چگونه میتوان سهام پپسی (PepsiCo) را خریداری کرد؟

در اروپا، کوکا کولا بازار نوشابه را در دست دارد. اما اشتباه نکنید: شرکت پپسی (PepsiCo) بیش از نوشابه تولید میکند. برای مثال، این شرکت اسنک های مختلفی تولید میکند که بین مشتریان، طرفداران بسیاری دارد. آیا دوست دارید سهام PepsiCo را خریداری کنید؟ در این مقاله، ببینید چگونه میتوانید سهام پپسی را خریداری کنید.

چگونه سهام پپسی را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام پپسی را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام پپسی استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام پپسی چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام پپسی چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم پپسی در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت پپسی

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت پپسی را پیدا کنید.

تحلیل پپسی

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام پپسی مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم پپسی در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام پپسی در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام پپسی را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم پپسی در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند پپسی در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام پپسی است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت پپسی

پپسی 285،000 کارمند دارد و در بیش از 200 کشور در دنیا فعال است و سود خالص 60 میلیارد دلاری دارد. پپسی یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده عذا و نوشیدنی در دنیاست. PepsiCo انواع نوشیدنی های گازدار و بدون گاز تولید میکند. همچنین، این شرکت شیرینی جات و اسنک نیز تولید میکند. برند های مشهور این شرکت شامل پپسی کولا، Tropicana، Lay’s و Smith’s هستند. شرکت پپسی، به شش بخش تقسیم میشود.

سه بخش از شرکت در بازار آمریکای شمالی فعال هستند. بخش های دیگر نیز، مثل PepsiCo Europe و PepsiCo Asia در اروپا و آسیا فعالیت میکنند.

خرید_سهام_پپسی

تاریخچه پپسی

بعد از ادغام دو شرکت Pepsi-Cola و Frito-lay، شرکت PepsiCo در سال 1965 به وجود آمد. Pepsi-Cola از قرن نوزدهم فعالیت میکرد و Frito-lay در سال 1961 تاسیس شده بود. در سال ادغام دو شرکت، این پپسی 16،000 کارمند داشت و 510 میلیون یورو گردش مالی داشت. در سال 1974، پپسی شروع به فروش نوشابه به اتحاد جماهیر شوروی کرد و به اولین شرکت غربی تبدیل شد که با شوروی همکاری میکرد.

پپسی چندین شرکت را نیز خریداری کرده است. مثلا، پپسی شرکت Quaker Oats را که سریال صبحانه و نوشیدنی تولید میکرد را خریداری کرده است. همچنین، PepsiCo 66 درصد شرکت لبنیاتی روسی به نام Wim-Bill-Dann را در سال 2001 خریداری کرد. قبل از سال 2009 نیز، پپسی سهام کمی از بطری سازی Pepsi و بخش آمریکایی Pepsi را صاحب بود اما در سال 2009، مالکیت این دو شرکت را نیز خریداری کرد.

فعالیت شرکت پپسی در بازار نوشیدنی های کانابیس دار

PepsiCo در سال 2018 اعلام کرد که قصد دارد محصولاتی حاوی کانابیس به بازار ارائه کند. به دلیل قانونی شدن ماریجوانا در بعضی کشورها، شرکت های بیشتری به فکر ارائه محصولات کانابیس دار افتاده اند. بسیاری از برندهای نوشیدنی نیز اعلام کرده اند که محصولاتی حاوی ماریجوانا به بازار عرضه خواهند کرد. برند آبجوی Corona نیز، اعلام کرده بود محصولاتی حاوی کانابیس تولید خواهد کرد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *