چگونه میتوان سهام ویرجین گلکتیک (Virgin Galactic) را خریداری کرد؟

ریچارد برنسون بعد از گشت و گذار در آسمان، تصمیم گرفت که به فضا برود. افرادی که پولشان از پارو بالا میرود، میتوانند با پرداخت 250،000 دلار، یک ساعت و نیم به گردش فضایی بپردازند. بلیت این سفرهای فضایی به راحتی فروش میرود و سرمایه گذاری در این کسب و کار، میتواند نتایج  خوبی در پی داشته باشد. قیمت سهام ویرجین گلکتیک (Virgin Galactic) اکنون چقدر است؟

چگونه سهام ویرجین گلکتیک را خریداری کنیم؟

سرمایه گذاری در شرکتی که به سفرهای فضایی میپردازد میتواند بسیار جذاب باشد. ارزش بازار توریسم فضایی، چیزی بیش از 800 میلیارد دلار تخمین زده میشود. در حال حاضر، سفرهای فضایی در مراحل ابتدایی خود به سر میبرند. اما همین سرمایه گذاری های نامطمئن است که میتواند در آینده سود خوبی داشته باشند.

باید توجه داشته باشید که Virgin Galactic تنها شرکتی نیست که قصد تجاری سازی سفرهای فضایی را دارد. پروژه SpaceX ایلان ماسک و پروژه Blue Origin جف بزوس نیز، اهداف مشابهی دارند. به همین دلیل، باید ببینید که قیمت کنونی سهام این شرکت، منطقی است یا خیر. ویرجین گلکتیک هنوز به سود دهی نرسیده است.

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام ویرجین گلکتیک را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام ویرجین گلکتیک استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام ویرجین گلکتیک چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام ویرجین گلکتیک چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم ویرجین گلکتیک در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت ویرجین گلکتیک

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت ویرجین گلکتیک را پیدا کنید.

تحلیل ویرجین گلکتیک

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهامویرجین گلکتیک مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم ویرجین گلکتیک در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام ویرجین گلکتیک در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام ویرجین گلکتیک را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم ویرجین گلکتیک در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند ویرجین گلکتیک در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام ویرجین گلکتیک است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره ویرجین گلکتیک

ویرجین گلکتیک، در حال توسعه یک ناوگان فضاپیمایی برای سفر به دور زمین است. فضاپیمایی به نام SpaceShipTwo توسط کمپانی  Spaceship Company طراحی و تولید شده است. مالک این شرکت نیز، ویرجین گلکتیک است.

این فضاپیماها اولین بار در دسامبر 2019 منتشر شده اند. Virgin Galactic قصد دارد پنج فضاپیما از همین نمونه را تولید کرده که به سفرهای فضایی بپردازند. بلیط این سفرهای فضایی برای هر نفر، 250،000 است.

خرید_سهام_ویرجین_گلکتیک

تاریخچه شرکت

شرکت فضایی Virgin Galactic در سال 2004 توسط ریچارد برانسون که یک کارآفرین بریتانیایی بود، تاسیس شد. موسس این شرکت، صاحب ایرلاین Virgin Atlantic نیز هست. در سال 2004، اولین فضاپیمای این شرکت به نام SpaceShipOne پرواز آزمایشی خود را انجام داد و در سال 2010 نیز، SpaceShipTwo که دومین فضاپیمای این شرکت بود پرواز آزمایشی موفق خود را انجام داد.

در سال 2010، نمونه آزمایشی VVS Enterprise نیز پرواز موفق آزمایشی داشت. در سال 2014، SpaceShipTwo در صانحه ای وحشتناک، این فضاپیما سقوط کرد و خلبان نیز فوت کرد. به گفته Virgin Galactic، این حادثه باعث تعطیلی پروژه نشد.

در سال 2018، پرواز دو فضاپیما به دور مدار زمین، توسط SpaceTwoShip و WhiteNightTwo انجام شد. در پروازهای آزمایشی این دو فضا پیما، ارتفاع 50 مایل رد شد. 50 مایل، مرز تعیین شده ای بود که ویرجین گلکتیک نمیتوانست از آن عبور کند. این شرکت قصد دارد سفرهای فضایی خود را از سال 2021 شروع کند. ریچارد برنسون، موسس شرکت و خانواده وی، اولین مسافران این شرکت خواهند بود.

عرضه عمومی سهام ویرجین گلکتیک

سهام Virgin Galactic در بازار بورس نیویورک در تاریخ 28 اکتبر 2019 عرضه شده است. در زمان عرضه، بسیاری از تحلیلگران اعتقاد داشتند که این شرکت پتانسیل زیادی دارد. قیمت این سهام در آوریل 2019 به بیش از 40 دلار رسید. بعد از آن، این سهام سقوط زیادی کرد. تقریبا یک سال پس از عرضه سهام، قیمت این سهام حدود 12.90 دلار رسید که شش دلار بیش از زمان عرضه آن است.

بسیاری از افراد میخواهند به فضا بروند

در پایان ماه مارس 2020، شرکت فضایی Virgin Galactic اعلام کرد که حدود 8،000 نفر برای سفرهای فضایی اعلام آمادگی کرده اند. همه این افراد، مبلغ 1000 دلار پیش پرداخت را پرداخته اند. بلیط سفر فضایی 250،000 دلار قیمت دارد. در طول این سفر 90 دقیقه ای، مسافران برای چند دقیقه بی وزنی را تجربه میکنند.

هنگامی که افراد پیش پرداخت این سفرها را پرداخت میکنند، نقدینگی شرکت افزایش می یابد. همچنین، میتوان نتیجه گرفت که ویرجین گلکتیک مشتریان خود را پیدا کرده است. به همین دلیل، خرید سهام Virgin Galactic بسیار جذاب به نظر میرسد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *