خرید استراتیس: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال Stratis سرمایه‌گذاری کرد؟

هنگامی که قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، همواره بهتر است پیش از سرمایه‌گذاری، اقدام به تحقیق و بررسی ارز دیجیتال موردنظر کنید. یکی از ارزهای دیجیتال محبوب، استراتیس (Stratis) است. استراتیس، یک سرویس خدمات بلاک‌چین است که بیشتر توسط کارآفرینان استفاده می‌شود.

برای استفاده از این پلتفرم و راه‌اندازی پروژه در این پلتفرم، کاربران باید از ارز STRAT استفاده کنند. STRAT ارز دیجیتال مورداستفاده پلتفرم استراتیس است. این ارز دیجیتال، کاربردهای بسیاری دارد که در ادامه این مقاله، به آن‌ها خواهیم پرداخت.

به دلیل کاربردهای بسیار این ارز دیجیتال و دورنمای خوب آینده آن، سرمایه‌گذاری در استراتیس می‌تواند جذاب باشد. آیا قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال استراتیس را دارید؟ در این مقاله، تمام مواردی که پیش از سرمایه‌گذاری در استراتیس و ارز دیجیتال استرات باید به آن‌ها توجه کنید را بررسی خواهیم کرد.

چگونه می‌توان استراتیس را خریداری کرد؟

ارز دیجیتال Stratis در واقع نسخه بهبودیافته بیت‌کوین (Bitcoin) است. استراتیس با زبان برنامه‌نویسی C# نوشته شده است که نسخه بهبودیافته زبان C+ محسوب می‌شود. کاربردهای بلاک‌چین استراتیس بی‌شمار است. برای مثال، می‌توان از این شبکه برای رتبه‌بندی تحقیقات پزشکی استفاده کرد. استراتیس در زمینه اینترنت اشیا نیز کاربرد دارد. مثلا شما می‌توانید با استفاده از این بلاک‌چین، به طور خودکار رزرواسیون AirBnB خود را تکمیل کنید. به همین دلیل، خرید ارز دیجیتال استراتیس و سرمایه‌گذاری در آن می‌تواند سودمند باشد.

شما می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی Stratis سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در Stratis را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “Stratis”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “Stratis” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

استراتیس چیست؟

استراتیس (Stratis) یک سرویس ارائه خدمات بلاک‌چین است. این نوع پلتفرم، BaaS نیز نام دارد. اما پلتفرم BaaS چیست؟ این نوع پلتفرم، سرویسی است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد بسیار سریع و آسان، شبکه بلاک‌چین خود را در شبکه استراتیس راه‌اندازی کنند.

این شبکه بلاک‌چین تحت پلتفرم اصلی استراتیس اجرا می‌شود. به همین دلیل، بلاک‌چین ایجاد شده توسط شرکت، نوعی زنجیره جانبی در شبکه بلاک‌چین استراتیس محسوب می‌شود. ارز دیجیتال مورداستفاده در شبکه استراتیس، استرات نام دارد. این ارز، کاربردهای زیادی دارد. برای مثال، کارآفرین برای اتصال بلاک‌چین خود به شبکه بلاک‌چین استراتیس، باید از این ارز استفاده کند تا شبکه بلاک‌چین خود را فعال کند. این شبکه به ماینرها یا استخراج‌کنندگان نیز ارز دیجیتال استرات را به‌عنوان پاداش پرداخت می‌کند.

مؤسسین استراتیس

مؤسس استراتیس، شخصی به‌عنوان Chris Trew است. او سابقه زیادی در زمینه IT دارد و اکنون به‌عنوان مدیرعامل استراتیس مشغول به کار است. تحت رهبری وی، تیمی قدرتمند درحال‌توسعه پروژه استراتیس است که همگی به این پروژه باور دارند. این تیم، متشکل از متخصصینی در زمینه‌های مختلف است که همگی چندین سال سابقه کار در پروژه‌های مرتبط را دارند.

از اصلی‌ترین اعضای این تیم، Nicolas Dorier است. او پیش‌ازاین یک استاد تأییدشده مایکروسافت بود و همچنین ارز دیجیتال NBitcoin را نیز تأسیس کرده است. به‌علاوه، Carlton Pringle نیز در این تیم حضور دارد. او نیز قبلاً در شرکت مایکروسافت کار می‌کرد. Krushang Patel نیز رئیس بخش ارتباطات این تیم است. او مسئول ایجاد راه‌های ارتباطی مؤثر در این تیم است. او همچنین با تیم‌های توسعه‌دهنده دیگر ارزهای دیجیتال نیز ارتباط دارد.

آزادکردن مرزهای تکنولوژی بلاک‌چین

از زمان ظهور تکنولوژی بلاک‌چین در سال ۲۰۰۹، توجه افراد زیادی به ارزهای دیجیتال جلب شده است. شبکه بلاک‌چین متشکل از کامپیوترهای زیادی است که به آن‌ها ماینر نیز می‌گویند. هرکدام از این کامپیوترها، مسئول مدیریت بخشی از اطلاعات بلاک‌چین هستند که در صورت نیاز، این اطلاعات را به‌روزرسانی می‌کنند.

به دلیل وجود شبکه‌ای جامع و استقلال کامپیوترها، این شبکه عملاً قابل هک نیست. به‌علاوه، با وجود این کامپیوترها در شبکه دیگر نیازی به وجود نهادی مرکزی برای مدیریت ارز دیجیتال و تراکنش‌های انجام شده وجود ندارد. همچنین تراکنش‌های انجام شده با سرعت بسیار زیادی پردازش می‌شوند. تمام این دلایل به گوش کارآفرینان خوش می‌آیند. درگذشته، کارکردن با تکنولوژی بلاک‌چین به دلیل پیچیدگی‌های فنی، برای کارآفرینان مشکل بود. اما اکنون با کمک استراتیس کارآفرینان به‌راحتی می‌توانند شبکه بلاک‌چین خود را در استراتیس راه‌اندازی کنند.

ارز دیجیتال استرات چه کاربردهایی دارد؟

اگر قصد سرمایه‌گذاری در پروژه استراتیس را دارید، بهتر است کاربردهای ارز دیجیتال STRAT را بدانید. دانستن این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا پیش‌بینی دقیق‌تری نسبت به آینده ارز دیجیتال استرات داشته باشید. در ابتدا از ارز دیجیتال استراتیس تنها برای جذب سرمایه استفاده می‌شد. به همین دلیل، این ارز عملکردی شبیه سهام برای شرکت استراتیس ایفا می‌کرد.

ارز دیجیتال استراتیس برای توسعه شبکه بلاک‌چین در بستر بلاک‌چین استراتیس نیز استفاده می‌شود و البته، ماینرهای این شبکه نیز به‌عنوان پاداش، این ارز دیجیتال را دریافت می‌کنند. هر چه باشد، ماینرها کامپیوترهای خود را در اختیار شبکه بلاک‌چین قرار می‌دهند.

دورنمای آینده استراتیس

ارز دیجیتال Stratis کاربردهای فراوانی دارد. این تنوع کارکرد باعث شده تا این ارز دیجیتال برای بسیاری از افراد جذابیت داشته باشد و در نتیجه، این ارز برای سرمایه‌گذاران، شرکت‌ها، ماینرها، تریدرها و بسیاری دیگر از افراد جذابیت دارد.

نکته‌ای که پیش‌ازاین ذکر نشد این است که ارز دیجیتال استراتیس امنیت شبکه بلاک‌چین را نیز تأمین می‌کند. تمام این دلایل می‌توانند به افزایش محبوبیت استراتیس در آینده کمک کنند. اگر استراتیس توسط شرکت‌های بسیاری استفاده شود، ارزش این ارز دیجیتال نیز افزایش زیادی خواهد کرد. در سال‌های اخیر، شاهد افزایش محبوبیت و قیمت ارز دیجیتال استراتیس بوده‌ایم. اما تضمین این روند صعودی در آینده، ممکن نیست.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال استرات را خریداری کرد؟

ارز دیجیتال STRAT ارز دیجیتال مورداستفاده در پلتفرم استراتیس است. ارزهای دیجیتال را می‌توان از پلتفرم‌های آنلاین که به کارگزاری نیز شهرت دارند، خریداری کرد. پیش از خرید ارز دیجیتال، پیشنهاد می‌کنیم کارگزاری‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

کارگزاری‌های مختلف، کارمزدهای متفاوتی دریافت می‌کنند و بعضی از کارگزاری‌ها، کم‌هزینه‌تر از دیگر کارگزاری‌ها هستند. علاوه بر این، بسیاری از کارگزاری‌ها امکان فروش ارزهای دیجیتال ندارند. هنگامی که قصد خرید ارز دیجیتال STRAT را دارید، باید ببینید کارگزاری مد نظر شما، این ارز را می‌فروشد یا خیر.

ذخیره استرات در کیف پول دیجیتال

هنگامی که ارز دیجیتال Stratis را خریداری کردید، قدم بعد ذخیره این ارز در مکانی امن و راحت است. ارزهای دیجیتال معمولاً در کیف پول دیجیتال یا والت ذخیره می‌شوند. والت‌ها انواع و برندهای مختلفی دارند که می‌توانید ارزهای دیجیتال خریداری شده را در آن‌ها ذخیره کنید.

والت‌های نرم‌افزاری

اولین نوع کیف پول دیجیتال یا والت، والت نرم‌افزاری است. به این والت‌ها، والت آنلاین نیز گفته می‌شود چرا که این والت‌ها، ارزهای دیجیتال را در سرورهای ابری ذخیره می‌کنند. مزیت این نوع والت این است که در هر لحظه‌ای بر روی هر دستگاهی قابل‌استفاده است. تنها چیزی که برای استفاده از این والت‌ها نیاز دارید، یک دستگاه و یک اتصال اینترنت است. اما یکی از معایب این والت‌ها این است که به دلیل ذخیره ارزها بر روی سرورهای ابری، از حملات هکرهای اینترنتی مصون نیستند.

والت‌های سخت‌افزاری

دومین نوع والتی که می‌توانید ارزهای خود را در آن ذخیره کنید، والت سخت‌افزاری است. این نوع والت که به والت آفلاین نیز شهرت دارد، ارزهای دیجیتال را بر روی دستگاه‌های فیزیکی ذخیره می‌کند. از معایب این نوع والت‌ها این است که نمی‌توان از هر دستگاهی به ارزهای دیجیتال دسترسی پیدا کرد. برخلاف والت‌های آنلاین، والت‌های آفلاین در برابر حملات هکرها مصون هستند و از ارزهای دیجیتال شما به‌خوبی محافظت می‌شود. هر چه باشد، در این روش، ارزهای دیجیتال بر روی سرورهای ابری یا اینترنت ذخیره نمی‌شود.

سرمایه‌گذاری در استراتیس

یکی از راه‌های متداول کسب درآمد، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال است. اما سرمایه‌گذاری به چه معناست؟ سرمایه‌گذاری در استراتیس به این معناست که شما تعدادی ارز دیجیتال استرات را خریداری می‌کنید. ارز دیجیتال خریداری شده می‌تواند در کیف نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری ذخیره شود. با گذشت زمان، ارزش ارزهای خریداری شده می‌تواند تغییر کند.

هدف سرمایه‌گذاری این است که در زمان مناسب، دارایی خریداری شده را بفروشید. زمان مناسب، زمانی است که ارز دیجیتال افزایش قیمت داشته باشد تا با فروش آن، سود کنید. به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال مثل استراتیس ریسک بالایی به همراه دارد و ممکن است بخش زیادی از سرمایه خود را از دست بدهید.

استراتژی‌های سرمایه‌گذاری

هنگامی که قصد سرمایه‌گذاری دارید، باید پیش از سرمایه‌گذاری، استراتژی خود را مشخص کنید. استراتژی شما باید متناسب با شرایط شما و همچنین ارز دیجیتال موردنظر باشد. به‌طورکلی، دو نوع استراتژی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد. هر دوی این استراتژی‌ها می‌توانند سودآور باشند. اولین استراتژی، استراتژی “بلندمدت” نام دارد و دومین استراتژی، با نام استراتژی “کوتاه‌مدت” شهرت یافته است.

استراتژی بلند‌مدت

اگر قصد دارید فعالیت چندانی در بازار ارزهای دیجیتال نداشته باشید و نمی‌خواهید دائماً به طور روزانه قیمت‌های ارزهای مختلف را چک کنید، استراتژی بلند‌مدت مناسب شما خواهد بود. در استراتژی بلندمدت، شما قیمت ارزهای مختلف را به‌صورت دوره‌ای و در بازه‌های بلندمدت بررسی می‌کنید.

ارز STRAT خریداری شده شما، تا زمان نسبتاً طولانی در کیف شما باقی می‌ماند. شما باید باتوجه‌به نوسانات پیشین قیمت، نقطه فروش خود را انتخاب کنید و پیش‌بینی کنید که در چه زمانی این ارز به قله قیمتی خواهد رسید. در این زمان، شما ارز خود را می‌فروشید و سود خود را به دست می‌آورید.

استراتژی کوتاه‌مدت

سرمایه‌گذاران فعال و کسانی که به ترید ارزهای دیجیتال علاقه دارند، استراتژی کوتاه‌مدت را انتخاب می‌کنند. در این روش، قیمت ارز دیجیتال به طور روزانه بررسی می‌شود و بر اساس قیمت کوتاه‌مدت ارز، تصمیم به خرید یا فروش گرفته می‌شود. این روش سرمایه‌گذاری، بسیار فعالانه است و نسبت به روش درازمدت، سختی بیشتری دارد. با استفاده از این استراتژی نیز، می‌توان سود خوبی کسب کرد.

البته همواره به یاد داشته باشید که سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال، با ریسک بالایی همراه است!

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *