سرمایه گذاری در بیتکوین گلد (Bitcoin Gold): آیا باید این ارز دیجیتال را بخرید؟

بیتکوین گلد (Bitcoin Gold) تازه ترین شاخه از بیتکوین است. در گذشته، شاخه های دیگر بیتکوین را مثل بیتکوین کش (Bitcoin Cash) دیده ایم. در این مقاله نگاهی خواهیم کرد به این که بیتکوین گلد (Bitcoin Gold) دقیقا چیست. همچنین، نگاهی به مزایای سرمایه گذاری در بیتکوین گلد (Bitcoin Gold) خواهیم کرد.

به طور خلاصه بیتکوین گلد (Bitcoin Gold) چیست؟

بیتکوین گلد یک انشعاب جدید است. انشعاب در واقع شاخه جدیدی از بیتکوین است و هنگامی به وجود می آید که اختلاف نظر بر سر مسائل فنی ارز دیجیتال به وجود آید. به همین جهت، بیتکوین گلد ادعا میکند که نسخه بهبود یافته بیتکوین اصلی است.

هدف اصلی بیتکوین گلد این است که دوباره بیتکوین را تمرکز زدایی کند. بنیانگذاران این ارز دیجیتال اعتقاد دارند که قدرت کامپیوتری زیادی برای حفظ بیتکوین نیاز است. در نتیجه، دیگر برای افراد عادی امکان پذیر نخواهد بود تا به وسیله کامپیوتر به استخراج بیتکوین بپردازند. بیتکوین گلد قرار است که دوباره سیستم بیتکوین را دموکراتیک کند.

چگونه میتوان در بیتکوین گلد (Bitcoin Gold) سرمایه گذاری کرد؟

مثل هر ارز دیجیتال دیگر، بیتکوین گلد بسیار نوسان دارد. اگر بتوانید این نوسان را مدیریت کنید، بیتکوین گلد میتواند یک سرمایه گذاری جذاب و سود ده برای شما باشد. میتوانید با استفاده از کارگزاری های آنلاین، به معامله این ارز دیجیتال بپردازید. در کارگزاری های آنلاین، شما دو روش سرمایه گذاری دارید:

  • خرید: هنگامی که قیمت این ارز دیجیتال افزایش یابد، سود خواهید کرد.
  • پیش فروش (Short): هنگامی که قیمت این ارز دیجیتال کاهش یابد، سود خواهید کرد.
کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند Bitcoin-Gold.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو Bitcoin-Gold هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

همانگونه که مشاهده میکنید، برای سرمایه گذاری در بیتکوین گلد، دو روش پیش روی شماست. این دو روش به شما امکان کسب سود هم از افت قیمت  و هم از افزایش قیمت را میدهد. این قابلیت بسیار جذاب است، چرا که قیمت بیتکوین گلد ممکن است روزانه چندین درصد بالا و پایین شود. میتوانید با تصمیم های مناسب، از این بالا و پایین شدن قیمت سود خوبی کسب کنید.

اینجا را کلیک کنید تا نمایی از کارگزاری ها را مشاهده کنید>>

لوگوی_بیتکوین_گلد

چگونه میتوان سرمایه گذاری هوشمندانه ای در ارزهای دیجیتال داشت؟

باید به این نکته توجه کنید که ارزهای دیجیتال مانند بیتکوین گلد، ریسکی رو به افزایش دارند. معمولا قیمت های بورس، نوسان و محدوده قیمتی ثابتی دارند که در ارزی مثل بیتکوین این قضیه متفاوت است. به همین دلیل، تنها با پولی که امکان از دست دادن آن را دارید اقدام به سرمایه گذاری کنید. نباید دائما نگران از دست دادن سرمایه خود باشید. اما علاوه بر ریسک های زیاد، احتمال کسب سود های زیادی نیز در سرمایه گذاری در بیتکوین گلد (Bitcoin Gold) وجود دارد.

هنگام کار کردن با ارزهای دیجیتال مثل بیتکوین گلد، تحقیق و جست و جو بخش مهمی از قضیه است. این ارز، به اتفاقات و حواشی واکنش زیادی نشان میدهد. برای مثال، اگر خبری درباره عملکرد نامطلوب بیتکوین گلد منتشر شود، قیمت آن افت شدیدی خواهد کرد. میتوانید با پیش فروش واکنش مناسبی به این قضیه نشان دهید. هنگامی که فکر میکنید قیمت به پایین ترین حد خود رسیده است، میتوانید دوباره اقدام به خرید بیتکوین گلد کنید. با این کار، هم از افزایش قیمت و هم از کاهش قیمت سود میبرید.

اطلاعات فنی

موسس بیتکوین گلد (Bitcoin Gold) جک لیائو (Jack Liao) است. هدف بیتکوین گلد این بود که نسخه بهتری از بیتکوین باشد. او الگوریتمی با مقاومت به ASIC برگزیده است. ASIC اختصاصا برای یک هدف طراحی شده است و به همین خاطر در استخراج بیتکوین کارایی دارد. اما در بیتکوین گلد نمیتوان از آن استفاده کرد.

خرید بیتکوین گلد

اگر اعتماد زیادی به بیتکوین گلد (Bitcoin Gold) دارید، خرید بهترین گزینه برای شماست. خرید بیتکوین گلد، پر ریسک تر از معامله کوتاه مدت آن است. در حال حاضر، آینده بیتکوین گلد نامشخص است. هم بیتکوین گلد هم بیتکوین کش، پس از عرضه افت قیمت شدیدی داشتند. به همین خاطر معلوم نیست که این ارزها در آینده نقشی در بازار ارزهای دیجیتال بازی خواهند کرد یا خیر.

علاوه بر جنبه های تکنیکی قضیه، آینده بیتکوین گلد، به وضع بازار نیز بستگی دارد. این ارز، همانند سهام بورس، باید در بازار عرضه شود و حمایت در بازار، بحث مهمی است. تنها زمانی که این ارز به عنوان یک روش پرداخت مورد استفاده قرار گیرد، میتواند نقش مهمی در بازار ایفا کند.

همین حالا معامله بیتکوین گلد (Bitcoin Gold) را شروع کنید

بیتکوین_گلد

آیا دوست دارید که همین حالا معامله بیتکوین گلد یا دیگر ارزهای دیجیتال را شروع کنید؟ پس بهتر است با تمرین کردن در یک حساب کاربری آزمایشی شروع کنید! در حال حاضر، کامل ترین کارگزاری برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال، Freedom24 است. اینجا را کلیک کنید تا یک حساب کاربری رایگان در Freedom24 افتتاح کنید و قابلیت های سرمایه گذاری در بیتکوین گلد را کشف کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *