خرید هولو: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال Holo سرمایه‌گذاری کرد؟

هولو (Holo) یکی دیگر از پروژه‌های درحال‌توسعه بازار بلاک‌چین و ارزهای دیجیتال است. بلاک‌چین نشان داده است که پتانسیل‌های زیادی دارد، اما مقیاس‌پذیری این تکنولوژی، هنوز با مشکلاتی مواجه است. اما HoloChain راه‌حلی برای این مشکل یافته است. این راه‌حل می‌تواند به همراه کلان‌داده و اینترنت اشیا، ترند بعدی بازار باشد.

در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به هولو و تحولات، کارکرد، عملکرد و روش‌های خرید توکن این ارز دیجیتال Holotoken (HOT) خواهیم داشت. در آخر نیز، با بررسی همه جوانب خواهیم دید که آیا این ارز دیجیتال ارزش سرمایه‌گذاری دارد یا خیر.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال هولو را خریداری کرد؟

خرید ارز دیجیتال Holo می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد. هولو توانسته است راه‌حلی برای مقیاس‌پذیری تکنولوژی بلاک‌چین پیدا کند. این راه‌حل، با بازتعریف بلاک‌چین. حذف تأییدیه اجماعی بر روی تمام کامپیوترهای شبکه به وجود آمده است. در نتیجه، سرعت تراکنش‌های شبکه بسیار بالاتر رفته است و کارکردهای آن نیز گسترش‌یافته است.

آیا دوست دارید ارز دیجیتال هولو را به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کنید؟ شما می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی HoloChain سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در HoloChain را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “HoloChain”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “HoloChain” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

هولو چیست؟

هولو آلترناتیوی برای سیستم بلاک‌چین موجود است. تفاوت اساسی بلاک‌چین هولو، نحوه اخذ اجماع شبکه است. اجماع (Consensus) در شبکه به این معناست که تمام اعضای موجود در شبکه، با تراکنش انجام شده موافقت کنند. در حال حاضر، در شبکه‌های بلاک‌چین موجود تمام اعضای شبکه به تاریخچه تراکنش که پس از ثبت هر تراکنش در جهان به‌روز می‌شود، دسترسی دارند. در نتیجه، می‌توان تمام تراکنش‌های انجام شده را مشاهده کرد. اما از سوی دیگر، مقیاس‌پذیری این سیستم محدود است.

هر چه بلاک‌چین بزرگ‌تر باشد، اطلاعات بیشتری را در بر می‌گیرد و کل سیستم کندتر می‌شود. هولو توانسته است بدون فداکردن امنیت سیستم، روش نوینی برای اخذ اجماع شبکه پیدا کند. علاوه بر این تکنولوژی، هولو یک ارز دیجیتال نیز دارد که HoloToken یا HOT نامیده می‌شود. این توکن در اکثر صرافی‌های بزرگ معامله می‌شود.

هولو چگونه ساخته شد؟

هولو در پی جستجو برای پیداکردن راه‌حل‌هایی برای مشکلات موجود در بلاک‌چین و بیت‌کوین پدید آمد. همان گونه که گفته شد، سیستم بلاک‌چین به دلیل وجود حجم بالایی از اطلاعات، محدود شده است. هر چه تعداد اعضای شبکه بلاک‌چین بیشتر باشد، اطلاعات بیشتری در جهان ذخیره می‌شود. ذخیره بیشتر اطلاعات، به بهای کاهش سرعت سیستم است. هر کاربر به کل اطلاعات شبکه در تمام دنیا دسترسی دارد.

هولو پس از درک این محدودیت به وجود آمد. هولو آلترناتیوی برای سیستم کنونی بلاک‌چین است و سعی دارد این سیستم را بهبود بخشد. هر ناظر یا عضو شبکه که در تراکنش دخیل است، برای همان تراکنش اجماع شبکه کسب می‌کند. در نتیجه، هر کاربر تاریخچه‌ای از تراکنش‌های خود دارد که نیاز نیست به طور جهانی قابل‌دسترس باشد.

Holo

اهداف هولو چیست؟

کارکرد Holo بر روی انتقال غیرمتمرکز اطلاعات تمرکز داشته است. انتقال اطلاعات می‌تواند شامل پرداخت و تراکنش مالی باشد، اما در واقع هر نوع اطلاعاتی را در بر می‌گیرد. برای مثال، یک سند، اسکرین‌شات یا هر نوع فایل دیگری را در نظر بگیرید. این کارکردها در بستر بلاک‌چین نیز عرضه می‌شود. اما اکنون شبکه بلاک‌چین به دلیل مقیاس‌پذیری پایین، محدود شده است.

هولو با ارائه روشی خاص این مشکل را حل کرده است. راه‌حل هولو این‌گونه است که هر کاربر تنها اطلاعات تراکنش و اجماع شبکه خود را ثبت می‌کند. با این کار، کسی در سراسر جهان به اطلاعات ثبت شده دسترسی نخواهد داشت.

این روش میزان اطلاعات ذخیره شده را کاهش می‌دهد، چرا که دیگر نیازی به اجماع سراسری در شبکه وجود نخواهد داشت. در نتیجه، سیستم غیرمتمرکز سنگین نمی‌شود و می‌تواند بینهایت تراکنش را در کسری از ثانیه انجام دهد. این سیستم اکنون می‌تواند ۵۶۰۰۰ تراکنش را در هر ثانیه انجام دهد. این میزان، بیش از شرکت های بین المللی مثل کمپانی Visa است.

معایب هولو چیست؟

ارز دیجیتال Holo معایبی نیز دارد. مثلاً، این پروژه تنها پروژه‌ای نیست که ادعا می‌کند به تکنولوژی حل مشکل مقیاس‌پذیری بلاک‌چین دست پیدا کرده است. سیستم‌های بسیاری این ادعا را کرده‌اند. اما این که کدام پروژه در آینده غالب خواهد شد، مشخص نیست.

درست مثل بسیاری از سیستم‌های بلاک‌چین، پروژه هولو نیز ارز دیجیتال مخصوص به خود را دارد. این ارز، HoloToken (HOT) نام دارد. اخیراً مشخص شده است که قیمت ارزهای این‌چنینی، به‌شدت نوسان دارد. در نتیجه، سرمایه‌گذاری در این ارز ریسک بالایی دارد.

در کوتاه‌مدت، باید به این موارد توجه کنید. هر کس که قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را داشته باشد، باید اعصابی فولادین داشته باشد. ارزهای دیجیتال افزایش قیمت‌های ناگهانی و سقوط قیمت‌های شدیدی را تجربه می‌کنند که مناسب هر سرمایه‌گذاری نیست. از سوی دیگر، اگر این ارز بتواند به پتانسیل رشد خود دست یابد، سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال می‌تواند جذاب‌تر شود.

خرید هولو

شما می‌توانید به‌راحتی ارز دیجیتال HoloToken (HOT) را از صرافی‌های آنلاین خریداری کنید. این توکن را می‌توانید در کیف پول دیجیتال نگهداری کنید. کیف‌های پول دیجیتال مثل حساب‌های بانکی برای نگهداری ارزهای دیجیتال هستند. شما می‌توانید ارز دیجیتال HOT را در کیف پول نرم‌افزاری و یا سخت‌افزاری نگهداری کنید. این توکن بر مبنای توکن ERC20 در پروتکل اتریوم ساخته شده است، در نتیجه می‌توان به‌راحتی آن را در کیف پول دیجیتال ذخیره کرد.

در ژانویه ۲۰۲۱، ارزش هر توکن HOT به ۰.۰۰۰۶۵۸ دلار رسید که در نتیجه، ارزش بازار این ارز دیجیتال به ۱۰۶ میلیون دلار تنزل یافت. در ماه ژوئیه ۲۰۱۹، ارزش هر توکن HOT ۰.۰۰۲۴ دلار بود که در مجموع ارزش بازار این ارز را به ۴۵۰ میلیون دلار رساند. پس در نتیجه اکنون می‌تواند زمان خوبی برای ورود به بازار باشد. البته ما پیش‌بینی یا ادعایی درباره آینده دارایی‌های مالی یا تکنولوژی‌های مشابه نداریم.

هنگام سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال هولو به چه نکاتی باید توجه کرد؟

هنگامی که قصد سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال Holo را دارید، مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، پتانسیل رشد این ارز در آینده است. آیا هولو ورژن جدید بلاک‌چین در آینده خواهد بود و آیا خواهد توانست به پتانسیل حقیقی خود دست یابد؟ اگر این‌گونه است، ارزش بلاک‌چین هولو و ارز HOT افزایش قابل‌توجهی خواهد یافت. این پروژه می‌تواند اکوسیستم جدیدی برای انجام تراکنش‌های مالی بدون واسطه ایجاد کند. از سوی دیگر، احتمال دارد جایگزینی مناسب‌تر در سال‌های آینده وارد بازار شود. تا آن زمان، این ارز قطعاً نوسانات بسیاری خواهد داشت. به همین دلیل، به این نکته توجه داشته باشید. پیش از سرمایه‌گذاری در هولو و ارز دیجیتال HoloToken (HOT) به طور کامل این پروژه را مورد بررسی قرار دهید.

در ارز دیجیتال هولو سرمایه‌گذاری کنیم یا خیر؟

هولو راهکاری نوآورانه برای ارتقای سیستم‌های بلاک‌چین کنونی ارائه داده است. این پروژه توانسته است مشکلات مقیاس‌پذیری بلاک‌چین را حل نماید. اما علاوه بر Holo، تکنولوژی‌های بسیاری راه‌حل‌های مختلفی برای حل این مشکل ارائه داده‌اند. به نظر می‌رسد هولو تکنولوژی پیشرفته‌ای داشته باشد که بتوان از آن در مقیاس گسترده استفاده کرد.

در سال‌های آینده مشخص خواهد شد که این پروژه چقدر پتانسیل دارد. چه تراکنش‌هایی در آینده از طریق HoloChain انجام خواهد شد؟ اگر هولو به استانداردی جدید در انجام تراکنش‌ها تبدیل شود، ممکن است ارزش توکن هولو (HOT) افزایش زیادی داشته باشد. در نتیجه کاربران بیشتری ارزش افزوده HoloChain را خواهند دید و قیمت HOT به‌شدت بالا خواهد رفت.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *