سرمایه گذاری در مونرو (Monero): چگونه به معامله XMR بپردازیم؟

بسیاری از افراد به ما میگویند که به خاطر تعداد زیاد ارزهای دیجیتال، سردرگم شده اند. قابل درک است! هرچه میگذرد، تعداد ارزهای دیجیتال قابل سرمایه گذاری بیشتر میشود. یکی از ارزهای دیجیتال که ممکن است برای شما جذابیت داشته باشد، مونرو (Monero) است. مزیت مونرو این است که با استفاده از تکنولوژی بلاک چین (Blockchain) تراکنش های شما را صد در صد مخفی نگاه میدارد. چگونه میتوان در مونرو (Monero) سرمایه گذاری کرد؟

دو راه برای سرمایه گذاری در مونرو وجود دارد. میتوانید به معامله فعال بر نوسانات قیمت این ارز دیجیتال بپردازید، یا این که با دید بلند مدت این ارز دیجیتال را خریداری کنید.

چگونه می توان  Monero را خریداری کرد؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام Monero را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام Monero استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند Monero.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو Monero هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

معامله فعال مونرو (Monero)

سرمایه_گذاری_در_مونرو

برای معامله مونرو، بهتر است با کارگزاری کار کنید که تخصصش، ارزهای دیجیتال باشد. از جمله کارگزاری های CFD که تخصصشان معاملات ارزهای دیجیتال است، Bitvavo را میتوان نام برد. با معامله در Bitvavo، از مزایای زیر برخوردار میشوید:

  • به هر شخص یک حساب کاربری آزمایشی و رایگان تعلق میگیرد.
  • میتوان حتی بر روی افت قیمت نیز سرمایه گذاری کرد.
  • تمام ارزهای دیجیتال مشهور، قابل معامله هستند.
  • شما هیچ کمیسیونی برای معاملاتتان پرداخت نمیکنید.

اینجا را کلیک کنید تا یک حساب کاربری آزمایشی در Bitvavo افتتاح کنید>>

سرمایه گذاری در مونرو (Monero) با خرید ارز دیجیتال

راه دوم سرمایه گذاری در مونرو، خرید این ارز دیجیتال است. اگر اعتقاد دارید که قیمت این ارز در آینده بالا خواهد رفت، این روش سرمایه گذاری میتواند مناسب باشد. اگر قصد خرید مونرو را دارید، باید حواستان به امنیت هم باشد. بسیاری از سرمایه گذاران به دلیل ایمن نکردن کیف پول الکترونیکی شان، مونروی خریداری شده خود را از دست داده اند.

درباره سرمایه گذاری در مونرو (Monero)، چه چیزی نیاز دارید بدانید؟

سرمایه گذاری در مونرو (Monero) چگونه کار میکند؟

سرمایه گذاری همیشه همراه ریسک است. سرمایه گذاری در مونرو (Monero)، حتی از سرمایه گذاری در سهام نیز، پر ریسک تر است. این نوسان، به این خاطر است که اولا ارزهای دیجیتال، ابزار مالی نسبتا جدیدی هستند و دوما، قیمت مونرو بسیار پر نوسان است. به همین خاطر، سخت است که پیشبینی کنیم مونرو نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال چگونه عمل خواهد کرد. آیا ارزهای دیجیتال، پول آینده هستند یا حبابی زود گذر؟

بخاطر همین عدم قطعیت، بهتر است به هیچ وجه تمام سرمایه خود را در یک سرمایه گذاری مثل مونرو قرار ندهید. همچنین پیش از سرمایه گذاری، تحقیقی کامل درباره مزایای مونرو انجام دهید. همچنین اخبار پیرامون مونرو را نیز دنبال کنید تا یک دفعه از افت آن شگفت زده نشوید. اخبار، تاثیر زیادی بر ارزهای دیجیتال مثل مونرو (Monero) دارند.

در آخر، برای سرمایه گذاری خود برنامه ریزی کنید. ببینید چه مقدار میخواهید از این ارز خریداری کنید و چه مدت میخواهید آن را نگهداری کنید. با این کار، میتوانید از تصمیم های احساسی درباره سرمایه گذاری های خود، جلوگیری کنید.

مونرو (Monero) چیست؟

مونرو، داشتن یک بانک شخصی را ممکن میکند. با مونرو، میتوانید اقدام به پرداخت کنید بدون آن که نیاز باشد اطلاعات فرستنده یا گیرنده به جایی فرستاده شود. همین باعث میشود مونرو غیر قابل پیگیری باشد. به طور معمول، ارزهای دیجیتال اطلاعات تراکنش ها را منتشر میکنند و همه میتوانند ببینند چه کسانی چه تراکنش هایی انجام داده اند. اما این اطلاعات در مونرو کاملا مخفی است.

برای این کار، مونرو از تکنولوژی خاصی به نام “Ring Signatures” استفاده میکند. این تکنولوژی، دائما شیوه رمزگذاری اطلاعات را تغییر میدهد و به همین خاطر، اطلاعات تراکنش های انجام شده قابل پیگیری نیست. همین قابلیت، باعث مخفی ماندن پرداخت ها میشود. همچنین، میتوان از این تکنولوژی، برای ایجاد ارتباط های امن نیز استفاده کرد.

به علاوه، مونرو یک ارز مقیاس پذیر است، بدین صورت که بلوک های اطلاعات مبادله شده، قابلیت تغییر اندازه را دارند و همین قابلیت به ثبات این ارز کمک میکند. همچنین مونرو به کسانی که تلاش میکنند تا این ارز را استخراج کنند، پاداشی میدهد. همین باعث میشود، دائما کسانی در حال استخراج این ارز باشند و در نتیجه قیمت آن همواره بالا میرود.

استراتژی های سرمایه گذاری در مونرو (Monero)

سرمایه گذاران باهوش، همواره یک استراتژی خوب دارند. بسیاری افراد فراموش میکنند که برای سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال به برنامه ای مشخص نیاز دارند. قبل از انجام سرمایه گذاری، یک برنامه خوب داشته باشید. چند سکه مونرو میخواهید خریداری کنید؟ هدف قیمتی شما چقدر است؟ حد ضرر فروش شما در صورت افت قیمت چقدر خواهد بود؟

هنگامی که سرمایه گذاری خود را برنامه ریزی کردید، فارغ از هر اتفاقی که پیش آید، به برنامه خود پایبند بمانید. بسیاری از افراد، هنگامی که ارزهای دیجیتال سقوط میکنند وحشت میکنند. اما این کار خطرناک است. به برنامه خود مقید باشید و طبق آن عمل کنید.

معمولا یک سرمایه گذار خوب، برخلاف دیگران عمل میکند. هنگام سقوط و وحشت، وقت خرید است. و وقتی که قیمت ها رکورد سقوط را میزنند؟ شاید این همان زمانی باشد که شما از معامله مونرو.

مونرو

آیا باید مونرو (Monero) بخرید؟

بسیاری از افراد مردد هستند که آیا خرید مونرو، تصمیم درستی است یا خیر. اگر این گزینه را بررسی میکنید، باید سود بلند مدت را در نظر بگیرید. این واقعیت که مونرو یک ارز با قابلیت تراکنش ناشناس است، به رشد بلند مدت این ارز کمک میکند. فقط افراد درست کار از مونرو استفاده نمیکنند. خلافکاران نیز، ناشناس ماندن در مونرو را دوست دارند.

برای خرید مونرو باید اصطلاحا یک کیف پول دیجیتال داشته باشید. اما باید حواستان به امنیت این کیف پول نیز باشد. نوسان قیمت مونرو، بهتر است معاملات خود را در یک کارگزاری آنلاین انجام دهید.

نرخ مبادله مونرو (Monero)

نگاهی به نرخ مبادله CFD مونرو بیندازید. همچنین، با زدن چند دکمه، مستقیما میتوانید اقدام به خرید و فروش مونرو کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *