چگونه میتوان در سهام انویدیا (NVIDIA) سرمایه گذاری کرد؟

NVIDIA یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده کارت گرافیک مخصوص بازی است. همچنین، این شرکت یکی از پیشتازان در زمینه هوش مصنوعی، خودروهای بدون راننده و نرم افزار و سخت افزار دیتاسنتر در دنیاست. این جایگاه باعث میشود که سرمایه گذاری در این شرکت بسیار جذاب شود. اما بهترین کارگزاری برای سرمایه گذاری در انویدیا کدام است؟ و قیمت کنونی این سهام چقدر است؟

چگونه سهام انویدیا را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام انویدیا را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام انویدیا استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام انویدیا چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام انویدیا چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم انویدیا در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت انویدیا

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت انویدیا را پیدا کنید.

تحلیل انویدیا

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام انویدیا مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم انویدیا در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام انویدیا در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام انویدیا را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم انویدیا در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند انویدیا در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام انویدیا است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

چگونه میتوان سهام انویدیا را خریداری کرد؟

خرید سهام NVIDIA میتواند بسیار سودآور باشد. تکنولوژی هر روز در حال رشد کردن است و تقاضا برای قطعات کامپیوتری هر روز در حال افزایش است. به همین دلیل، تعداد کسانی که در سهام انویدیا سرمایه گذاری میکنند هر روزه در حال زیاد شدن است. در ادامه این مقاله، به این سوال میپردازیم که سرمایه گذاران جدید چگونه میتوانند سهام NVIDIA را خریداری کنند؟

قبل از خرید سهام انویدیا، باید یک حساب کاربری در یک کارگزاری افتتاح کنید. کارگزاری نهادی است که خرید و فروش سهام را برای شما میسر میکند. پیشنهاد میکنیم یک کارگزاری کم کارمزد را انتخاب کنید تا نتیجه و سود سرمایه گذاری خود را تحت تاثیر قرار ندهید. از لینک زیر، میتوانید بهترین کارگزاری ها را با هم مقایسه کنید:

اگر یک حساب کاربری در یک کارگزاری افتتاح کردید، میتوانید به خرید و فروش سهام بپردازید. اما پیشنهاد میکنیم قبل از معامله سهام، تحقیقات کامل و جامعی انجام دهید و سهام را به خوبی آنالیز کنید. هنگامی که شرکتی محصولات جدید و جذابی را به بازار ارائه میکند، خرید سهام میتواند سودآور باشد. اما حتما سهام شرکتی مثل NVIDIA را با رقبایش مقایسه کنید تا ببینید آیا این شرکت توان رقابت با سایرین را دارد یا خیر.

اگر تصمیم به خرید سهام گرفتید، میتوانید از قسمت جستجو، نام NVIDIA را سرچ کنید تا سهام مد نظر را پیدا کنید. بعد دکمه خرید را فشار دهید و میزانی که میخواهید سهام خریداری کنید را مشخص کنید. اگر از سفارش بازار (Market Order) استفاده میکنید، سهام مستقیما در قیمت کنونی آن برای شما خریداری خواهد شد. اما اگر میخواهید سهام در قیمت خاصی برای شما خریده شود، میتوانید از سفارش محدود (Limit Order) استفاده کنید.

درباره شرکت انویدیا

شرکت آمریکایی NVIDIA در حوزه تولید سخت افزار کامپیوتری فعالیت میکند. این شرکت در سال 1993 تاسیس شد و از همان ابتدا به تولید و طراحی چیپست، کارت گرافیک و مادربرد مشغول بود. کارت ویدیوی NVIDIA در بسیاری از لپ تاپ ها یافت میشود. شرکت های زیادی نیز، از کارت گرافیک انویدیا استفاده میکنند. مثلا، Xbox و PlayStation هر دو از محصولات انویدیا استفاده میکنند. به علاوه، این شرکت قطعات بسیاری از شرکت های کامپیوتری را نیز تامین میکند.

انویدیا

سرآمد در محاسبات پیچیده

NVIDIA شرکتی است که دائما با تکنولوژی های پیچیده سر و کار دارد. این شرکت با دانشمندان، طراحان، هنرمندان و طرفداران گیم زیادی همکاری میکند. NVIDIA اخیرا نسل جدیدی از کارت های گرافیک را طراحی کرده که نسبت به نسل پیشین عملکردی خارق العاده دارند. این سخت افزار، قابلیت طراحی سه بعدی را به کامپیوترهای مختلف میدهد.

انویدیا و دنیای بازی

انویدیا میداند که چگونه باید به تحولات دنیای گیم پاسخ دهد. این شرکت شروع به همکاری با شرکت Adobe کرده است تا سرویس های خلاقانه و تجارب دیجیتالی جدیدی را به مشتریان خود عرضه کند. اخیرا نیز، انویدیا سیستم جدیدی خلق کرده است تا خودروها بتوانند در یک فضای واقعیت مجازی، حرکت کنند. همچنین، انویدیا یک پلتفرم مخصوص بازی به نام GeForce به بازار عرضه کرده است که اکنون حتی از روی موبایل هم قابل اجراست.

محصولات گیمینگ NVIDIA روز به روز حرفه ای تر میشوند. در سال 2018، این شرکت نسل جدیدی از کارت های ویدیویی مخصوص بازی را عرضه کرد که عملکردی بسیار خارق العاده داشتند. نسل جدید این کارت ها که RTX Cards نام دارند، از نسل پیشین این کارت ها (مدل GTX) شش برابر سریعتر است.

بازی های کامپیوتری روز به روز پیشرفته تر و پیچیده تر میشوند. به همین دلیل، تقاضا برای سخت افزارهای مخصوص بازی روز به روز بیشتر خواهد شد. خصوصا طرفداران حرفه ای بازی، دائما در حال ارتقای کارت گرافیک خود هستند. به همین دلیل، NVIDIA همواره مشتریان وفاداری دارد. در نتیجه، اگر هنوز انویدیا تولیدکننده نخست کارت های گرافیک در دنیاست، خرید سهام این شرکت میتواند تصمیم بسیار درستی باشد.

انویدیا و بیت کوین

در زمانی که تب بیت کوین بسیار داغ بود، فروش کارت های گرافیک سر به فلک گذاشت. سهام NVIDIA نیز، افزایش قیمتی ناگهانی داشت. برای استخراج بیت کوین، نیاز به پردازش کامپیوتری بسیار قوی وجود دارد و چیپ های انویدیا در بسیاری از دستگاه های استخراج بیت کوین استفاده میشود.

ممکن است در آینده، بیت کوین دوباره شروع به رشد کند. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، سهام NVIDIA نیز دوباره رشد خواهد کرد. با معامله فعال سهام انویدیا، میتوانید از آخرین تغییرات بازار، سود کسب کنید.

آینده انویدیا

به احتمال زیاد، آینده NVIDIA روشن خواهد بود. هر چه بیشتر میگذرد، رسانه های متنی، جای خود را به رسانه های تصویری میدهند و در نتیجه، نیاز برای GPU افزایش میابد. همچنین، پردازش ابری نیز اخیرا بسیار پر طرفدار شده است و انویدیا تجهیزات این نوع تکنولوژی را نیز تولید میکند. انویدیا احتمالا تکنولوژی خودروهای خودران Volvo در سال 2020 را نیز تولید خواهد کرد که به سوددهی بیشتر این شرکت خواهد انجامید.

با این همه، میتوان گفت که سوددهی شرکت NVIDIA در آینده افزایش خواهد یافت و در نتیجه، احتمالا قیمت سهام این شرکت نیز، بالا خواهد رفت. آیا فکر میکنید شرکت NVIDIA مسیر درستی را پیش گرفته است؟ اگر جوابتان به این سوال مثبت است، بهتر است اقدام به خرید سهام انویدیا کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *