خرید گنوسیس: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال Gnosis (GNO) سرمایه‌گذاری کرد؟

اگر قصد دارید سرمایه خود را افزایش دهید، سرمایه‌گذاری الزامی است. سپرده‌گذاری در حساب‌های پس‌انداز سود چندانی به ارمغان نمی‌آورد. دارایی‌های زیادی وجود دارد که می‌توان در آن‌ها سرمایه‌گذاری کرد. اما بهترین گزینه کدام است؟ سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، یکی از بهترین گزینه‌ها برای سرمایه‌گذاری است. یکی از پروژه‌هایی که می‌توانید در آن سرمایه‌گذاری کنید، پروژه گنوسیس (Gnosis) است.

آیا دوست دارید بدانید گنوسیس چیست و چه انتظاراتی می‌توان از این پروژه داشت؟ در این صورت، بهتر است این مقاله را به‌دقت مطالعه کنید، چرا که ما مهم‌ترین اطلاعات درباره این ارز دیجیتال را در اینجا گردآوری کرده‌ایم. با مطالعه این مقاله، با اتفاقات غیرمنتظره مواجه نخواهید شد!

چگونه می‌توان ارز دیجیتال گنوسیس (GNO) را خریداری کرد؟

آیا قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت در ارز دیجیتال Gnosis دارید و آیا می‌خواهید کنترل کاملی بر روی ارز خریداری شده داشته باشید؟ در این صورت، بایننس گزینه مناسبی است! شما می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی Gnosis سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در Gnosis را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “Gnosis”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “Gnosis” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

گنوسیس چیست؟ – اهداف پروژه

در ادامه، به اجزای اصلی پروژه Gnosis خواهیم پرداخت. اما پیش از آن، خواهیم دید که این پروژه اصلاً چیست. گنوسیس یک پلتفرم اختصاصی پیش‌بینی است که به‌عنوان یک اپلیکیشن غیرمتمرکز (dapp) بر روی شبکه بلاک‌چین اتریوم (Ethereum) ساخته شده است. این عنوان ممکن است کمی سنگین باشد، اما بدین معناست که گنوسیس پروژه‌ای بر مبنای پلتفرم اتریوم است.

این پلتفرم هم کیف پول دیجیتال و هم صرافی دارد. وارد جزئیات این قضیه نمی‌شویم چرا که تمرکز این پروژه بر روی این موارد نیست. گنوسیس زیرساختی کامل را فراهم کرده است تا بتوانید اپلیکیشن خودتان را برای پیش‌بینی بازار بسازید.

پیش‌بینی‌کننده بازار چیست و چرا ساخت چنین اپلیکیشنی می‌تواند مفید باشد؟ پیش‌بینی‌کننده بازار با گردآوری پیش‌بینی‌های کاربران سعی می‌کند رویدادهای آینده بازار را پیش‌بینی کند. کاربران در بازار معاملاتی را انجام می‌دهند که آینده بازار را مشخص می‌کند. ازآنجایی‌که احتمال رخ‌دادن بعضی نتایج بیشتر است، ارزش بعضی از ارزها در بازار آزاد افزایش می‌یابد.

هر چه زمان بیشتری می‌گذرد و اتفاقات مرتبط رخ می‌دهند، احتمال رخ‌دادن بعضی نتایج نیز بیشتر می‌شود. به همین جهت، ارزش یک سری از ارزهای دیجیتال نیز افزایش خواهد یافت. هنگامی که رویدادی رخ می‌دهد، ارزهایی که نماینده آن رویداد بوده‌اند، بیشترین ارزش را خواهند داشت و ارزهای دیگر بی‌ارزش خواهند شد.

Gnosis

مدیریت ویژه رابط کاربری

مرحله بعدی گنوسیس، مدیریت رابط کاربری است. این تیم نسخه آزمایشی این قابلیت را در دسامبر ۲۰۱۷ منتشر کرد و هنوز تاریخ دقیق انتشار نسخه نهایی این پلتفرم مشخص نیست. مدیریت رابط کاربری یا اینترفیس در واقع مانند داشبوردی در پنل کاربری برای پیش‌بینی قیمت بازارهاست. در این صفحه، می‌توان موجودی را مشاهده کرد و در پیش‌بینی نتایج و رخدادها نیز مشارکت کرد.

از زمان انتشار Apollo (اولین نسخه پروتکل پیش‌بینی بازار) در ماه می سال ۲۰۱۸، تیم توسعه‌دهنده گنوسیس تمرکز خود را بر روی Gnosis Safe قرار داده است. Safe در واقع کیف پول یا والتی برای ذخیره ارزهای دیجیتال است. در مجموع می‌توان گفت که این والت عملکرد خوبی دارد، البته نسخه نهایی هنوز منتشر نشده است و در مرحله آزمایشی قرار دارد.

سرمایه‌گذاری در گنوسیس از طریق صرافی

اگر اطلاعات بالا شما را ترغیب کرده است تا در ارز دیجیتال Gnosis سرمایه‌گذاری کنید، احتمالاً می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان این ارز را خریداری کرد. برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تقریباً همیشه باید به صرافی مراجعه کرد. صرافی شبیه بازار بورس برای خریداران و فروشندگان ارزهای دیجیتال است.

نکته حائز اهمیت این است که بهتر است از صرافی‌های قابل‌اطمینان استفاده کنید، چرا که این تنها راه مطمئن سرمایه‌گذاری در پروژه گنوسیس است. مثلاً شما می‌توانید از صرافی‌هایی مثل Bitvavo استفاده کنید. قابل‌اعتماد بودن Bitvavo باعث افزایش میزان امنیت سرمایه‌گذاری شما در ارزهای دیجیتال خواهد شد. اگر تصمیم به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال گنوسیس گرفتید، بهتر است ارز خریداری شده را به والت خود منتقل کنید، البته همواره می‌توانید ارز خریداری شده را در خود صرافی نیز نگهداری کنید.

با Olympia آشنا شوید

Olympia اکنون یک نسخه آزمایشی در این پروژه محسوب می‌شود. یک‌بار در این پلتفرم، تورنمنتی رایگان برگزار شد و به کاربران شانس شرکت کردن بدون پرداخت هیچ پولی را داد. هر دو روز، تیم توسعه‌دهنده به شما مقدار مشخصی توکن Olympia که OLY نیز نامیده می‌شود اعطا می‌کند تا بتوانید بر روی پیش‌بینی‌های مختلف شرط‌بندی کنید. اگر عملکرد خوبی در بازار داشته باشید، مقدار مشخصی از ارز دیجیتال گنوسیس (GNO) دریافت خواهید کرد. سپس می‌توانید این ارز را تبدیل به پول حقیقی کنید.

هرچند پول زیادی در این پلتفرم در گردش نیست و اولین‌بار است که پروژه از Olympia استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد تیم گنوسیس Olympia را از بازار خارج کرده باشند و مشخص نیست که چه زمان دوباره باز خواهد گشت. متأسفانه تا زمان بازگشت دوباره این پلتفرم، امکان استفاده از آن وجود ندارد.

جمع‌بندی – آیا باید در ارز دیجیتال گنوسیس سرمایه‌گذاری کرد؟

هرچند شاید پروژه گنوسیس کمتر از سایر پروژه‌های بازار شناخته شده باشد، اما بااین‌حال این پروژه می‌تواند رشد زیادی را در بازار تجربه کند. دلیل رشد آن است که این پروژه قصد راه‌اندازی سیستم پیش‌بینی بازار خود را دارد و در نتیجه می‌توان گفت که شرکت منحصربه‌فردی محسوب می‌شود.

البته افرادی نیز هستند که باور دارند گنوسیس مزایای چندانی ندارد و نباید در این پروژه سرمایه‌گذاری کرد. پس سرمایه‌گذاری در پروژه Gnosis هوشمندانه است یا خیر؟ پاسخ این سؤال به خود شما بازمی‌گردد و یک تصمیم کاملاً شخصی است و بستگی به دید شما نسبت به تیم توسعه‌دهنده و ویژگی‌های پروژه دارد. ما در اینجا تنها اطلاعات لازم برای اتخاذ تصمیم درست را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *