خرید دیجی‌بایت: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال DigiByte سرمایه‌گذاری کرد؟

اگر قصد دارید در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید، تنها نیستید. اخیراً قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال، سر به فلک گذاشته‌اند. یکی از رمزارزهایی که اخیراً محبوبیت زیادی میان جامعه دوستداران ارزهای دیجیتال پیدا کرده است، دیجی‌بایت (DigiByte) است. اگر دوست دارید بدانید که دیجی‌بایت دقیقاً چیست و آیا سرمایه‌گذاری در دیجی‌بایت مفید است یا خیر، بهتر است این مقاله را مطالعه کنید. در این مقاله، تمام مواردی که باید درباره این ارز دیجیتال بدانید را به شما خواهیم گفت.

چگونه می‌توان دیجی‌بایت را خریداری کرد؟

دیجی‌بایت (موجودیت این ارز دیجیتال مشروط به قوانین است) یک رمزارز است که برای اجرای سریع میکرو تراکنش‌ها مناسب است. شبکه این ارز دیجیتال در تنها ۱۵ ثانیه می‌تواند تراکنش‌ها را انجام دهد، در نتیجه شما می‌توانید در زمانی بسیار کم پول انتقال دهید. یکی دیگر از مزایای DigiByte امنیت بالای این ارز دیجیتال است. این مزایا نسبت به بیت‌کوین می‌تواند باعث شود سرمایه‌گذاری در دیجی‌بایت جذابیت بیشتری داشته باشد.

آیا قصد خرید ارز دیجیتال دیجی‌بایت را دارید؟ شما می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی DigiByte سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در DigiByte را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “DigiByte”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “DigiByte” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

ساخت ارز

پیش‌ازاین که به پروژه دیجی‌بایت بپردازیم، نگاهی به نحوه به‌وجودآمدن این ارز دیجیتال خواهیم داشت. ارز دیجیتال DigiByte توسط کارآفرینی به نام Jared Tate خلق شد. او از سرعت و میزان امنیت بیت‌کوین ناراضی بود. در نتیجه، ایده ساخت ارز دیجیتال متفاوتی به ذهنش رسید. او دیجی‌بایت را در سال ۲۰۱۳ خلق کرد و در ژانویه ۲۰۱۴ شبکه بلاک‌چین این ارز دیجیتال راه‌اندازی شد. پس از راه‌اندازی، Tate زمان خود را به طور کامل بر روی توسعه دیجی‌بایت گذاشت. از آن زمان، تمامی مبالغ اهدایی پروژه از بنیاد دیجی‌بایت تامین شده است. هدف اصلی این پروژه، ساخت ارز دیجیتال امن و پرسرعت است.

دیجی‌بایت چیست – اهداف پروژه

هدف پروژه DigiByte ساخت نسخه بهبودیافته بیت‌کوین است. DGB رمزارز خاصی است که تراکنش‌های خود را از طریق موجودی کیف پول دیجیتال انجام نمی‌دهد. در عوض، هر ارز دیجیتال کد شناسایی مخصوص به خود را دارد. لحظه‌ای که کاربری ارزی را به کاربر دیگری منتقل می‌کند، تنها همان ارز، ارز انتقال‌یافته خواهد بود. در نتیجه، این سیستم از انتقال مجدد یک ارز دیجیتال به دو مقصد جلوگیری خواهد کرد.

هر بلاک دیجی‌بایت بین ۱۵ تا ۱۸ ثانیه استخراج می‌شود. هر پنج الگوریتم استخراج این شبکه در یک و نیم دقیقه یک بلاک می‌سازند. در هر بلاک، اندازه تراکنش‌ها محدود شده است. دیجی‌بایت اولین پروژه‌ای است که از ابتکار Segregated Witness استفاده می‌کند. این تکنیک، به بلاک‌چین کمک می‌کند تا کوچک و مقیاس‌پذیر باشد. دیجی‌بایت یکی از سریع‌ترین زمان‌های بلاک را دارد و در نتیجه، یکی از سریع‌ترین بلاک‌چین‌های موجود است.

DigiByte

مزایای دیجی‌بایت

اگر در فکر سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال دیجی‌بایت هستید، بهتر است بزرگ‌ترین مزایای این پروژه را بدانید. بزرگ‌ترین مزیت DigiByte این است که بلاک‌چین این شبکه کاملاً امن است. ویژگی منحصربه‌فرد این پروژه این است که این شبکه بلاک‌چین از پنج الگوریتم مختلف برای استخراج استفاده می‌کند. بیشتر پروژه‌ها تنها از یک الگوریتم استفاده می‌کنند. این پنج الگوریتم متفاوت از متمرکز شدن استخراج جلوگیری می‌کنند و امنیت شبکه را نیز ارتقا می‌دهند. علاوه بر پنج الگوریتم برای استخراج، دیجی‌بایت ثبات بیشتری نیز نسبت به سایر پروژه‌ها دارد. به دلیل همین ثبات، شبکه بلاک‌چین این پروژه در برابر حملات هکرها مصون است.

علاوه بر ارتقای فنی و بهبودهای شبکه بلاک‌چین، دیجی‌بایت DigiStats را در پاییز ۲۰۱۹ ارائه کرد. Digistats برای ارائه اطلاعات و تاریخچه تعاملات بلاک‌چین استفاده می‌شود. این بدین معناست که کاربران می‌توانند به‌راحتی اطلاعات شبکه بلاک‌چین را مشاهده کنند. همچنین این تکنولوژی جدید خدمات پرداخت همراه و پردازش اطلاعات را نسبت به‌پیش بهبود بخشیده است.

ظهور بنیاد دیجی‌بایت

در سال ۲۰۲۰، این شرکت بنیاد دیجی‌بایت (DigiByte Foundation) را راه‌اندازی کرد. این بنیاد به‌منظور جمع‌آوری سرمایه برای اجتماع این شبکه تأسیس شده است. این بنیاد اکنون به دنبال شرکای تجاری برای پروژه است و درعین‌حال، درباره کاربردهای دیجی‌بایت نیز آگاهی‌رسانی می‌کند. در ژوئیه ۲۰۲۰، پلتفرم اهدای پول دیجی‌بایت نیز تأسیس شد. در این سیستم افراد می‌توانند مبلغی را برای نگهداری اکوسیستم دیجی‌بایت اهدا کنند. همچنین به اهداکنندگان حق رأی در بنیاد دیجی‌بایت نیز داده می‌شود.

آینده DigiAssets – سرمایه‌گذاری در دیجی‌بایت

بزرگ‌ترین هدف دیجی‌بایت، ارائه DigiAssets است. اگر همه چیز طبق نقشه پیش رود، اکوسیستمی مبتنی بر dApps و ICO بخشی جدایی‌ناپذیر از شبکه خواهد شد. البته باید تاکید کنیم که هنوز مشخص نیست که آیا این پروژه اجرایی می‌شود یا خیر. این هدفی است که پروژه‌های بسیاری بر روی آن تمرکز کرده‌اند. اگر معارفه DigiAssets موفقیت‌آمیز باشد، دیجی‌بایت اولین سیستمی خواهد بود که توانسته است چند پروژه را با یکدیگر ادغام کرده است. اگر چنین اتفاقی رخ دهد، قیمت دیجی‌بایت افزایش زیادی خواهد یافت. این می‌تواند یکی از دلایل خرید و سرمایه‌گذاری در دیجی‌بایت باشد.

سرمایه‌گذاری در دیجی‌بایت از طریق صرافی

اگر فکر می‌کنید تیم توسعه‌دهنده این پروژه به اهداف خود دست پیدا می‌کنند، سرمایه‌گذاری در این پروژه ایده بدی نخواهد بود. اگر قصد سرمایه‌گذاری در DigiByte را دارید، همواره نیاز به یک صرافی دارید. صرافی‌های ارز دیجیتال، محلی برای انجام تراکنش و خرید ارزهای دیجیتال هستند. با انتخاب صرافی‌هایی مانند Bitvavo یا Freedom24، می‌توانید به‌راحتی در دیجی‌بایت سرمایه‌گذاری کنید. اگر سرمایه‌گذاری از طریق CFD را انتخاب کنید، نیازی نیست ارز خود را به کیف پول دیجیتال منتقل کنید. اگر به طور معمول ارز دیجیتال را خریداری می‌کنید، بهتر است ارز را به کیف پول دیجیتال منتقل کنید.

جمع‌بندی – آیا باید در دیجی‌بایت سرمایه‌گذاری کرد؟

اگر به دنبال جواب بله یا نه هستید، متأسفانه ناامید خواهید شد. پاسخ به این سؤال بستگی به دید شما نسبت به موفقیت آینده این پروژه دارد. اگر فکر می‌کنید تکنولوژی DigiByte به استاندارد جدیدی در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل خواهد شد، سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال دیجی‌بایت ممکن است ایده بدی نباشد. اما به یاد داشته باشید موفقیت این پروژه همواره با شک و تردیدهایی همراه است.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *