چگونه میتوان سهام شاپیفای (Shopify) را خریداری کرد؟

آیا دوست دارید در یک شرکت موفق کانادایی سرمایه گذاری کنید؟ پس سهام شاپیفای (Shopify) میتواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. شاپیفای سرویسی است که با آن میتوان یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کرد. این شرکت چگونه تاسیس شد و چطور میتوان سهام آن را خریداری کرد؟ در این مقاله، به همه این سوالات پاسخ خواهیم داد. به علاوه، قیمت کنونی این سهام را نیز مشاهده خواهیم کرد.

چگونه سهام شاپیفای را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام شاپیفای را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام شاپیفای استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام شاپیفای چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام شاپیفای چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم شاپیفای در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت شاپیفای

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت شاپیفای را پیدا کنید.

تحلیل شاپیفای

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام شاپیفای مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم شاپیفای در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام شاپیفای در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام شاپیفای را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم شاپیفای در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند شاپیفای در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام شاپیفای است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

آیا سرمایه گذاری در شاپیفای هوشمندانه است؟

شاپیفای شرکتی با آینده روشن است و میتواند در آینده، نقش زیادی در بازار فروشگاه های آنلاین ایفا کند. فروش آنلاین به شدت در حال افزایش است و به دلیل همه گیری کرونا، اکثر افراد به خرید آنلاین عادت کرده اند. به همین دلیل، اکثر کسب و کارها در حال راه اندازی فروشگاه آنلاین خود هستند و Shopify به چنین کسب و کارهایی کمک میکند که فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنند. در عین حال، حجم فروش شاپیفای در حال رقابت با eBay است و رشد شرکت نیز بسیار سریع بوده است. در نتیجه، این سهام پتانسیل خوبی برای سودآوری دارد.

روش کسب درآمد این شرکت بسیار هوشمندانه است: شاپیفای در ابتدا 90 روز نسخه رایگان به کاربران ارائه میدهد تا بتوانند قابلیت های این فروشگاه را امتحان کنند. پس از دوره آزمایشی، شاپیفای از مدیران وب سایت حق اشتراک دریافت میکند و درصدی کارمزد نیز از فروش وب سایت دریافت میکند. شاپیفای، در بخش انتقال پول و حمل و نقل سفارش ها هم فعال است و درآمد این بخش نیز، هر ساله در حال رشد است.

سرویس Shopify Plus نیز بخش جدیدی از شرکت است که منبع درآمد جدیدی برای این شرکت شده است. مشتری این بخش، کمپانی های بزرگ هستند. شرکت های بزرگ، همواره خواستار قابلیت های اختصاصی و جدید هستند که در نسخه عادی شاپیفای موجود نیست. شاپیفای این قابلیت ها را برای این دسته از مشتریان فراهم میکند و همچنین میتواند جایگاه خود را در میان این کسب و کار ها تقویت کند.

البته باید به خاطر داشته باشید که شاپیفای تنها یک کسب و کار نوپا است. آینده این شرکت چندان پایدار نیست و نمیتوان با قطعیت درباره آن نظر داد. اما اگر این شرکت کانادایی بتواند همین مسیر را ادامه دهد، قطعا میتواند آینده سودآوری داشته باشد. به همین دلیل، حتما خرید این سهام را در نظر داشته باشید.

درباره شرکت شاپیفای

دفتر مرکزی این شرکت تجارت آنلاین در کانادا قرار دارد. شاپیفای امکان فروش آنلاین را برای کسب و کارهایی که مشتریان آنلاین دارند، فراهم میکند. خدمات شاپیفای بسیار متنوع است. مثلا شاپیفای در بخش های بازاریابی، پرداخت و حمل و نقل به کسب و کارها کمک میکند. این خدمات به کسب و کارهای کوچک کمک میکند تا بتوانند کل فروش خود را آنلاین کنند. در آگوست 2017، شاپیفای به بیش از 600،000 مشتری، خدمات ارائه میکرد.

شاپیفای

تاریخچه شاپیفای

موسسان شاپیفای قصد داشتند که یک فروشگاه آنلاین در سال 2004 افتتاح کنند. اما متوجه شدند که ساخت یک فروشگاه آنلاین، کار آسانی نیست. همچنین، از ساختار فروشگاه های آنلاین آن زمان، رضایت چندانی نداشتند. یکی از موسسان شاپیفای، برنامه نویس بود و تصمیم گرفت یک پلتفرم برای فروش آنلاین طراحی کند. دو ماه بعد، اولین فروشگاه آنلاین خود به نام Snowdevils را راه اندازی کردند. این فروشگاه، اسنوبرد و تجهیزات جانبی ورزش های زمستانی میفروخت.

در ماه ژوئن 2006، موسسان Snowdevils، شاپیفای را تاسیس کردند. در سال 2009، اپلیکیشن Shopify و API آن برای عموم عرضه شد. با استفاده از API شاپیفای، کاربران میتوانستند فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنند. همچنین، اپلیکیشن شاپیفای نیز، به کاربران امکان میداد اجناس خود را از طریق دستگاه های هوشمند، به فروش برسانند.

در سال 2010، یک نسخه رایگان از اپلیکیشن ارائه شد که به مدیران فروشگاه اجازه میداد بدون نیاز به کامپیوتر، فروشگاه خود را مدیریت کنند. همچنین در همین سال، شاپیفای یک مسابقه راه اندازی کرد تا کاربران و مشتریان بیشتری برای خود جذب کند. رشد شاپیفای بسیار سریع بود. در سال 2014، بیش از 120،000 فروشگاه از پلتفرم شاپیفای برای فروش آنلاین استفاده میکردند. در همین سال، Shopify توانست بیش از 105 میلیون دلار درآمد داشته باشد.

در سال 2013، شاپیفای از درگاه پرداخت خود رونمایی کرد. بدین وسیله، فروشگاه های آنلاین راحت تر می توانستند پرداخت کارت های اعتباری را بپذیرند. همچنین، شاپیفای یک درگاه جدید معرفی کرد تا کاربران بتوانند با آیپد نیز پرداخت انجام دهند.

عملیاتی موفق برای کارآفرینان و سهامداران

هدف تاسیس شاپیفای، ایجاد یک روش آسان برای تاسیس فروشگاه بود. بعد از ارائه اپلیکیشن، Shopify تنها 5000 مشتری داشت. اما اکنون بیش از 500،000 کارآفرین و صاحب کسب و کار، از خدمات شاپیفای استفاده میکنند. شاپیفای در بیش از 175 کشور فعال است و به لطف خدمات روزافزون آن، اکنون راه اندازی یک فروشگاه آنلاین از هر زمان دیگری آسان تر است.

مشتریان هدف شاپیفای، کسب و کارهای کوچک و متوسطی هستند که میخواهند در بخش فروش آنلاین نیز فعالیت داشته باشند. اما سهامداران نیز، از عملکرد Shopify بسیار راضی هستند، چرا که قیمت سهام این شرکت از زمان تاسیس تا سال 2017 دو برابر شده است.

آیا فکر میکنید Shopify هنوز هم جای رشد دارد؟ اگر جواب شما به این سوال مثبت است، بهتر است اقدام به خرید سهام Shopify کنید.

درآمدهای شاپیفای

مشتریان شاپیفای، حق اشتراکی ماهیانه به مبلغ 29 دلار پرداخت میکنند. به علاوه، شاپیفای از تراکنش های مالی وب سایت ها نیز سود کسب میکند. همچنین، بخش حمل و نقل سفارش ها هم برای شاپیفای بسیار سودآور است.

هنگامی که در یک فروشگاه که به وسیله Shopify درست شده است، کالایی به فروش میرسد، علاوه بر صاحب فروشگاه، شاپیفای نیز سود کسب میکد. درصدی از این فروش، متعلق به Shopify خواهد بود پس این شرکت علاوه بر درآمد ثابت، از مجموع فروش وب سایت ها نیز، کسب درآمد میکند. همین استراتژی میتواند دلیل خوبی برای خرید سهام Shopify باشد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *