خرید OGN: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال اوریجین پروتکل سرمایه‌گذاری کرد؟

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند سود زیادی به ارمغان بیاورد، خصوصاً هنگامی که در پروژه‌های درستی سرمایه‌گذاری کنید. دلیل این رشد، استفاده بسیاری از شرکت‌ها از تکنولوژی بلاک‌چین است که در بسیاری از پروژه‌های ارزهای دیجیتال نیز استفاده می‌شود. یکی از پروژه‌هایی که اخیراً محبوبیت زیادی کسب کرده است، پروژه اوریجین پروتکل است. این پروژه در میان سرمایه‌گذاران، طرف‌داران بسیاری دارد. اگر قصد سرمایه‌گذاری در Origin Protocol را دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله، می‌توانید مهم‌ترین اطلاعات درباره سرمایه‌گذاری در این پروژه را پیدا کنید.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال اوریجین پروتکل (OGN) را خریداری کرد؟

اوریجین پروتکل قصد دارد بازارهای غیرمتمرکز را ممکن کند. بسیاری از سرویس‌ها مثل اوبر یا Airbnb کارمزد زیادی برای انجام تراکنش دریافت می‌کنند. سازندگان OGN قصد دارند با ساخت پلتفرمی غیرمتمرکز، این هزینه‌ها را حذف کنند. Origin Protocol قرار است این هدف را ممکن کند. آیا به آینده این ارز دیجیتال خوش‌بین هستید؟ پس شاید خرید OGN و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال هوشمندانه باشد.

آیا قصد دارید ارز دیجیتال اوریجین پروتکل را خریداری کنید و آن را مدت زیادی نگهداری کنید؟ پس بمی توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی OGN سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در OGN را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “OGN”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “OGN” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

اوریجین پروتکل چیست؟ – اهداف پروژه

ازآنجایی‌که بسیاری از افراد با سازوکار پروژه Origin Protocol آشنا نیستند، بهتر است عملکرد این پروژه را شرح دهیم. اوریجین پروتکل قصد دارد با استفاده از بلاک‌چین اتریوم (Ethereum) و IPFS، اقتصادی بدون واسطه بسازد. این بدین معناست که این پروژه در تلاش است تا با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین، یک بازار کاملاً جدید بسازد.

اوریجین پروتکل برای دستیابی به معاملات نظیر به نظیر، کارمزد تراکنش‌ها را حذف کرده است. دلیل این قضیه آن است که هیچ نهاد واسطه مرکزی در این بازار وجود ندارد و در نتیجه، فروشندگان و خریداران می‌توانند مقدار زیادی پول را ذخیره کنند. این روش پرداخت با استفاده از وب‌سایت Origin ممکن شده است.

اکنون که ارز دیجیتال OGN به وب‌سایت Crypto.com اضافه شده است، شما می‌توانید اقلام مختلف یا ارزهای دیجیتال را با قیمت‌هایی بسیار مناسب خریداری کنید. اکنون هم پرداخت بانکی و هم پرداخت با کارت اعتباری در این وب‌سایت پشتیبانی می‌شود. ازآنجایی‌که Crypto.com خدمات MCO Visa Card نیز ارائه می‌دهد، می‌توان گفت که کاربرد OGN بیشتر هم شده است و تبدیل پول حقیقی به ارز دیجیتال نیز راحت‌تر شده است. این نوع پرداخت اکنون برای چهل میلیون شرکت در جهان ممکن شده است.

در حقیقت، این تلاشی برای حذف بانک‌ها و ایجاد یک سیستم مالی جدید است. سیستمی که نه‌تنها ارزان‌تر است، بلکه عادلانه‌تر نیز هست.

OGN

اوریجین پروتکل چگونه کار می‌کند؟

در نتیجه، می‌توان گفت که اوریجین پروتکل نوعی پلتفرم بلاک‌چین است که هدف آن ایجاد یک بازار غیرمتمرکز است. این بازار قرار است تجارت آزاد را آسان‌تر کند. اوریجین با کاهش هزینه‌ها برای خریداران و فروشندگان سعی کرده است به طور ایمن، تراکنش‌های بدون واسطه را ممکن کند.

به‌علاوه، این پلتفرم با ایجاد انگیزه برای تمام افراد سعی دارد تا همه را در رشد این شبکه سهیم کند. این کار با سرمایه‌گذاری در توکن‌های موجود در پلتفرم Origin Protocol ممکن شده است. همچنین اوریجین پروتکل می‌تواند به دو میلیارد نفر که حساب بانکی ندارند، کمک کند تا به بازار دسترسی پیدا کنند. این نیز یکی دیگر از پتانسیل‌های این پروژه است. هنگامی که این پروژه شروع به رشد کند، غول‌آسا خواهد شد.

اهمیت وب‌سایت Crypto.com

همان گونه که در ابتدای مقاله خواندید، اوریجین پروتکل در وب‌سایت Crypto.com پشتیبانی می‌شود. وب‌سایت Crypto.com در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد و ایده اصلی آن، حق اساسی و انسانی کنترل پول و کنترل هویت آنلاین افراد است. این پلتفرم با بیش از یک میلیون کاربر، آلترناتیوی قدرتمند برای سرویس‌های مالی ارائه کرده است. این وب‌سایت علاوه بر قابلیت‌های دیگر، خرید ارزهای دیجیتال برای افراد عادی را بسیار راحت‌تر کرده است.

وب‌سایت Crypto.com بر مبنای تکنولوژی بلاک‌چین ساخته شده است که به دلیل امنیت بالا و حفظ حریم شخصی شهرت یافته است. این بدین معناست که افرادی که در کشورهایی با دیدی منفی نسبت به ارزهای دیجیتال (مثل روسیه یا چین) زندگی می‌کنند نیز، می‌توانند در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند.

سرمایه‌گذاری در اوریجین پروتکل از طریق صرافی

اگر به آینده این پروژه خوش‌بین هستید، سرمایه‌گذاری در Origin Protocol می‌تواند گزینه مناسبی باشد. اگر قصد دارید خودتان در اوریجین پروتکل سرمایه‌گذاری کنید، باید در صرافی‌های حرفه‌ای که امکان معامله ارزهای دیجیتال را به کاربران می‌دهند مراجعه کنید. صرافی محل تلاقی عرضه و تقاضاست. با انتخاب یک صرافی معتبر مثل Bitvavo، می‌توانید سرمایه‌گذاری امنی انجام دهید. در نتیجه، می‌توانید با اعتمادبه‌نفس در پروژه‌های مختلف ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید.

پس از خرید ارز دیجیتال اوریجین پروتکل، ارز خریداری شده را به یک کیف پول دیجیتال منتقل کنید. این گزینه، کمی امن‌تر است، البته همواره می‌توانید ارز خریداری شده را در خود صرافی نگهداری کنید.

جمع‌بندی – آیا باید در ارز دیجیتال اوریجین پروتکل سرمایه‌گذاری کرد؟

محبوبیت ارز دیجیتال Origin Protocol در بین سرمایه‌گذاران، در حال افزایش است. افراد زیادی هستند که آینده‌ای جدی برای این پروژه متصور هستند. البته باید دید که آیا تیم توسعه‌دهنده این ارز خواهند توانست به اهداف خود دست پیدا کنند و یا این که اوریجین پروتکل به آن بزرگی که تصور می‌شد نخواهد بود. اگر فکر می‌کنید ارز دیجیتال اوریجین پروتکل در آینده رشد زیادی خواهد داشت، شاید بهتر باشد به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال فکر کنید.

البته سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، تصمیمی شخصی است، چرا که هیچ‌کس نمی‌تواند با قطعیت آینده آن‌ها را پیش‌بینی کند. درهرحال، امیدواریم که اطلاعات این مقاله در شروع سرمایه‌گذاری به شما کمک کرده باشد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *