خرید بیسیک اتنشن: چگونه میتوان در Basic Attention سرمایه‌گذاری کرد؟

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است. بسیاری از افراد باور دارند که در آینده، ارزهای دیجیتال بخش مهمی از دنیای اقتصاد خواهند بود. توکن بیسیک اتنشن (Basic Attention) یکی از پروژه‌های نام‌آشنای بازار رمزارزهاست. بهتر است پیش از سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال، اطلاعات کافی درباره آن را داشته باشید. به همین جهت، در ادامه مهم‌ترین اطلاعات مربوط به این ارز دیجیتال را بررسی کرده‌ایم. با مطالعه این مقاله، دید بهتری نسبت به توکن Basic Attention خواهید داشت!

 چگونه می توان Basic Attention خریداری کرد؟

می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی Basic Attention سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در Basic Attention را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “Basic_Attention”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “Basic_Attention” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

BAT چیست – اهداف پروژه

در ابتدا، باید ببینیم که توکن بیسیک اتنشن چیست و چه کاربردهایی دارد. توکن بیسیک اتنشن (BAT) یک ارز دیجیتال خاص است که قصد دارد تبلیغات آنلاین را برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان منصفانه‌تر کند. BAT در بستر شبکه اتریوم (Ethereum) ساخته شده است و در یک مرورگر وب به نام Brave به کار گرفته می‌شود که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد. BAT در بین تبلیغ‌کنندگان، ناشران و کاربران اینترنت بر مبنای فعالیت‌هایشان در اینترنت مبادله می‌شود. این ارز قرار است تا معاملات این سه گروه را تسهیل کند.

حال ممکن است بپرسید که Basic Attention Token چگونه کار می‌کند؟ کاربران برای مشاهده ویدئوهای تبلیغاتی مشخص شده، مقداری توکن BAT به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند. این قابلیت باعث می‌شود تا ناشران تبلیغاتی با محتوای تأثیرگذارتر تولید کنند. در این سازوکار تبلیغ‌کنندگان مطمئن خواهند بود که ویدئوی تبلیغاتی‌شان توسط کاربرانی که واقعاً قصد دیدن تبلیغ را دارند مشاهده می‌شود. نتیجه نهایی این سیستم، محتوای تبلیغاتی دیجیتالی است که کاملاً در بستر BAT منتشر می‌شود. کاربران می‌توانند ارز BAT پرداختی را نزد خود نگهداری کنند یا آن را به پول حقیقی تبدیل کنند. همچنین می‌توانند با BAT دریافت شده به تبلیغات یا محتوای تولیدشده موردعلاقه خود نیز پاداش دهند.

تبلیغات آنلاین محبوبیت روزافزونی دارد و BAT نیز از این روند سود کسب می‌کند. به همین دلیل، شاید خرید BAT و سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

Basic Attention Token

ساخت BAT

هرکسی که بخواهد در پروژه بیسیک اتنشن سرمایه‌گذاری کند، باید تاریخچه پیدایش BAT را نیز بداند. BAT توسط شخصی به نام Brendan Eich ساخته شد که بعداً نرم‌افزار Brave را نیز توسعه داد. شایان‌ذکر است که این دو پروژه کاملاً مجزا هستند.

کل مفهوم پیدایش این پروژه، پیرامون جلوگیری از فساد و واسطه‌گری شکل‌گرفته است. سازنده بیسیک اتنشن در ابتدا قصد کمک به مشتریان، کاربران اینترنت و ناشران تبلیغات را داشت. او تاکید زیادی بر روی اجتناب از تجارب ناخوشایند هنگام استفاده از اینترنت داشت. در آخر، او تصمیم گرفت تا اکوسیستمی برای دستیابی به این هدف بسازد. یکی از دلایل این که سرمایه‌گذاران زیادی به این پروژه علاقه نشان می‌دهند این است که توکن بیسیک اتنشن اولویت خود را منافع کاربران در اینترنت قرار داده است.

اجزای اصلی BAT

همان گونه که به طور مختصر شرح دادیم، BAT از مرورگر خاصی برای عملکرد این سیستم استفاده می‌کند. اما این تنها بخش از پروژه BAT نیست. برای درک بهتر سازوکار این سیستم، ما مهم‌ترین بخش‌های این پلتفرم را لیست کرده‌ایم:

  • مرورگر Brave: BAT از مرورگر خاصی به نام Brave استفاده می‌کند. این مرورگر، توسط توسعه دهندگان این توکن عرضه شده است. همان تیمی که سرمایه‌گذاری در BAT را ممکن کرده است. Brave مرورگری است که ۳ تا ۶ برابر سریع‌تر از دیگر مرورگرها عمل می‌کند. دلیل آن این است که این مرورگر تنها زمانی که کاربر اجازه دهد، تبلیغات نمایش می‌دهد. کاربران مرورگر Brave می‌توانند برای سیستم پاداش این مرورگر ثبت‌نام کنند و پس از ثبت‌نام، می‌توانند تبلیغات BAT را مشاهده کنند. تبلیغات تنها زمانی که کاربر اجازه دهد به نمایش درمی‌آیند.
  • Brave Micropayments Ledger – مرورگر Brave برای دنبال‌کردن قیمت ارز دیجیتال BAT از Brave Micropayments Ledger استفاده می‌کند. قرار است با استفاده از این سیستم، تبلیغات دهندگان، ناشران و خوانندگان در یک قرارداد هوشمند قرار گیرند. این قراردادهای هوشمند، بسیار سریع‌تر تراکنش‌ها را بر روی این پلتفرم انجام خواهند داد. Brave در حال بررسی امکان استفاده از پروتکل هیچ‌آگاهی در این بلاک‌چین خود است تا بتواند حریم شخصی کاربران را بیش‌ازپیش محفوظ دارد. در واقع، با استفاده از این پروتکل، دیگر امکان مشاهده اطلاعات شخصی در هنگام انجام تراکنش در این مرورگر وجود نخواهد داشت.

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال بیسیک اتنشن از طریق صرافی

اگر قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال Basic Attention Token را دارید، معمولاً راحت‌ترین گزینه، خرید از یک صرافی است. صرافی، محل تلاقی عرضه و تقاضاست. شما می‌توانید توکن بیسیک اتنشن را از صرافی خریداری کنید. مثلاً می‌توانید یک حساب کاربری در Bitvavo یا Freedom24 افتتاح کنید و اقدام به خرید این ارز دیجیتال کنید. شما می‌توانید از طریق این صرافی‌ها، به‌راحتی در ارز دیجیتال بیسیک اتنشن سرمایه‌گذاری کنید. پس از خرید ارز دیجیتال، شما می‌توانید ارز خریداری شده را در صرافی نگهدارید یا آن را به کیف پول دیجیتال خود منتقل کنید.

جمع‌بندی – آیا باید در ارز دیجیتال بیسیک اتنشن سرمایه‌گذاری کرد؟

اگر آینده روشنی برای ارز دیجیتال Basic Attention Token متصور هستید، سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال ممکن است ایده بدی نباشد. شاید بتوانید با خرید این ارز دیجیتال، سود خوبی به دست بیاورید. به دلیل تکنیک‌های خاص و سال‌ها تجربه، احتمال زیادی وجود دارد که این ارز دیجیتال بتواند جایگاه خوبی در بین عموم پیدا کند. البته سؤال اینجاست که آیا پروژه‌ای مشابه با اهدافی یکسان ایجاد خواهد شد یا خیر. در آخر، سرمایه‌گذاری در این ارز یک تصمیم شخصی است، اما اطلاعات این مقاله می‌تواند به شما کمک کند تا راحت‌تر، تصمیم درست را درباره سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال بیسیک اتنشن بگیرید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *