خرید چیلیز: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال Chiliz (CHZ) سرمایه‌گذاری کرد؟

اگر قصد دارید سود زیادی از سرمایه‌گذاری خود به دست بیاورید، پس بازار ارزهای دیجیتال قطعاً یکی از گزینه‌های شما خواهد بود. بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشد زیادی که در طی سال‌های اخیر داشته است، شناخته می‌شود. به همین دلیل است که در ماه‌های گذشته، سرمایه‌گذاران جدیدی وارد این بازار شده‌اند. یکی از پروژه‌های کمتر شناخته‌شده این بازار، پروژه چیلیز (Chiliz) است. اگر دوست دارید بدانید ارز دیجیتال چیلیز چیست و آیا سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال سودآور است یا خیر، ادامه مقاله را بخوانید. در این مقاله، تمام اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال چیلیز را بررسی خواهیم کرد.

از کجا می‌توان ارز دیجیتال چیلیز را خریداری کرد؟

چیلیز ارز دیجیتال دنیای ورزش است. نهادهای ورزشی می‌توانند با استفاده از این ارز دیجیتال، پیوند خود را با طرف‌داران مستحکم‌تر کنند. طرف‌داران می‌توانند با استفاده از چیلیز، درباره تصمیمات مهم ورزشی رأی دهند. همچنین با استفاده از این ارز، طرف‌داران هدایایی مثل تیشرت‌های فوتبالی دریافت می‌کنند. آیا دوست دارید در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید؟ می‌توانید این ارز را آنلاین بخرید!

آیا دوست دارید ارز دیجیتال Chiliz را خریداری کنید و مدت‌زمان زیادی آن را نگهداری کنید و به‌علاوه، کنترل کاملی بر روی ارز خریداری شده داشته باشید؟ می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی Chiliz سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در Chiliz را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “Chiliz”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “Chiliz” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

چیلیز چیست – اهداف پروژه

در ابتدا به مهم‌ترین پرسش درباره این ارز دیجیتال می‌پردازیم: چیلیز چیست؟ چیلیز یک ارز دیجیتال است که در دنیای ورزشی خصوصاً بخش سرگرمی کاربرد دارد. این ارز با نام اختصاری یا نماد CHZ نیز شناخته می‌شود. ازآنجایی‌که در حال حاضر ارتباط چندانی میان باشگاه‌های ورزشی و هواداران وجود ندارد، سازندگان چیلیز تصمیم گرفتند تا وارد میدان شوند. Chiliz در سال ۲۰۱۲ در مالتا شروع به کار کرد. هدف چیلیز این است که به میلیون‌ها هوادار ورزشی، حق رأی و تصمیم‌گیری درباره باشگاه‌های فوتبال دهد. با استفاده از این روش، هواداران می‌توانند نظر خود را به باشگاه‌های ورزشی اعلام کنند.

به همین خاطر، چیلیز قصد دارد تا تعامل هواداران را با تیم‌های مختلف افزایش دهد. شما می‌توانید با پرداخت این ارز، از تیم محبوب خود حمایت کنید و بر تصمیمات باشگاه اثرگذار باشید. برای مثال، شما می‌توانید پیشنهادهایی مثل خرید یک بازیکن یا بازسازی ورزشگاه را به باشگاه ارائه دهید. ارز هواداران CHZ در هر باشگاه ارزی محدود است که به شما حق رأی درباره تصمیمات باشگاه را می‌دهد. عنوان نظرسنجی‌ها توسط خود باشگاه‌ها انتخاب می‌شود، اما قابلیت‌های این ارز نامحدود است. با واردکردن نظر هواداران به تصمیمات باشگاه، فاصله باشگاه و هواداران از همیشه کمتر خواهد شد.

Chiliz

حق رأی با چیلیز

یکی از کاربردهای بلاک‌چین چیلیز، اعطای حق رأی به کاربران است. این پروژه، علی‌رغم جذاب بودن، کارایی چندان دیگری ندارد. هر چه کاربر رأی بیشتری بدهد، جایگاه وی در پلتفرم بالاتر خواهد رفت که مزایایی نیز دارد. این مزایا، شامل هدایایی مثل پیراهن اختصاصی تیم Jersey می‌شود. هدف این مزایا، افزایش تعامل هواداران است.

اگر پلتفرم Chiliz به طور گسترده مورداستفاده قرار گیرد، می‌تواند باعث دگرگونی دنیای ورزش شود. به همین دلیل است که سرمایه‌گذاران بسیاری در ارز دیجیتال چیلیز سرمایه‌گذاری می‌کنند.

ظهور وب‌سایت Socios.com

چیلیز در حال حاضر، وب‌سایت پرطرف‌داری را توسعه داده است. وب‌سایت Socios.com اولین پلتفرم پاداش کاربران است که به ورزشکاران امکان استفاده از تکنولوژی خاص بلاک‌چین را می‌دهد. وب‌سایت Socios.com به طور کامل با ارز دیجیتال چیلیز ($CHZ) کار می‌کند. این ارز دیجیتال در پلتفرم بلاک‌چین اتریوم (Ethereum) نیز استفاده می‌شود. توکن‌های هواداران مختص به یک تیم یا باشگاه خاص است. این توکن‌ها به‌نوعی دارایی دیجیتال محسوب می‌شوند. با استفاده از این توکن‌ها، هواداران می‌توانند حق رأی کسب کنند. این پلتفرم خاص از توکن‌های هواداران نیز استفاده می‌کند که به طور جانبی در کنار بلاک‌چین اصلی کار می‌کند. این پلتفرم نوع دگرگون یافته‌ای از بلاک‌چین عادی است.

تعداد توکن‌های هواداران محدود است. در نتیجه، مالکیت این توکن‌ها قابل معامله است و قیمت آن‌ها نیز در بازار مشخص می‌شود. ازآنجایی‌که تعداد این توکن‌ها محدود است، اگر تعداد زیادی از افراد تصمیم بگیرند این توکن‌ها را خریداری کنند، قیمت آن‌ها ممکن است افزایش زیادی داشته باشد. این وب‌سایت توسط ساختارهای هوادار محور (Socios) باشگاه‌های مطرح اداره می‌شود. این پلتفرم مدیریتی که ‘Socios 2.0’ نام دارد، آخرین نسخه و ورژن بهبودیافته این مدل مدیریتی دیجیتال است. نکته جالب‌توجه اینجاست که چیلیز اولین ارز دیجیتالی است که به رویدادها و تحولات ورزشی واکنش نشان داده است.

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال چیلیز از طریق صرافی

هرکسی که قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال Chiliz را دارد، باید به دنبال یک صرافی برای خرید از ارز دیجیتال باشد. این صرافی‌ها به صرافی‌های ارزهای دیجیتال نیز مشهورند که می‌توان انواع ارزهای دیجیتال را از آن‌ها خریداری کرد. با انتخاب صرافی‌های مطمئن و قابل‌اعتماد مثل Bitvavo، می‌توانید سرمایه‌گذاری امنی در هر ارز دیجیتالی مانند چیلیز داشته باشید. اگر مایل باشید، می‌توانید ارز خریداری شده را به والت شخصی خودتان منتقل کنید. البته امکان نگهداری ارز در خود صرافی نیز وجود دارد و در نتیجه، مجبور نیستید ارزهای خود را منتقل کنید.

جمع‌بندی – از چیلیز سرمایه‌گذاری کنیم یا خیر؟

در حال حاضر، پروژه Chiliz یکی از پروژه‌هایی است که باید آن را زیر نظر داشته باشید. ازآنجایی‌که محبوبیت چیلیز رو به افزایش است، ممکن است در آینده نزدیک قیمت این ارز بازهم افزایش داشته باشد. اگر سازمان‌ها و نهادهای مختلف شروع به استفاده از این ارز دیجیتال کنند، قیمت این ارز سر به فلک خواهد گذاشت.

البته باید دید که آیا این تیم می‌تواند به اهداف تعریف شده دست پیدا کند یا خیر. ما نمی‌توانیم پاسخ روشنی به این سؤال که آیا باید در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد یا خیر، بدهیم. تنها خود شما پاسخ این سؤال را می‌دانید. البته، در این مقاله سعی کردیم با فراهم‌کردن اطلاعات ضروری، تصمیم‌گیری درباره سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال چیلیز را برای شما کمی راحت‌تر کنیم.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *