خرید وتور: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال VeThor سرمایه‌گذاری کرد؟

هنگامی که بسیاری از افراد، کلمه “ارز دیجیتال” را می‌شنوند، تنها یاد بیت‌کوین (Bitcoin) میفتند. اما بازار ارزهای دیجیتال، بسیار متنوع‌تر است. یکی از ارزهای این بازار، ارز وتور (VeThor) است. در این مقاله، نگاهی دقیق‌تر به این رمزارز خواهیم داشت و توضیح خواهیم داد که این ارز دیجیتال شامل چه مواردی می‌شود، چه کارکردهایی دارد و چه معایب و مزایایی دارد. با مطالعه این مقاله، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال VeThor و خرید آن هوشمندانه است یا خیر.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال وتور را خریداری کرد؟

آیا قصد دارید ارز دیجیتال VeThor را خریداری کنید؟ می‌توانید آنلاین وتور را خریداری کنید! شما می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی VeThor سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در VeThor را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “VeThor”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “VeThor” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

ارز دیجیتال وتور چیست؟

ارز دیجیتال وتور (VET) به‌نوعی سوخت محرک بلاک‌چین ویچین تور (VTHO) محسوب می‌شود. هر تراکنشی که در بلاک‌چین VTHO انجام شود، شامل مقداری هزینه تراکنش می‌شود. این هزینه‌ها با ارز دیجیتال VeThor پرداخت می‌شود. مثلاً یکی از این تراکنش‌ها، هزینه انتقال پول یا به اشتراک گذاشتن اطلاعات است.

پروژه VeChain باور دارد که تکنولوژی بلاک‌چین بخشی از پایه‌های آینده صنعت IT است. واقعیت افزوده، هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و ارتباطات 5G نیز همگی بخشی از این اساس تکنولوژی در آینده هستند. این پروژه قصد دارد با استفاده از ارز دیجیتال وتور، اثربخشی و اصالت تبادل اطلاعات را بهبود ببخشند. با این کار، محصولات و اطلاعات می‌توانند به شکلی امن و قابل‌اطمینان مبادله شوند.

مثلاً شرکت‌های بزرگ، سالانه میلیاردها دلار به دلیل اجناس فیک و تقلبی که در بازارهای جهان توزیع می‌شوند، ضرر می‌کنند. وی‌چین قصد دارد با تولید چیپستی خاص، با این مشکل مقابله کند. در نتیجه، مثلاً یک کیف برند گوچی را می‌توان با اسکن یک کد، اصالت‌سنجی کرد.

وتور چگونه به وجود آمد؟

ارز دیجیتال وتور بخشی از پروژه VeChain است. پروژه وی‌چین، ثبت اصالت کالاها را در پلتفرم بلاک‌چین ممکن کرده است. این پلتفرم توسط Sunny Lu ساخته شده است. Lu از این واقعیت که اجناس فیک زیادی در بازار تولید و فروخته می‌شوند، خوشش نمی‌آمد. چنین اتفاقی، باعث زیان‌دهی شرکت و آسیب به شهرت و اعتبار کمپانی خواهد شد. به همین دلیل، Sunny Lu تصمیم گرفت تا با این مشکل جهانی مقابله کند و راه حلی را ارائه داد که ارزش مالی زیادی داشت.

پروژه وی‌چین از سال ۲۰۱۵ فعالیت‌های خود را آغاز کرده است. این پروژه از زمان شروع فعالیتش، قصد داشته تا شرکتی ارزشمند بسازد. متأسفانه، قیمت ارز دیجیتال وتور، کمتر از شهرت و اعتبار وی‌چین است که البته این امری طبیعی برای ارزهایی است که تراکنش‌ها را تسهیل می‌کنند.

ارز دیجیتال وتور: چگونه کار می‌کند؟

شما می‌توانید از هر طریقی که دوست دارید، ارز دیجیتال وتور را مدیریت کنید. همچنین شما می‌توانید در Bitvavo، به‌ازای ارزهای وتور خود، مبلغی به طور ماهیانه دریافت کنید. میزان پرداختی با فرمول زیر محاسبه می‌شود:

  • میزان ارز دیجیتال وی‌چین تور کاربران به طور روزانه بررسی می‌شود. این میزان در آخر ماه جمع‌آوری می‌شود.
  • در پایان هر ماه، تعداد وتورهای تولید شده توسط کاربران Bitvavo در شبکه وی‌چین تور محاسبه می‌شود.
  • ارز دیجیتال وتور به طور برابر میان تمام کاربران وی‌چین تور توزیع می‌شود.

توزیع ارز دیجیتال وتور در اولین سه‌شنبه هر ماه میلادی انجام می‌شود و مستقیماً به‌حساب کاربری کاربران در Bitvavo واریز می‌گردد.

هنگام سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال وتور، به چه نکاتی باید دقت کرد؟

در این مقاله، خواندید که سازوکار ارز دیجیتال وی‌چین چگونه است و این پروژه چه هدفی دارد. حال، هر چه وی‌چین بیشتر رشد کند، قیمت ارز دیجیتال وی‌تور نیز افزایش خواهد یافت. به همین دلیل، بد نیست که پیشرفت و تحولات پروژه وی‌چین را در سطح بازارهای بین‌المللی بررسی کنید. واقعیت این است که اکنون بخش زیادی از مشتریان به این شبکه دسترسی پیدا کرده‌اند و تعداد مشتریان VeChain افزایش‌یافته است. اگر این روند ادامه پیدا کند، قطعاً قیمت این ارز دیجیتال نیز افزایش خواهد یافت.

یکی از مزایای احتمالی خرید ارز دیجیتال که ممکن است یکی از معایب نیز محسوب شود این است که کسی واقعاً نمی‌داند در آینده چه اتفاقی برای این بازار خواهد افتاد. در ابتدا باید گفت که پیش‌بینی قیمت‌ها، علمی دقیق نیست. پس پیش از تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال VeThor (و همچنین VeChain)، تحقیقات جامع و کاملی درباره این پروژه‌ها انجام دهید.

در ارز دیجیتال وتور سرمایه‌گذاری کنیم یا خیر؟

وی‌چین که توسعه‌دهنده ارز دیجیتال وی‌تور است، در بازارهای زیادی فعال است. وی‌چین پلتفرم Dapp (اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز) را نیز آغاز کرده است. این پلتفرم قصد دارد تا با بازیگران قدرتمندی مثل اتریوم و نئو رقابت کند. بازارهای زیادی وجود دارد که ممکن است بر عملکرد ارز دیجیتال VeThor تأثیر بگذارند. این تأثیر می‌تواند هم مثبت و هم منفی باشد. اما فعلاً دورنمای این پروژه مثبت است. وتور هرروزه خود را بیشتر به نمایش می‌گذارد. برای مثال، اکنون VeThor به‌عنوان شریک دولت چین در زمینه تکنولوژی منصوب شده است.

به طور خلاصه، این پروژه پتانسیل زیادی از جمله فرصت خوبی برای رشد دارد. اگر شرکت‌های دیگر شروع به استفاده از ارز دیجیتال وتور در محصولات خود کنند، قیمت این ارز ممکن است بازهم افزایش داشته باشد. پیش‌بینی‌ها برای چند سال آینده هنوز نوسان دارد، اما چشم‌انداز آینده مثبت است.

پیشنهاد می‌کنیم پیش از سرمایه‌گذاری، تحولات قیمت وتور را بررسی کنید و تحلیل خوبی از قیمت این ارز دیجیتال داشته باشید. سرمایه‌گذاری در رمزارز VeThor، می‌تواند گزینه خوبی برای تنوع‌بخشی به سبد سرمایه‌گذاری شما باشد. البته، پیشنهاد می‌کنیم در سرمایه‌گذاری‌های سنتی نیز فعال باشید تا شانس کسب سود خود را افزایش و ریسک‌های سرمایه‌گذاری را کاهش دهید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *