آیا Plus500 یک سایت کلاهبرداری است؟

بسیاری از مردم ممکن است بپرسند که آیا Plus500 یک سایت کلاهبرداری است یا خیر. در این مقاله، بررسی میکنیم که آیا Plus500 کلاهبردار است یا نه. آیا نرم افزار Plus500  واقعا یک کلاهبرداری است؟

نکته: نسخه ی آزمایشی و رایگان Plus500 را امتحان کنید.

آیا مطمئن نیستید که Plus500 مناسب است یا خیر؟ پس عاقلانه است که این کارگزاری را با یک حساب آزمایشی محک بزنید. از لینک زیر استفاده کنید و در Plus500 یک حساب آزمایشی یا Demo باز کنید:

٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.

آیا Plus500 تقلبی است؟

ما این موضوع را بررسی کردیم و Plus500 تقلبی یا کلاهبردار نیست. Plus500 یک کارگزاری CFD است که سالانه بیش از 35 میلیون خرید برای کاربران انجام میدهد. وقتی پول خود را در Plus500 قرار میدهید، مطمئن باشید که سرمایه تان محفوظ است. در تحقیقاتمان، این نکات را پیدا کردیم:

    • Plus500 از سال 2008 در حال فعالیت است و عملکردی بی نظیر داشته است.
    • در سال 2019، Plus500 بیش از 200،000 مشتری فعال داشته است.
    • نام این شرکت در لیست کارگزاری ها موجود است و عملکرد مالی اش را هرساله منتشر میکند.
    • در Plus500، انتقال پول شما در ۱ روز کاری انجام میشود.
  • این شرکت در بیش از 30 کشور فعالیت میکند.

در اینترنت، نظرات مثبت زیادی را پیدا کردیم، اما چند نظر منفی نیز وجود داشت. بعضی افراد ادعا میکنند که Plus500 کلاهبردار است اما این ادعا کاملا بی پایه و اساس است. این ادعا معمولا به خاطر این است که این افراد در معاملات پول خود را از دست داده اند و بعد مردم را فریب میدهند و کارگزاری را سرزنش میکنند.

به همین خاطر است که باید به یاد داشته باشید، معامله با Plus500 یک بازی نیست. هنگامی که با Plus500 تجارت میکنید، ممکن است همه ی سرمایه ی خود را از دست بدهید. بسیار مهم است که تنها با پولی که به آن احتیاج ندارید سرمایه گذاری کنید.

Plus500_واقعی_یا_کلاهبردار

مبالغ فرضی*

آیا Plus500 واقعی است؟

Plus500 یک کمپانی حقیقی است که از سال 2008 شروع به فعالیت کرده است. برای اینکه تحقیقمان درباره ی این شرکت را گسترش دهیم، حتی لیست دفاتر Plus500 را هم بررسی کردیم. آن ها یک ساختمان اداری را با مایکروسافت Microsoft شریک هستند. همه ی کارمندان این شرکت، مجانی در طول کار بستنی میخورند و حتی یک باشگاه بدن سازی در این شرکت وجود دارد. با بسیاری از کارمندان این شرکت صحبت کردم و بسیار از کارکردن با Plus500 راضی هستند.

Plus500

ویژگی های یک کارگزاری قابل اعتماد

هنگامی که با یک کارگزاری آنلاین سرمایه گذاری میکنید، بسیار منطقی است که به قابل اعتماد بودن آن شک داشته باشید. هرکسی میتواند یک وبسایت فیک یا جعلی بسازد و شروع به اخاذی و کلاهبرداری کند. به همین خاطر، هنگامی که یک کارگزاری آنلاین را انتخاب میکنید، بسیار مهم است که ویژگی های یک کارگزاری قابل اعتماد را بشناسید.

Plus500 دارای مجوز فعالیت از FCA (Financial Conduct Authority) است. FCA یک ناظر مالی است که تمام بنگاه های اقتصادی و مالی در اتحادیه اروپا را بررسی میکند. داشتن مجوز از FCA، دلیل خوبی است که Plus500 کلاهبردار نیست. و Plus500CY Ltd مجاز و تنظیم شده توسط CySEC (#250/14).

ویژگی مهم دیگری که ثابت میکند Plus500 کلاهبردار یا جعلی نیست، آن است که Plus500 به عنوان یک شرکت بورسی عرضه شده است. چون سهام این شرکت در بازار بورس لندن عرضه شده، در نتیجه شرکت باید درباره ی عملکرد مالی اش بسیار شفاف عمل کند. همچنین شرکتی که در بورس عرضه شده باید بسیاری از الزامات قانونی دیگر را نیز اجرا کند.

ادعاهایی که مطرح میکنند پولشان توسط Plus500 پرداخت نشده

هنگامی که در اینترنت درباره ی جعلی بودن Plus500 تحقیق میکنید، به افرادی برمیخورید که ادعا میکنند پولشان توسط Plus500 برگردانده نشده. اما Plus500 بیان میکند که این افراد قوانین معامله گری را زیر پا گذاشته اند. برای مثال چند حساب بورسی باز کرده اند یا با اطلاعات جعلی حساب خود را تکمیل کرده اند. هرگاه برای Plus500 این مسائل روشن شود، شرکت به سرعت حساب این افراد را خواهد بست.

همچنین ادهاهایی وجود دارد که معاملات CFD عادلانه در Plus500 انجام نمیشوند. این ادعا صرفا به خاطر ناآگاهی این افراد نسبت به قوانین معلاملات است. هرچه باشد، معامله ی CFD، شبیه معامله کردن سهام نیست. در این مقاله، میتوانید بیشتر درباره ی معاملات CFD در Plus500 مطالعه کنید.

Plus500-trustpilot

آیا پول شما در Plus500 محافظت میشود؟

هنگامی که پول خود را در حساب Plus500 قرار میدهید، به دقت نگهداری میشود. پول مشتریان در حساب هایی مجزا نگهداری میشوند و شرکت هیچگاه مستقلا با این پول سرمایه گذاری نمیکند. هنگامی که سرمایه ی خود را در Plus500 قرار میدهید، میتوانید مطمئن باشید که هیچ اتفاق عجیبی برای آن رخ نمیدهد.

دوست دارید بدانید چگونه در Plus500 تقاضای وجه کنید؟ این مقاله را مطالعه کنید!

چرا ما کاملا Plus500 را به شما پیشنهاد میدهیم

زمانی که با سرمایه گذاری و معاملات CFD آشنا شدید، Plus500 یکی از بهترین کارگزاری‌ها برای شروع معامله است. ما Plus500 را به همه پیشنهاد میدهیم.

با Plus500 از این مزایا برخوردار خواهید شد:

  • نرم افزار راحت با امکان افتتاح حساب آزمایشی رایگان.
  • میتوانید صدها سهم و ارز را معامله کنید.
  • کارمزد بسیار پایینی را میپردازید بدون هیچ کمیسیونی.

Plus500 جعلی نیست: بر اساس تحقیقات ما این کارگزاری صد در صد حقیقی و واقعی است. Plus500 یک کارگزاری قابل اعتماد برای معاملات CFD با کارمزدی پایین است. دوست دارید معامله با Plus500 را بدون هیچ ریسکی تجربه کنید؟ از لینک زیر استفاده کنید تا یک حساب رایگان آزمایشی بسازید:

٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *