چگونه می‌توان سهام پرادا (Prada) را خریداری کرد؟

Prada یک برند فشن بسیار لوکس ایتالیایی است که در طراحی و ساخت کیف‌دستی‌های چرم، کفش، لباس‌های خیابانی، عطر، تجهیزات سفر و دیگر ملزومات فعال است. دفتر مرکزی این برند در ایتالیا در شهر میلان واقع شده است. دوست دارید در برند پرادا سرمایه‌گذاری کنید؟ این مقاله، بهترین روش سرمایه‌گذاری و خرید سهام Prada را به شما آموزش خواهد داد.

چگونه سهام پرادارا خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام پرادا را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام پرادا استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام پرادا چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام پرادا چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم پرادا در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت پرادا

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت پرادا را پیدا کنید.

تحلیل پرادا

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام پرادا مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم پرادا در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام پرادا در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام پرادا را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم پرادا در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند پرادا در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام پرادا است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

تاریخچه شرکت

در سال 1913، دو برادر به نام‌های Mario و Martina Prada، شرکت پرادا را تأسیس کردند. در ابتدا این فروشگاه، محصولات چرم و پوست حیوانات را می‌فروخت. چمدان و کیف دستی نیز، از دیگر محصولات این فروشگاه بود.

در سال 1978، این فروشگاه به Miuccia Prada ارث رسید و او تصمیم گرفت کول پشتی تولید کند و به فروش برساند. اولین کول‌پشتی‌های Prada، در سال 1979 عرضه شدند. این محصول از لحاظ تجاری، موفقیت زیادی برای پرادا در بر داشت. پس از ارائه این محصول، Miuccia و شریک تجاری‌اش Patrizio Bertelli به فکر فروش عمده این کیف‌ها در سراسر دنیا افتادند. در سال 1983، پرادا دومین فروشگاه خود را در Galleria Vittorio Emanuele افتتاح کرد.

خرید_سهام_پرادا

توسعه جهانی

در سال 1983، رشد و توسعه این شرکت آغاز شد. فروشگاه‌های پرادا در شهرهای مطرح جهان مثل پاریس، لندن، مادرید و نیویورک افتتاح شد.

در سال 1984، پرادا خط تولید کفش را به محصولات خود اضافه کرد و در سال 1985، کیف کلاسیک Prada رونمایی شد و در سال 1989، خط تولید لباس‌های خیابانی برای بانوان به سبد محصولات اضافه شد. لباس‌های این مجموعه، کمری باریک و شانه‌هایی گرد داشتند. پارچه‌های مجلل، خط‌های صاف و رنگ‌های ساده همگی از دلایل محبوبیت طرح‌های پرادا بودند.

طرح‌های اصیل پرادا به‌نوعی بر روی دیگر محصولات دنیای مد تأثیر گذاشت. در دهه 90 میلادی، برند Prada سمبل ثروت و لوکس بودن بود.

اعتراضات علیه استفاده از صورت سیاه

در دسامبر 2018، اعتراضاتی علیه یکی از محصولات پرادا شکل گرفت که گفته می‌شد به‌نوعی توهین به سیاه‌پوستان محسوب می‌شود. در پی این اعتراضات، Prada مجبور شد تمام این محصولات را از فروشگاه‌های خود جمع کند. اما اعتراضات آنلاین زمانی بیشتر شد که یکی از ساکنین نیویورک، گفت که پرادا در حال ارائه محصولاتی سامبو مانند (نوعی کمیک نژادپرستانه) است. در آخر پرادا این محصولات را از فروشگاه‌های خود جمع‌آوری کرد و در توییتی گفت که این شرکت انواع و اقسام نژادپرستی را محکوم می‌کند و هیچگاه قصد توهین و اهانت به هیچ‌کس را نداشته است.

این اخبار می‌توانند به اعتبار و شهرت Prada لطمه وارد کنند و در نتیجه باعث کاهش قیمت سهام این برند شوند. به همین دلیل، اگر قصد سرمایه‌گذاری در برند پرادا را دارید، باید تحولات این شرکت را به‌دقت دنبال کنید. با این کار، از سرمایه خود در برابر نوسانات احساسی بازار، محافظت خواهید کرد.

بازگشت قوی قیمت سهام در 2020

در ژانویه 2021، پرادا اعلام کرد که از پایان سال 2020، این شرکت دوباره سودآور شده است. بخشی از این سود، به دلیل بازگشت چین به شرایط عادی است. اکنون فروش این شرکت دوباره به سطح پیش از کرونا بازگشته است. در دوماهه آخر 2020، قیمت سهام Prada به بیشترین حد خود از سال 2015 رسید. این رشد احتمالاً در 2021 نیز ادامه پیدا می‌کند. به همین دلیل، خرید سهام پرادا را در نظر داشته باشید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *