معامله با سرمایه کم

برای معامله همیشه لازم نیست که سرمایه زیادی داشته باشید. نیازی نیست که پول زیادی را سرمایه گذاری کنید تا سود خوبی بدست آورید. برای شروع، خصوصا وقتی که سرمایه گذاران مبتدی میخواهند شروع به معامله کنند، بهتر است که این معاملات، با بودجه ای کم شروع شود. اما چگونه؟

شروع با سرمایه ای اندک؟

میتوانید همین حالا اقدام به سرمایه گذاری کنید، حتی اگر پول زیادی در دست ندارید. میتوانید اقدام به معامله در یک کارگزاری کنید:

  • در ابتدا، با ثبت نام یک حساب کاربری آزمایشی به شما تعلق میگیرد.
  • میتوانید به معامله CFD سهام، بورس کالا و ارز بپردازید.
  • هیچوقت بیشتر از سرمایه خود ضرر نخواهید کرد.
با Plus500، میتوانید با حساب کاربری آزمایشی خود و 40،000 دلار مجازی، معامله کردن را امتحان کنید!

اهداف خود را مشخص کنید

اگر میخواهید با مبلغ کمی شروع به معامله کنید، باید آمادگی کافی نیز داشته باشید. سرمایه گذاری با مبلغ کم؛ کمی با سرمایه زیاد متفاوت است. هنگامی که از مبلغ کم صحبت میکنیم، منظورمان 100 دلار یا چند صد دلار است. فعلا به چند هزار دلار فکر نکنید!

قبل از اینکه با مبلغی کم اقدام به معامله کنید، بسیار مهم است که اهداف خود را مشخص کنید. بازار نوسان زیادی دارد، پس باید اهداف بلند مدتی داشته باشید. هنگامی که اهداف خود را مشخص کردید، معاملاتتان را با دقت بیشتری انجام خواهید داد.

معامله CFD

اگر میخواهید با بودجه کمی معامله کنید، CFD میتواند گزینه خوبی برای بدست آوردن سود زیاد باشد. وقتی اقدام به معامله CFD میکنید، میتوانید از اعتبارات (Leverage) در معاملات خود استفاده کنید. با استفاده از اعتبار، میتوانید معاملات بزرگتری را با سرمایه کمتر انجام دهید. به طور خلاصه: هرچه از اعتبار بیشتری استفاده کنید، سود احتمالی بیشتری هم خواهید داشت.

نکته: دوره ی آموزشی معاملات CFD را مطالعه کنید و ببینید چگونه میتوان با مبلغی کم اقدام به معامله کرد.

کسب سود با سرمایه کم

معامله_با_مبلغی_کم

اگر با مبلغی کم اقدام به معامله CFD میکنید، سودی که به دست می آورید، بسیار بیشتر از سرمایه گذاری هایی خواهد بود که قابلیت استفاده از اعتبار (Leverage) را ندارند. به طور خلاصه، سود حاصل از معاملات CFD به درصد استفاده از اعتبار بستگی دارد.

برای مثال: اگر از اعتباری با نسبت 1 به 10 استفاده کنید، سود شما 10 برابر خواهد شد. اگر از اعتباری با نسبت 1 به 30 استفاده کنید، سود شما 30 برابر میگردد. با این روش، میتوانید سود احتمالی خود را چند برابر کنید، هرچند که سرمایه اولیه شما مبلغ کمی است.

حداقل سرمایه

در اکثر کارگزاری های CFD، حداقل سرمایه برای شروع معامله 100 دلار است. این به آن معناست که شما حتی با سرمایه ای چند صد دلاری، میتوانید اقدام به معامله کنید. اگر از اعتباری به نسبت 1 به 50 استفاده کنید، با 100 دلار سرمایه، میتوانید معاملاتی به بزرگی 5000 دلار انجام دهید. حتی میتوانید چند سفارش مختلف با مبلغی کم ثبت کنید تا ریسک معاملاتتان را پایین آورید.

با این کار، ریسک معاملاتتان را پخش کرده و احتمال سودتان را بالا میبرید. به عنوان یک معامله گر مبتدی، معامله با بودجه ای کم به راحتی ممکن است. میتوانید با سرمایه ای کم معاملاتتان را شروع کنید تا زیر و بم کار را یاد بگیرید و حتی سود خوبی کسب کنید!

برای مقایسه کارگزاری ها و باز کردن حساب کاربری آزمایشی اینجا را کلیک کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *