چگونه می‌توان سهام فوت لاکر (Foot Locker) را خریداری کرد؟

کمپانی فوت لاکر (Foot Locker) یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تجهیزات و کفش ورزشی در دنیاست. با بیش از 3000 شعبه در سراسر دنیا، سرمایه‌گذاری در شرکت فوت لاکر می‌تواند جذاب باشد. اما از کدام کارگزاری می‌توان سهام Foot Locker را خریداری کرد و قیمت کنونی این سهام چقدر است؟ در این مقاله، تمام اطلاعاتی که درباره این سهام نیاز دارید را خواهید یافت.

چگونه سهام فوت لاکر را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام فوت لاکر را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام فوت لاکر استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام فوت لاکر چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام فوت لاکر چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم فوت لاکر در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت فوت لاکر

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت فوت لاکر را پیدا کنید.

تحلیل فوت لاکر

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام فوت لاکر مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم فوت لاکر در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام فوت لاکر در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام فوت لاکر را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم فوت لاکر در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند فوت لاکر در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام فوت لاکر است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت فوت لاکر

کمپانی Foot Locker بیش از 3000 شعبه در سراسر دنیا دارد. این شرکت، یکی از بزرگ‌ترین برندهای فعال در زمینه پوشاک و کفش ورزشی است. این شرکت توانسته است با همکاری با برندهای دیگر، طیف گسترده‌ای از محصولات را ارائه دهد. دفتر مرکزی این شرکت آمریکایی در منهتن نیویورک قرار دارد.

خرید سهام فوت لاکر

تاریخچه شرکت فوت لاکر

کمپانی Foot Locker در سال 1974 تأسیس شد و در سال 1988 به شرکتی مستقل تبدیل شد. البته تاریخچه این شرکت، به‌پیش از این تاریخ برمی‌گردد. در سال 1963، کمپانی Kinney Shoe Corporation توسط شرکت FW Woolworth خریداری شد و Kinney Shoe تبدیل به یکی از زیرمجموعه‌های این شرکت شد. این شرکت به چندین فروشگاه کوچک تقسیم شد. مثلاً Stylco در سال 1967، Susie Casuals در 1968 و Foot Locker در سال 1974 تأسیس شدند.

در سال 1988، کمپانی Woolworth فعالیت مستقل خود را آغاز کرد. این شرکت، شرکت مادر فروشگاه فوت لاکر و دیگر فروشگاه‌ها محسوب می‌شد. در سال 1998، نام Woolworth به Venator Group تغییر یافت. در دهه 90 میلادی، بیش از 70% فروشگاه‌های کفش Kinney Shoe متعلق به برند فوت لاکر بودند. در سال 1998، Venator Group اعلام کرد که فروشگاه‌های دیگر کفش بسته خواهند شد و در سال 2001، Venator نام خود را به Foot Locker Inc. تغییر داد.

شرکتی بزرگ

کمپانی Foot Locker بیش از 3000 شعبه در سراسر دنیا دارد (2019). این شرکت در اروپا، ایالات متحده، کانادا، خاورمیانه، استرالیا، کره جنوبی و نیوزیلند شعبه دارد. در اروپا، فوت لاکر بیش از 600 شعبه فعال دارد (2019).

بسته شدن 165 فروشگاه فوت لاکر

فوت لاکر در سال 2019 تصمیم گرفت 165 شعبه خود را در سراسر دنیا تعطیل کند. این تصمیم، علی‌رغم عملکرد خوب شرکت در سال 2018 گرفته شد. در آن سال، گردش مالی فوت لاکر 4 میلیارد دلار اعلام شد. نسبت به سود سال 2017، سود این شرکت در سال 2018 دوبرابر شده است. سود خالص این شرکت در سال 2018، 544 میلیون دلار اعلام شده است.

پس چرا 165 شعبه در سال 2019 تعطیل شد؟ این تصمیم به دلیل ارتقای سایر فروشگاه‌ها که تعداد آن قرار است به 3200 عدد در سراسر دنیا برسد، گرفته شد. ارتقای شعبات فروشگاه، یک سرمایه‌گذاری چندمیلیون‌دلاری است. در سال 2018، 134 شعبه تعطیل شدند اما 45 شعبه حدید بازگشایی شدند. در مجموع، تعداد شعبات در سال 2018 کاهش یافت.

آیا فکر می‌کنید بسته شدن چند شعبه، به بهبود عملکرد شعبات دیگر کمک خواهد کرد؟ اگر جواب شما مثبت است، پس شاید بهتر باشد اقدام به خرید سهام Foot Locker کنید.

فروشگاه‌های Power Stores فوت لاکر

کمپانی Foot Locker در حال بازگشایی شعبات بیشتری از فروشگاه‌های Power Stores است. این فروشگاه‌ها، در شهرهای بزرگ افتتاح می‌شوند. طراحی داخلی این فروشگاه‌ها، از شهرهایی که در آن افتتاح می‌شوند، الهام گرفته می‌شوند. در سال 2019، چندین فروشگاه Power Stores در نیویورک و میلان بازگشایی شد.

این فروشگاه‌ها، حدود چهار برابر شعبات عادی فوت لاکر در مراکز خرید وسعت دارند. رد سال 2019، دو فروشگاه Power Stores در فیلادلفیا و دیترویت افتتاح شدند. فروشگاه نیویورک در سال 2019 افتتاح شد و حدود 840 مترمربع مساحت دارد. فوت لاکر قصد دارد در سال‌های آتی، چندین فروشگاه دیگر در ایالات متحده افتتاح کند.

فکر می‌کنید این فروشگاه‌های Power Stores به فروش بیشتر فوت لاکر کمک می‌کنند؟ پس شاید بهتر باشد با خرید سهام این شرکت، در کمپانی Foot Locker سرمایه‌گذاری کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *