چگونه می‌توان سهام HTC را خریداری کرد؟

یکی از بزرگترین و مشهورترین سازندگان تلفن همراه در جهان است. اما این روزها، این شرکت توان رقابت با رقبایی مثل اپل یا سامسونگ را ندارد. اما هنوز هم مدیران این شرکت امید دارند بتوانند دوباره به صحنه رقابت بازگردند. آیا فکر میکنید بتوانند؟ پس شاید بهتر باشد چند سهم از HTC را خریداری کنید. در این مقاله، سرمایه گذاری در شرکت HTC را بررسی خواهیم کرد.

چگونه سهام HTC را خریداری کنیم؟

آیا فکر میکنید شرکت HTC در آینده دوباره میتواند جایگاه خود را در بازار بدست آورد؟ پس شاید بهتر باشد که سهام HTC را خریداری کنید. هنگامی که میخواهید برای بلند مدت سرمایه گذاری کنید، زمان خرید سهام بسیار مهم است. بعضی سهامداران، تمام سهام های خود را در یک لحظه خریداری میکنند. اما بهتر است که سهام را در دفعات مختلف خریداری کنید تا از خرید در قله قیمتی جلوگیری کنید.

کارگزارانمزایاثبت نام

شرکت HTC چه کار میکند؟

شرکت تایوانی HTC در سال 1997 تاسیس شد. HTC مخفف High-Tech Computer Corporation است. این شرکت در سال 1997 شروع به طراحی و تولید لپ تاپ کرد. در ابتدا، گوشی های تولید HTC تحت سیستم عامل Windows Mobile کار میکردند.

در ادامه، این شرکت، بخش دیگری به نام Open Handset Alliance را تاسیس کرد که وظیفه توسعه سیستم عامل اندروید برای موبایل را داشت. گوشی HTC Dream اولین گوشی اندرویدی این شرکت بود. دفتر مرکزی HTC در شهر Xindian واقع در New Taipei City. قرار دارد.

خرید_سهام_ HTC

از دست دادن سهم بازار و زیان مالی

در ابتدا، HTC یکی از موفق ترین تولیدکنندگان تلفن همراه در جهان بود. اما با گذشت زمان، دو رقیب این شرکت، یعنی اپل و سامسونگ توانستند بازار را از چنگ HTC در بیاورند.در آوریل سال 2015، سهم این شرکت از بازار به 7.2% رسید. در همین زمان، سهم اپل و سامسونگ از بازار، حدود 18 درصد بود. سود خالص شرکت HTC بسیار افت کرد.

تغییر مسیر HTC

در سال 2015، این شرکت تصمیم گرفت محصولاتی به جز گوشی هوشمند هم تولید کند. HTC با همکاری شرکت Valve Corporation هدست واقعیت مجازی HTC Vive را تولید کرد. این هدست که از تکنولوژی تخمین فضا استفاده میکرد، به کاربر اجازه میداد اجسام سه بعدی را جا به جا کند. همچنین، دو کنترل دستی نیز وجود داشت که به کاربر اجازه تعامل با محیط را میداد. اولین نسخه تجاری این محصول در آوریل سال 2016 به بازار عرضه شد.

البته HTC به ساخت گوشی های هوشمند ادامه داد. اما برنامه این شرکت این است که بیشتر بر روی اینترنت اشیاء و واقعیت مجازی تمرکز کند. آیا فکر میکنید این موارد میتوانند به HTC کمک کنند که دوباره نتایج مثبتی کسب کند؟ پس شاید بهتر باشد سهام HTC را خریداری کنید.

خریداری پرسنل و لایسنس توسط گوگل

در سال 2017، گوگل اعلام کرد که 4،000 نفر از پرسنلی که در بخش های تحقیقاتی یا طراحی کار میکنند را از HTC خواهد خرید. گوگل همچنین لایسنس ها و جوازهای شرکت HTC را تصاحب کرد. این کارکنان، کسانی بودند که در بخش گوشی هوشمند Pixel کار میکردند. این گوشی، تولید مشترک گوگل و HTC بود. این خریداری در ژانویه 2018 انجام شد و بخش سخت افزاری گوگل را تقویت کرد.

HTC میخواهد به بخش تولید گوشی های گران قیمت بازار برگردد

در سال 2019، HTC اعلام کرد که قصد دارد به تولید گوشی های هوشمند باکیفیت بازگردد. در حال حاضر، HTC تنها گوشی های میان رده و پایین رده تولید میکند. در سال های اخیر، تمرکز این شرکت بر روی واقعیت مجازی بوده است. در بخش گوشی های هوشمند، این شرکت در سال های اخیر، نوآوری خاصی ارائه نداده است. همچنین، همانطور که پیش تر گفتیم، نصف کارمندان بخش تولید گوشی هوشمند شرکت، به گوگل منتقل شده اند.

آیا فکر میکنید HTC میتواند به بازار گوشی های پرچمدار اندرویدی باز گردد؟ اگر جواب شما مثبت است، پس شاید بهتر باشد اقدام به خرید سهام HTC کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *