سرمایه گذاری در دش: چگونه میتوان با معامله دش (Dash) پول بدست آورد؟

درست مثل بیت کوین، دش (Dash) هم یک ارز دیجیتال (Cryptocurrencies) است. ممکن است دش ناشناخته تر از بیتکوین باشد، اما این باعث نمیشود که این ارز دیجیتال کمتر جذابیت داشته باشد. در مقایسه با بیت کوین، دش ویژگی های خاص خود را دارد. به علاوه، دش بسیار پر نوسان است و به عنوان یک سرمایه گذار، میتوان سود خوبی از آن بدست آورد. در این مقاله، نگاهی میکنیم به اینکه چگونه میتوان در دش سرمایه گذاری کرد، چه با معامله فعال آن، چه با خرید این ارز دیجیتال.

سرمایه گذاری در دش (Dash)

دو راه برای سرمایه گذاری در دش وجود دارد. میتوان در کوتاه مدت به معامله فعال آن پرداخت یا اینکه دش را برای بلند مدت خریداری کرد.در ادامه، بیشتر درباره این دو روش خواهید خواند.

معامله دش (Dash): نهایت سود در کوتاه مدت

میتوان با معامله کوتاه مدت دش، بهترین نتایج را بدست آورد. ارز دیجیتال دش، چندان با ثبات نیست. بر خلاف ارز هایی مانند یورو یا دلار، قیمت دش (Dash) بسیار پر نوسان است. با معامله CFD دش، میتوان در این تغییرات قیمتی سرمایه گذاری کرد. میتوانید این کار را با یک کارگزاری انجام دهید.

یکی از بهترین کارگزاری های آنلاین برای سرمایه گذاری در دش، Freedom24 است. با Freedom24، میتوانید هم در افت قیمت هم در افزایش قیمت ثبت سفارش کنید. با این کارگزاری همچنین میتوانید اقدام به پیش فروش (Short) دش کنید. هنگام پیش فروش / خرید، شما بر روی کاهش قیمت دش سرمایه گذاری میکنید. معامله و ترید CFD ارزهای دیجیتال ریسک زیادی به همراه دارد و می‌تواند زیان‌ده باشد، پس مراقب باشید!

میتوانید این روش سرمایه گذاری را بدون ریسک با یک حساب کاربری آزمایشی امتحان کنید. از لینک زیر همین حالا یک حساب کاربری آزمایشی افتتاح کنید:

سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.

سرمایه_گذاری_در_Dash

خرید دش (Dash) برای بلند مدت

در دراز مدت، ارزهای دیجیتال میتوانند سرمایه گذاری خوبی باشند. اما با در نظر گرفتن سقوط قیمت سال 2017، باید مراقب باشید. به همین خاطر، فقط مقدار محدودی از دش را خریداری کنید و مطمئن شوید بهترین زمان را برای خرید انتخاب میکنید.

هر چه بیشتر میگذرد، افراد بیشتری به سرمایه گذاری بلند مدت ارزهای دیجیتال روی می آورند. حتی بعضی افراد اعتقاد دارند که ارز های دیجیتال مانند بیت کوین یا دش، طلای جدید هستند. هر چه باشد، این ارزهای دیجیتال، خارج از کنترل بانک های مرکزی هستند و همچنین حریم خصوصی افراد را حفظ میکنند. همین مورد، ارزهای دیجیتال را به عنوان جایگزین، جذاب تر میکنند.

تفاوت دش (Dash) با بیتکوین (Bitcoin) چیست؟

گاهی اوقات، دیدن تفاوت بین ارزهای دیجیتال آسان نیست. به همین خاطر، به اختصار مزایای دش را نسبت به بیتکوین شرح میدهیم. یکی از بزرگترین مزایای دش این این است که تراکنش های مالی انجام شده، توسط Instasend تایید میشوند و تاییدیه تراکنش ها در چند ثانیه انجام میشود. در مقابل، تراکنش های بیتکوین بعضی اوقات ممکن است ساعت ها به طول بینجامد.

همچنین مهم است که بدانید دش حریم خصوصی کاربران را بهتر از بیتکوین حفظ میکند. “PrivateSend” در دش، از تمام سوابق ترکنش های مالی شما حفاظت میکند. در نتیجه، دش ممکن است برای امن و مخفی نگه داشتن تراکنش های مالی شما بهتر باشد.

به علاوه، دش از سیستمی به نام “Masternodes” استفاده میکند. با این قابلیت؛ نه تنها کسانی که این ارز دیجیتال را استخراج میکنند پاداش دریافت میکنند، بلکه به نهادهای دیگری که در ذخیره سازی و تایید تراکنش ها نقش دارند نیز، پاداش میدهد.

در آخر، جالب است بدانید که 10 درصد کارمزد تراکنش های دش، به مکانی به اسم “خزانه دش” واریز میشود. از این پول، برای پیشبرد پروژه های دش استفاده میشود، که این نکته بیان میکند که گسترش دش، کاری داوطلبانه توسط عده ای محدود نیست. همه ی این دلایل، باعث میشود که بتوانیم بگوییم، شاید دش جذابیت بیشتری از بیتکوین برای سرمایه گذاری دارد.

آینده دش (Dash)

هنگامی که میخواهید تصمیم بگیرید که آیا اقدام به خرید دش کنید یا خیر، باید حواستان به حال و هوای بازار باشد. در سال 2017، ارزهای دیجیتال، رشد بسیار زیادی کردند که در ادامه باعث سقوط قیمت آن ها شد. بعد از سقوط، به نظر میرسد که اوضاع و احوال دش (Dash) خوب باشد.

سوال اینجاست که آیا این حال خوب در سال 2020 ادامه پیدا میکند یا خیر. هر چند، با زمان بندی درست معاملاتتان، هنوز هم میتوانید سود قابل توجهی بدست آورید. هر چه باشد، قیمت ارزهای دیجیتال بسیار نوسان دارد و خرید دش در زمان مناسب میتواند سودمند باشد. میتوانید در اینجا، بیشتر درباره سرمایه گذاری ارزهای دیجیتال بخوانید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *