خرید انجین: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال Enjin سرمایه‌گذاری کرد؟

احتمالاً شما نیز دوست دارید در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنید. احتمالاً به همین دلیل است که این مقاله توجه شما را جلب کرده است. اگر به سرمایه‌گذاری در آلت‌کوین علاقه دارید، شاید بهتر باشد که ارز دیجیتال انجین (Enjin) را نیز به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کنید. بسیاری از افراد نمی‌دانند که انجین چیست و چه کاربردی دارد. زمان آن فرارسیده است تا این رویه تغییر کند. در این مقاله، تمام اطلاعاتی را که پیش از سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال انجین نیاز دارید بدانید را به شما خواهیم گفت. اگر این مقاله را به‌دقت مطالعه کنید، دیگر هنگام سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال، غافلگیر نخواهید شد.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال انجین را خریداری کرد؟

صنعت بازی در حال شکوفایی است و ارز دیجیتال انجین نیز با هوشمندی در حال کسب منفعت از این روند است. گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال Enjin محصولات مرتبط با بازی را خریداری کنند. این محصولات در خود بازی‌ها قابل‌استفاده هستند. بازی‌هایی مثل Fortnite به ما نشان داده است که فروش محصولات مرتبط با بازی، بسیار بالاست و می‌توان سود زیادی از فروش این محصولات کسب کرد. به همین دلیل، سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال انجین می‌تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد.

آیا قصد خرید ارز دیجیتال انجین را دارید؟ می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی Enjin سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در Enjin را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “Enjin”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “Enjin” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

انجین چیست – اهداف پروژه

بگذارید در ابتدا ماهیت پروژه Enjin را بررسی کنیم. انجین را می‌توان در دسته‌ی بلاک‌چین‌های مرتبط با گیمینگ طبقه‌بندی کرد. این پلتفرم بر روی جمع‌آوری آیتم‌های موجود در بازی که امکان تصاحب توسط کاربر را دارند، تمرکز کرده است. این پلتفرم چندین روش برای ساخت دارایی‌های مختلف در بازی‌های ویدئویی مثل جمع‌آوری جام‌هایی خاص در بازی، پدید آورده است.

بلاک‌چین گیمینگ به گیمرها یا بازی‌کنندگان این امکان را می‌دهد تا واقعاً صاحب اشیا یا موارد موجود در بازی شوند. بازی‌کنندگان می‌توانند بعداً اشیا و موارد خریداری شده را با دیگران تعویض کنند یا بفروشند. در نتیجه، پلتفرم انجین روش هوشمندانه‌ای برای استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین استفاده کرده است. این پلتفرم، مزایای زیر را دارد:

  • مالکیت آیتم‌های درون بازی – مهم‌ترین مزیت این پلتفرم، این است که کاربران می‌توانند مالکیت حقیقی اشیا و موارد موجود در درون بازی را داشته باشند. این انتقال مالکیت با استفاده از تراکنش‌های درون شبکه انجام می‌شود که بر مبنای بلاک‌چین اتریوم است و قابل سانسور شدن نیست.
  • مبادله راحت موارد ارزشمند – در این پلتفرم، کاربران می‌توانند آیتم‌های دیجیتال را به‌راحتی مبادله کنند یا به فروش برسانند. این ویژگی برای دنیای گیمینگ ایده‌آل است، چرا که فروش درون بازی را بسیار راحت‌تر می‌کند. Enjin Wallet به کاربران امکان دسترسی به صرافی‌های غیرمتمرکز مثل Kaber Network و Changelly را می‌دهد. در این صرافی‌ها، کاربران می‌توانند ارز دیجیتال خود را به پول حقیقی تبدیل کنند و یا ارزهای دیجیتال دیگر خریداری کنند.
  • یک کیف پول برای تمام موارد – کاربران Enjin Wallet می‌توانند تمام دارایی‌های دیجیتال خود را در یک مکان نگهداری کنند. در نتیجه، نیازی نخواهد بود تا هر کاربر چندین کیف پول دیجیتال مختلف داشته باشد. با استفاده از این پروژه، می‌توان تمام دارایی‌های دیجیتال را تجمیع کرد.

اهمیت بلاک‌چین گیمینگ

یکی از مزایای بلاک‌چین گیمینگ این است که می‌توان آیتم‌هایی را تولید کرد که در بازی‌های مختلف و توسط توسعه دهندگان مختلف استفاده شوند. در نتیجه، بازیکنان می‌توانند دارایی‌های خود را به بازی‌های مختلف منتقل کنند (که به این قابلیت Multiverse نیز گفته می‌شود).

آیتم‌های Multiverse در یک شبکه بلاک‌چین غیرمتمرکز واحد ذخیره شده‌اند و به همین دلیل است که می‌توان آن ها را در بازی‌های مختلف استفاده کرد و توسعه دهندگان مستقل نیز، به این آیتم‌ها دسترسی دارند. انجین برای تشویق توسعه بازی‌هایی با آیتم‌های مشترک، جدیدترین دارایی خود یعنی Stormwall را معرفی کرده است. این مثالی است از آنچه که می‌توان از این پلتفرم انتظار داشت.

استفاده از توکن ENJ

پروژه انجین از توکن خاصی استفاده می‌کند که ENJ نامیده می‌شود. ارزش این توکن برای ذخیره این ارز در کیف پول دیجیتال اهمیت دارد. هنگامی که آیتمی به وجود می‌آید، این توکن قفل می‌شود و هنگامی که آیتم از بین می‌رود، این توکن آزاد خواهد شد. هر آیتم، میزان مشخصی ENJ دارد. ENJ آیتم‌های درون بازی را شکل می‌دهد و تنها با ازبین‌رفتن آن آیتم دوباره آزاد خواهد شد.

این روند، شرایطی را به وجود خواهد آورد که ENJهای بیشتری درگیر آیتم‌های بازی شوند. در نتیجه، با افزایش تعداد بازی‌ها، مجموع ENJهای موجود کاهش می‌یابد. با ادامه این روند، ارزش این ارز دیجیتال بیشتر خواهد شد، چرا که تعداد توکن‌های موجود کم خواهد شد. این ارز درست مثل بیت‌کوین، نوعی “طلای دیجیتال” است. روند نایاب شدن این ارز، می‌تواند دلیل خوبی برای سرمایه‌گذاری در انجین باشد.

همکاری با انجین

انجین در حال همکاری با دیگر پروژه‌ها و شرکت‌هاست. برای مثال، Enjin با مدیر Blockchain Gaming Community نیز همکاری کرده است. همچنین انجین باعرضه کننده‌هایی مثل Unity نیز مشارکت می‌کند. به‌علاوه، انجین با تولیدکننده موبایل‌های هوشمند مثل سامسونگ نیز به‌عنوان عرضه‌کننده تکنولوژی قراردادهایی را امضا کرده است. به همین دلیل، Enjin Wallet کاملاً بر روی Keystore سامسونگ کار می‌کند. سامسونگ قصد دارد توکن انجین را پشتیبانی کند که خبر خوبی برای آینده این ارز دیجیتال است.

Enjin

سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال انجین از طریق صرافی

افرادی که قصد دارند در ارز دیجیتال Enjin سرمایه‌گذاری کنند، باید به دنبال یک صرافی خوب باشند. همان گونه که احتمالاً می‌دانید، شما می‌توانید ارزهای دیجیتال را از طریق صرافی خریداری کنید. نکته مهم این است که باید صرافی معتبری را انتخاب کنید تا بتوانید به طور امن به معامله و ذخیره ارزهای دیجیتال بپردازید. کارگزاری‌های شناخته شده مثل Freedom24 و Bitvavo به شما امکان می‌دهند تا به‌راحتی ارزهای دیجیتال را خریداری کنید. همچنین با معامله CFD ارزهای دیجیتال، حتی نیاز نیست تا ارزهای خود را به کیف پول دیجیتال منتقل کنید.

جمع‌بندی – آیا باید در ارز دیجیتال انجین سرمایه‌گذاری کرد؟

اطلاعات این مقاله به شما می‌کند تا درک بهتری از مزایای سرمایه‌گذاری در پروژه‌ای مثل انجین داشته باشید. پاسخ به این سؤال که آیا باید در انجین سرمایه‌گذاری کرد یا خیر، بستگی به دیدگاه شما نسبت به آینده این ارز دیجیتال دارد. اگر فکر می‌کنید Enjin در آینده عملکرد خوبی خواهد داشت، منطقی است که در این پروژه سرمایه‌گذاری کنید. اگر فکر می‌کنید پروژه دیگری در سوددهی از انجین پیشی خواهد گرفت، پس شاید بهتر باشد ارز دیگری را برای سرمایه‌گذاری انتخاب کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *