خرید نومریر: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال Numeraire (NMR) سرمایه‌گذاری کرد؟

همان گونه که احتمالا می دانید، ارزهای دیجیتال در میان سرمایه‌گذاران محبوبیت زیادی دارند. به همین دلیل، بسیاری از افراد به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال علاقه نشان می‌دهند. دلیل این علاقه و محبوبیت، سود زیادی است که بعضی از این پروژه‌ها به ارمغان آورده‌اند. در حال حاضر،‌ یکی از پروژه‌های کمتر شناخته شده نومریر (Numeraire) است. به دلیل پتانسیل بالای این پروژه، اخیرا سرمایه‌گذاران بسیاری در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرده‌اند. آیا شما نیز دوست دارید بدانید نومریر چیست و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال سودمند است یا خیر؟ پس این مقاله را مطالعه کنید،‌چرا که در ادامه مهم‌ترین اطلاعات درباره این ارز دیجیتال را خواهید یافت.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال Numeraire (NMR) را خریداری کرد؟

ارز دیجیتال نومریر، ارزی آینده‌دار است که رویکرد منحصربه‌فردی دارد. از این ارز، برای ساختن مدل‌های علمی اقتصادی استفاده می‌شود. این ارز قرار است دانشمندان را به اشتراک‌گذاری یافته‌هایشان تشویق کند و به ازای انتشار یافته‌های علمی، به دانشمندان پاداش می‌دهد. اما چگونه می‌توان در ارز دیجیتال نومریر سرمایه‌گذاری کرد؟

آیا قصد خرید و سرمایه‌گذاری بلندمدت در ارز دیجیتال Numeraire را دارید و می‌خواهید کنترل کاملی بر روی ارز خریداری شده داشته باشید؟ پسمی توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی Numeraire سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در Numeraire را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “Numeraire”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “Numeraire” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

نومریر چیست؟ – اهداف پروژه

پیش از سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال Numeraire، بهتر است بدانید که دقیقا پول خود را در چه چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید. به همین دلیل است که باید اهداف تعریف شده پروژه نومریر را بدانید. نومریر ارز دیجیتال ساخته شده توسط صندوق پوشش ریسک Numeraire است. این پروژه برای تشویق دانشمندان برای پیش‌بینی مدل‌های اقتصادی با استفاده از اطلاعات رمزنگاری شده‌ای که برای آن‌ها فراهم شده، طراحی شده است. این شرکت از ترکیب علوم اطلاعات، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و رمزنگاری برای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کند. این پروژه، یکی از معدود پروژه‌هایی است که توانسته است علم را هدف خود قرار دهد.

نومریر به دانشمندان امکان رمزنگاری همیشگی اطلاعاتشان را می‌دهد و در نتیجه، دانلود این اطلاعات توسط دستگاه‌های دیگر امن‌تر خواهد بود. دانشمندان از این اطلاعات برای ساخت مدل‌هایی برای پیش‌بینی تحولات آینده بازار استفاده می‌کنند. این مدل‌ها با کمک الگوریتم‌های یادگیری ماشینی و مدل‌های برتر بیت‌کوین ساخته می‌شوند. در این پلتفرم، کاربران با ارز اتریومی نومریر (NMR) پاداش دریافت می‌کنند که در همین پلتفرم استفاده می‌شود. دانشمندان از NMR برای شکل‌دهی به مدل‌های خود استفاده می‌کنند. به همین دلیل‌، این ارز در این پلتفرم دو کاربرد کاملا متفاوت دارد.

پدیدآمدن پروژه

نکته منحصربه‌فرد این پروژه این است که توسط یک صندوق سرمایه‌گذاری پوششی ساخته شده است. مخترع این پروژه که سمت مدیرعاملی را نیز دارد، Richard Craib است. او با دو نفر دیگر از همکاران خود به نام‌های Georey Bradway و Xander Dunn تیم مدیریتی این پروژه را تشکیل می‌دهند. این ارز دیجیتال تقریبا یک سال پس از شروع فعالیت این صندوق پدید آمد. هدف آن نیز حل چالش‌های پروژه در شبکه بیت‌کوین بوده است.

Craib هنگامی که در حال انجام مدیریت دارایی در آفریقای جنوبی بود، به فکر تاسیس این پروژه افتاد. او هنگام کار در آفریقا به این نتیجه رسید که میزان محرمانه نگاه داشتن اطلاعات توسط شرکت‌ها، تاثیری مستقیم بر روی مدل‌های تجاری دارد. او می‌خواست صندوقی را بسازد که اطلاعات لازم برای ساخت مدل‌های مختلف را در اختیار کاربران قرار دهد. این مدل‌ها در آخر به پیدا کردن بهترین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری کمک خواهند کرد.

نومریر چگونه کار می‌کند؟

اگر پروژه Numeraire بتواند به صندوق‌های سرمایه‌گذاری کمک کند تا استراتژی‌های بهتری را پیدا کنند، می‌تواند رشد زیادی را تجربه کند. اما نومریر دقیقا چگونه کار می‌کند؟ نومریر هر هفته مسابقه‌ای را برگزار می‌کند که در آن دانشمندان اطلاعات بروز را دریافت می‌کنند. سپس از این اطلاعات برای ساخت مدل‌های اقتصادی خود استفاده می‌کنند و آن‌ها را در این پلتفرم آپلود می‌کنند. سپس این مدل‌ها به مدت سه هفته در بازار واقعی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. دانشمندانی که بهترین مدل‌ها را ارائه داده باشند، پاداش دریافت می‌کنند. از آنجایی که پاداش پرداختی با بیت‌کوین است، مبلغ قابل توجهی می‌شود.

دانشمندان باید مقداری مشخص از ارز دیجیتال نومریر را در مدل خود استفاده کنند تا از سرقت ناعادلانه پاداش جلوگیری شود. دانشمندانی که مدل‌های موفق ارائه داده باشند، در پایان مسابقه علاوه بر پاداش بیت‌کوینی، ارز خود را پس خواهند گرفت. در نتیجه، این ارز شبیه نوعی هزینه ورودی برای مسابقه است. ارز دیجیتال مدل‌‌هایی که شکست می‌خورند، سوخت می‌شود. از آنجایی که تعداد ارزهای نومریر محدود است، با سوختن این تعداد ارز، قیمت نومریر افزایش پیدا خواهد کرد و در نتیجه، می‌توان از سرمایه‌گذاری در نومریر سود خوبی کسب کرد.

سرمایه‌گذاری در نومریر از طریق صرافی

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال Numeraire برای مبتدیان نیز ممکن است. ممکن است حتی سود خوبی از این سرمایه‌گذاری کسب کنید. اما ممکن است بپرسید که از کجا می‌توان ارز دیجیتال نومریر را خریداری کرد؟ راحت‌ترین راه خرید این ارز دیجیتال، خرید از صرافی است. صرافی محلی شبیه به بازار بورس است که البته فقط ارزهای دیجیتال معامله می‌کند. در این محل، عرضه و تقاضا تلاقی می‌کنند.

اکنون صرافی‌های معامله ارز دیجیتال زیادی وجود دارند. اگر صرافی‌های شناخته‌شده‌ای مثل Bitvavo را انتخاب کنید، شما نیز می‌توانید سرمایه‌گذاری امنی داشته باشید. پس از خرید ارز، می‌توانید ارز را در صرافی نگهداری کنید و یا آن را به والت شخصی خودتان منتقل کنید.

جمع بندی – آیا باید در ارز دیجیتال نومریر سرمایه‌گذاری کرد؟

اگر پس از خواندن این مقاله فکر می‌کنید که ارز دیجیتال Numeraire رشد زیادی را تجربه خواهد کرد، شاید سرمایه‌گذاری در این پروژه ایده بدی نباشد. تکنیک استفاده شده در این پروژه، بسیار چشمگیر است.

در حال حاضر، متخصصین زیادی هستند که فکر می‌کنند نومریر می‌تواند نقش عمده‌ای ایفا کند و در نتیجه، گزینه خوبی برای بررسی است. البته، پاسخ به این سوال که آیا باید در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد یا خیر،‌ به خود شما و بینش شما نسبت به آینده این ارز دیجیتال باز می‌گردد. در هر حال، اطلاعات این مقاله درک بهتری از مزایای نومریر به شما داده است.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *