چگونه میتوان سهام ای بی (eBay) را خریداری کرد؟

ای بی (eBay) در جهان شناخته شده است. هر روزه افراد بیشتری به خرید و فروش روزانه روی می آورند و سایتی که امکان حراج اینترنتی را به کاربران میدهد میتواند عملکرد خوبی داشته باشد. آیا در فکر خرید سهام ای بی (eBay) و سرمایه گذاری در این شرکت هستید؟ پس این راهنمای گام به گام را مطالعه کنید!

چگونه سهام eBay را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام eBay را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام eBay استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام eBay چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام eBay چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم eBay در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت eBay

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت eBay را پیدا کنید.

تحلیل eBay

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام eBay مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم eBayدر دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام eBay در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام eBay را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم eBay در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند eBayدر 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام eBay است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

سرمایه گذاری در ای بی (eBay) در شش مرحله

شما میتوانید با طی کردن این شش مرحله، در سهام ای بی (eBay) سرمایه گذاری کنید. در ابتدا، باید کارگزاری های مختلف را با هم مقایسه کنید. با مقایسه کارگزاری ها، میتوانید قابل اطمینان ترین و کم کارمزد ترین کارگزاری را پیدا کنید و سود بیشتری کسب کنید.

بعد از انتخاب کارگزاری، باید یک حساب کاربری درست کنید. این مرحله تنها چند دقیقه زمان میگیرد. میتوانید با یک حساب کاربری آزمایشی، معامله کردن را تمرین کنید و یا این که مبلغی را به حساب خود واریز کنید و معامله حقیقی انجام دهید.

در مرحله بعد، باید در کارگزاری سهام ای بی (eBay) را پیدا کنید. میتوانید در قسمت جستجوی کارگزاری، عبارت EBAY را سرچ کنید. با مشاهده نمودار قیمت، میتوانید ببینید که اکنون زمان خوبی برای خرید سهام هست یا نه.

بعد از تحلیل سهام، باید تصمیم بگیرید که آیا میخواهید این سهام را اکنون خریداری کنید یا اینکه میخواهید بعد این سهام را خریداری کنید. باید زمانی درست برای خرید سهام در نظر بگیرید تا بتوانید از معاملات خود سود کسب کنید.

حالا باید تصمیم بگیرید که چند سهم از ای بی (eBay) را میخواهید خریداری کنید. در کارگزاری هایی مثل Freedom24، به راحتی میتوانید چند سهم ای بی (eBay) را خریداری کنید. این کار، کارمزد نسبی افزایش پیدا نمیکند. البته یادتان باشد که با خرید یکی دو سهم، سود چندانی بدست نخواهید آورد.

در آخر، باید دائما سرمایه گذاری خود را بررسی کنید. به صورت دوره ای، سود دهی سرمایه گذاری خود را تحلیل کنید و ببینید هنوز هم نگهداشتن این سرمایه گذاری مناسب است یا خیر. بعضی مواقع، باید با سهام های خود خداحافظی کنید. همواره بر اساس یک استراتژی مشخص تصمیمات تجاری خود را بگیرید و هیچگاه از روی احساس تصمیم گیری نکنید!

خرید_سهام_eBay

مدل کسب و کار eBay چیست؟

سایت حراج اینترنتی ای بی (eBay)، در سال 1995 تاسیس شد. وب سایت ای بی (eBay) به سه بخش فروش، پرداخت و GSI تقسیم میشود. پلتفرم ای بی (eBay) امکان معامله محصولات مختلفی را به کاربران میدهد. این وب سایت سالانه 100 میلیون حساب کاربری فعال دارد. این حساب ها متعلق به شرکت های کوچک و بزرگ و همچنین، افرادی شخصی است که قصد فروش محصولی را دارند. ای بی (eBay) از تمام این حساب ها کارمزدی دریافت میکند.

وب سایتی بزرگ برای حراج

وب سایت ای بی (eBay) یکی از بزرگترین وب سایت های موجود در اینترنت برای حراج کالاست. هر کسی میتواند محصولات نو یا دست دوم بر روی این وب سایت به فروش برساند. وب سایت ای بی (eBay) یک وب سایت جهانی است. گاهی محصولات عجیبی بر روی این وب سایت به فروش میرسد. استفاده از این وب سایت هر روزه بیشتر میشود. در سال 2007 گردش مالی این شرکت 8.1 میلیارد دلار بوده است. در سال 2013 گردش مالی ای بی (eBay) به 16 میلیارد دلار رسید. آیا فکر میکنید این رشد ادامه پیدا میکند؟ پس سرمایه گذاری در ای بی (eBay) میتواند تصمیم درستی باشد.

تاریخچه این شرکت

وب سایت ای بی (eBay) از یک اتاق کوچک در شهر سن خوزه و کالیفرنیا تاسیس شد. موسس این وب سایت میخواست پلتفرمی را برای برای وصل کردن خریداران و فروشندگان بسازد و موفق هم شد. وب سایتی که تنها یک پروژه برنامه نویسی بود حالا به بزرگترین پلتفرم خرید و فروش دنیا تبدیل شده است. ای بی (eBay) شعباتی در بریتانیا، فرانسه، هلند، چین، هند، استرالیا و دیگر کشورها دارد.

خرید شرکت های دیگر

ای بی (eBay) چندین شرکت را خریداری کرده است. برای مثال، در سال 2001، شرکت فرانسوی iBzar را خریداری کرد. در 2002 نیز، سیستم پرداخت PayPal را خریداری کرد که البته بدون علت نیز نبود. 50 درصد کاربران ای بی (eBay) از سیستم پرداخت PayPal استفاده میکنند. این سیستم پرداخت، از سیستم پرداخت خود ای بی (eBay) نیز محبوب تر است. ای بی (eBay) تا سال 2015 مالکیت PayPal را در دست داشت و در سال 2015، سهام PayPal عرضه عمومی شد.

در سال 2004، ای بی (eBay) وب سایت حراج اینترنتی MarktPlaants.nl را خریداری کرد. به عنوان یک سرمایه گذار، باید ببینید این شرکت های زیر مجموعه، عملکرد خوبی دارند یا نه. اگر عملکرد خوبی دارند، بد نیست به خرید سهام ای بی (eBay) فکر کنید.

تجارت جهانی از طریق ای بی (eBay)

ای بی (eBay) خرید و فروش از طریق شرکت های مختلف را میسر میکند. هر چه باشد، کاربران ای بی (eBay) از سراسر دنیا هستند. متاسفانه، در خرید و فروش های جهانی، اطمینان از کیفیت اجناس و معتبر بودن فروشنده دشوار است. کالا ها ممکن است با توضیحاتشان متفاوت باشند یا ممکن است حتی به خریدار نرسند. این موارد میتوانند به اعتبار ای بی (eBay) آسیب وارد کنند.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *