چگونه می‌توان سهام بلک بری (BlackBerry) را خریداری کرد؟

شرکت کانادایی بلک بری (BlackBerry) بیشتر برای تولید گوشی های هوشمند شناخته شده است. البته این شرکت در بخش گوشی های هوشمند دیگر چندان محبوبیتی ندارد، اما هنوز هم شرکتی فعال است. با سرمایه گذاری در این شرکت میتوان سود خوبی بدست آورد. در این مقاله، بهترین روش معامله سهام بلک بری را فرا خواهید گرفت. همچنین، در همین صفحه میتوانید قیمت کنونی سهام بلک بری را مشاهده کنید.

چگونه سهام بلک بری را خریداری کنیم؟

شما همچنین میتوانید که سهام بلک بری (BlackBerry) را در بازار بورس خریداری کنید. این کار با یک کارگزاری آنلاین امکان پذیر است. کرگزاری نهادی است که خرید سهام های بین المللی را برای شما فراهم میکند. معمولا خرید سهام برای سرمایه گذاری بلند مدت است. در نتیجه، قبل از خرید سهام باید عملکرد شرکت را بررسی کنید. همچنین، باید برنامه های بلند مدت شرکت را نیز تحلیل کنید. برای مثال، باید برنامه های توسعه نرم افزاری شرکت بلک بری را تحلیل کنید.

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام بلک بری را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام بلک بری استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام بلک بری چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام بلک بری چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم بلک بری در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت بلک بری

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت بلک بری را پیدا کنید.

تحلیل بلک بری

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام بلک بری مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم بلک بری در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام بلک بری در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام بلک بری را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم بلک بری در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند بلک بری در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام بلک بری است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

نکاتی جالب درباره شرکت بلک بری

مایک لازاریدیس، شرکت Research In Motion (RIM) را در سال 2010 در واترلو در استان انتاریو کانادا تاسیس کرد. این شرکت به تولید تلفن های هوشمند شناخته شده است. گوشی هوشمند ‘BlackBerry’ خصوصا میان بیزینس من ها و تجار محبوبیت زیادی داشت. اما این شرکت، توجهی به نوآوری نداشت.

مصرف کنندگان تجاری نیز، به این برند بدرود گفتند. نگهداری  شرکت نیز بسیار هزینه بر بود و سود دهی شرکت کاهش پیدا کرد. در سال 2016، این شرکت دیگر گوشی تولید نمیکرد. اما شرکت های دیگر، از برند BlackBerry استفاده میکردند و تحت این نام گوشی هوشمند میفروختند.

خرید_سهام_بلک_بری

کراک بری

گوشی بلک بری در ابتدا بسیار محبوب بود. کاربران گوشی خود را کراک بری مینامیدند. کراک، به ماده مخدر کراک اشاره داشت که به آن کوکائین نیز میگویند. در واقع مصرف کنندگان معتاد تلفن خود شده بودند. این به لطف عملکرد خوب تلفن بود که باعث میشد همه همیشه در دسترس باشند. همه چه در خانه چه در محیط کار در دسترس بودند. در نتیجه، مرز خانه و محیط کار تقریبا از بین رفته بود.

سقوط قیمت سهام

تا پایان سال مالی 2011، سهام بلک بری (BlackBerry) عملکرد و رشدی بی نظیر داشت. در سال 2003، این شرکت حدود 545،000 کاربر فعال داشت. در سال 2012، این تعداد به 77 میلیون کاربر رسیده بود. این افزایش تعداد کاربر، تاثیری مثبت بر قیمت سهام داشت. در فوریه 2011، قیمت سهام این شرکت به 70 یورو به ازای هر سهم رسیده بود. در حال حاضر، قیمت این سهام بسیار کمتر است.

آیا فکر میکنید که قیمت سهام این شرکت ممکن است باز هم سقوط کند؟ با پیش فروش کردن قیمت سهام، میتوانید از کاهش قیمت سهام نیز سود کسب کنید. فکر میکنید قیمت دیگر از این حد پایین تر نخواهد آمد؟ پس بهتر است چند سهم بلک بری خریداری کنید.

حوزه فعالیت های کنونی بلک بری

بلک بری اکنون به توسعه نرم افزار مشغول است. تمام نرم افزارهای این شرکت، توسط خود شرکت ساخته میشود. این شرکت از زبان برنامه نویسی C++ و جاوا استفاده میکند. به علاوه، بلک بری (BlackBerry) در حال توسعه تکنولوژی اپلیکیشن های وایرلس نیز هست. این تکنولوژی به شرکت های دیگر فروخته میشود.

پرداخت غرامت شرکت Qualcomm

دادگاهی شرکت کوالکام را به پرداخت 815 میلیون دلار غرامت به شرکت بلک بری محکوم کرد. چرا بلک بری این غرامت را دریافت کرد؟ کوالکام ادعا کرده بود که بلک بری، بدون اجازه از تکنولوژی شرکت کوالکام استفاده کرده است. کوالکام دادگاه را باخت و همچنین مجبور به پرداخت هزینه های دادگاهی شرکت بلک بری نیز شد.

فیسبوک از بلک بری شکایت کرد

در سپتامبر 2018، فیسبوک از شرکت بلک بری شکایت کرد. فیسبوک به چه دلیل از بلک بری شکایت کرد؟ فیسبوک ادعا کرده بود که بلک بری بدون اجازه از اختراعی که فیسبوک ثبت کرده بود، استفاده کرده است. در واقع، بلک بری از تکنولوژی تشخیص صدا و موقعیت یابی GPS فیسبوک بدون اجازه استفاده کرده بود.

اوایل همان سال اما، بلک بری (BlackBerry) از فیسبوک شکایت کرده بود. بلک بری ادعا کرده بود که فیسبوک از تکنولوژی رمزگذاری بلک بری بدون اجازه استفاده کرده بود.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *