خرید Aragon (ANT): چگونه می‌توان در ارز دیجیتال آراگون سرمایه‌گذاری کرد؟

احتمالاً می‌دانید که این روزها، ارزهای دیجیتال زیادی در بازار وجود دارد. این گزینه‌های متعدد باعث شده که سرمایه‌گذاری در این بازار برای بسیاری از افراد دشوار باشد. به کدام یک از ارزهای بازار باید توجه کرد؟ یکی از ‍‍پروژه‌هایی که در ماه‌ها و سال‌های اخیر رشد زیادی را تجربه کرده است، ارز دیجیتال آراگون (Aragon) است. در این مقاله، خواهیم دید که این پروژه چه ویژگی‌هایی دارد و آیا سرمایه‌گذاری در این پروژه هوشمندانه است یا خیر. زمان آن رسیده که همه چیز را درباره آراگون بدانید!

چگونه می‌توان ارز دیجیتال آراگون را خریداری کرد؟

پروژه آراگون قصد دارد توسعه اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز را برای سازمان‌ها، حتی بدون داشتن دانشی خاص، تسهیل کند. آراگون همچنین خطاها و ارورهای قراردادهای هوشمند را رفع می‌کند و از سازوکاری برای داوری و تشخیص سرپیچی در قرارداد استفاده می‌کند. این به‌روزرسانی‌ها، می‌تواند موجب افزایش جذابیت آراگون برای شرکت‌ها شود.

آیا دوست دارید ارز دیجیتال Aragon را خریداری کنید؟ می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی Aragon سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در Aragon را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “Aragon”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “Aragon” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

آراگون چیست؟ – اهداف پروژه

در ادامه، آینده پروژه Aragon را بررسی خواهیم کرد. اما اکنون، به سازوکار پروژه ارز دیجیتال آراگون خواهیم پرداخت. آراگون یک اپ غیرمتمرکز (dApp) بر روی بلاک‌چین اتریوم است. با استفاده از این اپ، هرکسی می‌تواند یک سازمان غیرمتمرکز را اداره کند. این تیم امید دارد که در نهایت، آراگون تبدیل به یک پروژه اپ غیرمتمرکز شود و همه افراد امکان دسترسی به آن را داشته باشند.

احتمالاً اکنون در حال فکرکردن به مفهوم این ایده هستید. سازمان‌های عادی، بودجه زیادی برای کارهای مدیریتی و سطح بالا در دست دارند. این سازمان‌ها، قادرند تا هزینه زیادی برای کارمزد تراکنش‌های خودپرداخت کنند. اما پرداخت این هزینه‌ها به این معناست که پول کمتری برای دیگر موارد ضروری موجود خواهد بود. Aragon قصد دارد تا با ساختن شبکه‌ای غیرمتمرکز از سازمان‌های مختلف، این مشکل را حل کند.

Aragon

بازاریابی شبکه بلاک‌چین

بسیاری از شرکت‌ها، علاقه زیادی به تراکنش‌های انجام شده بر روی شبکه بلاک‌چین دارند. اما موانع زیادی وجود دارد که باعث شده است، شرکت‌ها نتوانند از این شبکه استفاده کنند. بزرگ‌ترین مانع موجود، نبود تخصص است. بسیاری از شرکت‌ها در بین کارمندان خود متخصصین بلاک‌چین ندارند. به‌علاوه، مشکلات بزرگ دیگری نیز وجود دارد که باعث شده است شرکت‌ها نتوانند از مزایای شبکه بلاک‌چین بهره‌مند شوند. ایده ثبت و ضبط تراکنش‌ها و غیرقابل‌تغییر بودن اطلاعات و عدم امکان اصلاح اشتباهات، کمی برای شرکت‌ها ترسناک است. در زمینه قراردادهای هوشمند نیز، همواره احتمال وجود باگ و اشکال در کد وجود دارد.

آراگون قصد دارد این مشکلات را به‌راحتی حل کند. هدف نهایی آراگون، ساخت شبکه‌ای دیجیتال برای یک نوع داوری اشتراکی است. درست مثل قدرت قضاوت دادگاه‌ها بر مردم هر کشور، آراگون نیز قصد دارد نوعی دادگاه دیجیتال خلق کند. این دادگاه، مرز جغرافیایی ندارد و شامل تمام افراد خواهد شد. این تیم قصد دارد سازوکاری را ایجاد کند تا سازمان‌ها به‌راحتی قادر باشند تا پروژه‌های جدید بر روی شبکه بلاک‌چین ایجاد کنند. با دردست‌داشتن ابزارهای متن‌باز و امنیت اتریوم، این هدف می‌تواند هدف بزرگی برای دستیابی باشد.

تیم توسعه‌دهنده آراگون

پروژه آراگون، یک پروژه متن‌باز و غیرانتفاعی است. این بدین معناست که هرکسی می‌تواند بر روی این پروژه کار کند و هیچ رئیسی آن را کنترل نمی‌کند. از نظر فنی، این پروژه هیچ مدیرعامل یا مدیر فناوری ندارد. در عوض، یک مدیر پروژه آراگون را رهبری می‌کند. در پی اهداف غیرمتمرکز پروژه، با به‌وجودآمدن پروژه Aragon one مدیر پروژه استعفا داد.

Luis Cuende از ابتدا پروژه را رهبری می‌کرده است. او در سال ۲۰۱۱ جایزه Best Underage European Programmer را دریافت کرد و جایگاه سی فرد شناخته شده زیر سی‌سال در مجله فوربز را نیز دریافت کرده است. او مشاور معاون رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در زمینه ارزهای دیجیتال نیز بوده است. او چندین استارت‌آپ را نیز راه‌اندازی کرده است. این موارد نشان می‌دهند که این تیم، دید خوبی برای آینده دارد.

توکن پروژه آراگون

در این پروژه، از توکن مخصوصی استفاده می‌شود. این توکن ANT نام دارد و به دارنده خود حق رأی درباره آینده پروژه را می‌دهد. این پروژه سعی دارد با استفاده از این توکن، تأثیرگذاری مالکان این ارز و سرمایه‌گذاران را افزایش دهد. میزان حق رای شما بستگی به میزان دارایی شما در این شبکه دارد. این سازوکار، تفاوت چندانی با حق رأی سهام ندارد. هنگامی که در پروژه Aragon سرمایه‌گذاری می‌کنید، در واقع سهام ارز دیجیتال ANT را خریداری می‌کنید.

سرمایه‌گذاری در آراگون از طریق صرافی

اگر قصد دارید در ارز دیجیتال Aragon سرمایه‌گذاری کنید، باید به صرافی مراجعه کنید. صرافی نهادی مرکزی برای مبادله ارزهای دیجیتال است. پیشنهاد می‌کنیم همواره از صرافی‌های مطمئن استفاده کنید تا سرمایه‌گذاری مسئولانه‌ای در ارزهای دیجیتال داشته باشید.

با استفاده از صرافی‌هایی مثل Freedom24 یا Bitvavo می‌توانید به معامله CFD ارز دیجیتال آراگون بپردازید. با استفاده از این کارگزاری‌ها، می‌توانید بدون نیاز به کیف پول دیجیتال، ارز خود را ذخیره کنید و در پروژه‌های دیگر نیز سرمایه‌گذاری کنید.

جمع‌بندی – آیا باید در آراگون سرمایه‌گذاری کرد؟

ما فکر می‌کنیم که اطلاعات موجود در این مقاله، درک بهتری از پروژه آراگون و تیم توسعه‌دهنده آن به شما داده است. اکنون می‌دانید که اهداف این پروژه چیست و دورنمای آینده این پروژه چگونه است. پاسخ به این سؤال که آیا باید در این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کرد یا خیر، بستگی به این دارد که آیا شما احتمال موفقیت پروژه آراگون در آینده را می‌دهید یا خیر. البته این سؤال درباره هر پروژه دیگری نیز مطرح است که آیا تیم توسعه‌دهنده می‌تواند به اهداف تعریف شده دست یابد یا خیر. اما باتوجه‌به نظر کارشناسان می‌توان گفت که بیشتر افراد آینده خوبی را برای پروژه آراگون پیش‌بینی می‌کنند.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *