چگونه می‌توان سهام بربری (Burberry) را خریداری کرد؟

آیا در فکر خرید سهام Burberry هستید؟ پس این مقاله درست برای شماست! در این مقاله خواهید دید که کدام بروکر به شما اجازه خرید و فروش سهام بربری را می‌دهد. همچنین، در این صفحه قیمت کنونی این سهام را نیز مشاهده می‌کنید.

چگونه سهام بربری را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام  بربری را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام بربری استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام بربری چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام بربری چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم بربری در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت بربری

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت بربری را پیدا کنید.

قیمت‌های سهام بربری در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام بربری را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

درباره شرکت بربری

برند Burberry، یک برند بسیار لوکس و بریتانیایی است که به طراحی و تولید لباس‌های خیابانی مشغول است. این نوع لباس‌ها، طیف گسترده‌ای از کت، کفش، زیورآلات چرمی، جواهرات، عینک، لوازم آرایشی و عطر را شامل می‌شود. این شرکت عموماً بر روی لباس‌های بیرونی تمرکز کرده است. البته ناگفته پیداست که زمینه فعالیت این برند، در شاخه مد فاخر است. پارچه‌های گاباردین، به طور اختصاصی برای Burberry تولید می‌شود. این پارچه‌ها، دافع آب هستند و به پوست، امکان تنفس می‌دهند.

Burberry سهام خود را در بازار بورس لندن عرضه کرده است. دفتر مرکزی این برند نیز در لندن قرار دارد. در واقع، دفتر مرکزی بربری، دقیقاً در اولین فروشگاه این برند که در سال 1891 تأسیس شد قرار دارد.

Buying-Burberry

تاریخچه شرکت

Thomas Burberry برند Burberry را در سال 1856 تأسیس کرد. او دومین فروشگاه خود را نیز در شهر Basingstoke در Hampshire افتتاح کرد. در 1891، سومین فروشگاه بربری در Haymarket لندن افتتاح شد.

لوگو این شرکت بسیار مشهور است. این لوگو در سال 1904 طراحی شد و در واقع یک شوالیه سوارکار را نشان می‌دهد.

اولین محصول ترند Burberry، یک نوع پالتوی نظامی بود که در زمان جنگ جهانی اول عرضه شد. افسرهای انگلیسی این نوع کت را می‌پوشیدند. بعد از جنگ نیز، این نوع کت در میان افراد عادی رواج یافت. این کت به‌نوعی امضای Burberry محسوب می‌شود. از دهه 20 میلادی، بربری خط مخصوصی از لباس‌ها را به این نوع کت اختصاص داده است.

یک کسب‌وکار خانوادگی مستقل

تا 1955، Burberry یک کسب‌وکار مستقل خانوادگی بود. اما در این سال، این شرکت توسط Great Universal Stores (GUS) خریداری شد. کمی بعد نیز، سهام شرکت به بازار عرضه شد. در سال 2005، GUS آخرین سهام بربری خود را فروخت و از آن زمان تاکنون، این سهام تحت نام Burberry قابل معامله است.

در دهه 70 میلادی، در اوج هیاهو و خشونت طرفداران فوتبال، اعتبار بربری نیز خدشه‌دار شد. اکثر این طرفداران افراطی که خشونت بسیار زیادی نیز از خود نشان می‌دادند، لباس‌های Burberry بر تن داشتند. اعتبار یک برند، مهم‌ترین بخش آن برند است. هنگامی‌که قصد دارید در برندی مثل Burberry سرمایه‌گذاری کنید، حتماً باید بررسی کنید ببینید که این برند نسبت به رقبا چگونه عمل می‌کند.

معدوم کردن لباس، زیورآلات و لباس‌های فروش نرفته

در جولای 2018، مشخص شد که Burberry اجناسی به ارزش 90 میلیون پوند شامل لباس، جواهرات و عطر را طی پنج سال دور ریخته است. به گفته خود شرکت، این کار به این دلیل انجام شده که این محصولات به سرقت نروند یا ارزان فروخته نشوند.

طرفداران محیط زیست علیه این اقدام بربری اعتراض کردند. اما بربری گفت که از سوزاندن این محصولات، انرژی تولید کرده است و به همین دلیل، آسیب چندانی به محیط‌زیست وارد نکرده است. در سپتامبر 2018، این شرکت اعلام کرد که دیگر محصولات فروخته نشده را نمی‌فروشد. همچنین، این برند اعلام کرد که دیگر در محصولات خود از خز حیوانات استفاده نخواهد کرد.

آیا فکر می‌کنید اقدامات محیط‌زیستی این‌چنینی، به بهبود عملکرد شرکت Burberry کمک می‌کند؟ در این صورت، بهتر است به فکر خرید سهام Burberry باشید.

بربری به دنبال مشتریان ثروتمند چینی است

Burberry به دنبال فروش محصولات خود به مشتریان متمول چینی است. به همین دلیل است که این برند فشن، شروع به همکاری با شرکت Tencent کرده است. Tencent مالک پیام‌رسان WeChat است. این دو شرکت با همکاری یکدیگر، فروشگاه مجازی با محوریت شبکه اجتماعی توسعه داده‌اند.

افتتاح یک فروشگاه جدید در شهر Shenzhen چین، در همین راستاست. این فروشگاه، آینه‌های بسیار بزرگ، پله‌های با شکوه، آثار هنری و نقاشی‌های بسیاری دارد. بازدیدکنندگان فروشگاه، از خود سلفی می‌گیرند و در پیام‌رسان WeChat منتشر کنند.

سطح تمول مردم چین در حال افزایش است. همچنین، بسیاری از مردم چین، سعی دارند وضع مالی خود را به رخ بکشند. سهام Burberry می‌تواند از چنین وضعیتی سود بسیاری کسب کند. این موارد نیز، می‌تواند دلیل خوبی برای خرید سهام Burberry باشد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *