62 درصد معامله گران با معامله با سهام CFD، ضرر میکنند. مطمئن شوید که زیر و بم معاملات CFD را میدانید و ببینید که قادر به از دست دادن سرمایه خود، هستید یا خیر.

سوددهی معاملات قبلی شما، تضمین موفقیت معاملات آینده شما نیست.

معاملات CFD، بسیار پرنوسان و بدون قاعده هستند و قانون اتحادیه اروپا، از سرمایه گذاران حمایت نمیکند.

این مطالب، صرفا برای مقاصد آموزشی نگاشته شده است و هدف آن تشویق به سرمایه گذاری نیست.

مهمترین مزایای Freedom24:

  • شبکه اجتماعی Freedom24، قابلیت ویژه ای مخصوص این کارگزاری است
  • Freedom24، امکان معامله سهم های متعددی را فراهم میکند
  • امکان کپی کردن رایگان معاملات سرمایه گذاران دیگر
  • نرم افزار Freedom24، ظاهری راحت و کاربر پسند دارد
  • این کارگزاری، دارای مجوز است و بسیار قابل اعتماد میباشد
  • خدمات مشتریان بسیار پاسخگو و کمک کننده است
  • خرید بدون کمیسیون سهام و ارزهای دیجیتال

اینجا را کلیک کنید تا یک حساب کاربری آزمایشی رایگان در Freedom24 افتتاح کنید>>

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *