چگونه می‌توان سهام شرکت اسیتی (Essity) را خریداری کرد؟

کمپانی اسیتی (Essity) یک شرکت شناخته شده سوئدی است که محصولات بهداشتی و سلامت تولید می‌کند. آیا دوست دارید با خرید سهام اسیتی در این شرکت سرمایه‌گذاری کنید؟ در این مقاله، راه‌های سرمایه‌گذاری در این شرکت را بررسی خواهیم کرد!

چگونه سهام اسیتی را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام اسیتی را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام اسیتی استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

درباره شرکت اسیتی

اسیتی (Essity) یک شرکت تولیدکننده محصولات بهداشتی است که جایگاه مهمی در بازار دارد. این شرکت محصولات پایداری در زمینه مراقبت از سلامت و همچنین دستمال‌های گوناگون تولید می‌کند. محصولات این شرکت در بیش از 150 کشور در دنیا به فروش می‌رسند.

از برندهای شناخته شده این شرکت می‌توان به TENA، Libero، Libresse، Lotus، Tempo و Vinda اشاره کرد. از محصولات یک‌بارمصرف این شرکت می‌توان دستمال کاغذی، دستمال کودک، پدهای بهداشتی و نوار بهداشتی را نام برد.

دفتر مرکزی این شرکت در استکهلم سوئد قرار دارد.

تاریخچه شرکت

این شرکت سوئدی در ژوئن 2017 تأسیس شد. پیش‌ازاین زمان، اسیتی بخشی از شرکت SCA بود که در سال 1929 تأسیس شد. شرکت SCA در ابتدا فعالیت‌های مربوط به جنگلداری انجام می‌داد. در سال 1975، این شرکت کمپانی Mölnlycke AB که تولیدکننده محصولات یک‌بارمصرف در اروپا بود را خریداری کرد. در سال 2015، SCA اعلام کرد که قصد دارد بخش‌های جنگلداری و بهداشتی خود را جدا کند.

در سال 2016، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد بخش‌های جنگلداری و بهداشتی را به دو شرکت سهامی عام مجزا تقسیم کند. با جداشدن بخش بهداشتی از شرکت، کمپانی Essity AB تأسیس شد. سهام این شرکت در بازار بورس استکهلم قابل معامله است.

انتقادات به اسیتی

کمپانی Essity دومین تولیدکننده دستمال توالت و دستمال کاغذی در جهان است. در سال 2017، سازمان Greenpeace International طی تحقیقاتی متوجه عملیات‌های تخریب‌کننده این شرکت شد. این سازمان بیان کرد که اسیتی برای تولید محصولات خود، بخش‌های زیادی از جنگل‌های فنلاند، سوئد و روسیه را از بین برده است. همچنین، گونه‌های نادر و در حال انقراض گیاهان و حیوانات نیز، در طی این تخریب آسیب‌دیده‌اند.

همچنین، جایگزینی درخت‌های قطع شده با کاشت نهال، به محلی های آن مناطق آسیب‌زده است. مثلاً، دسترسی گوزن‌ها به علوفه دشوار شده است. به گفته Greenpeace، اسیتی باید فعالیت خود در این جنگل‌ها را متوقف کند. ازآنجایی‌که پایداری محیط زیست، یکی از بحث‌های مهم این روزها محسوب می‌شود، ممکن است در پی انتشار این اخبار، قیمت سهام این شرکت کاهش یابد. به همین دلیل، هنگام سرمایه‌گذاری در سهام Essity، به اخبار منتشر شده درباره این شرکت توجه کنید.

کاهش مصرف آب و انرژی در تولید دستمال کاغذی

کمپانی Essity که در زمینه تولید محصولات بهداشتی و سلامت فعال است، در سال 2019 اعلام کرد که قصد دارد مبلغ 39 میلیون دلار را در زمینه تحقیق و توسعه برای پیدا کردن فیبرهای جایگزین سرمایه‌گذاری کند. این سرمایه‌گذاری باعث خواهد شد که این شرکت محصولات بهداشتی باکیفیتی را با الیاف گندم تولید کند. الیاف گندم یکی از محصولات کشاورزی است که یکی از مواد اولیه پایدار و سازگار با محیط زیست محسوب می‌شود. از مزایای استفاده از الیاف گندم، کاهش مصرف آب و انرژی در پروسه تولید است.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *