چگونه می‌توان سهام شرکت آکسا (AXA) را خریداری کرد؟

شرکت آکسا (AXA) یک شرکت بزرگ و چند ملیتی فعال در زمینه بیمه است. این شرکت در کشورهای مختلفی فعال است و با سرمایه‌گذاری در این شرکت، ریسک سرمایه‌گذاری خود را بین چند منطقه تقسیم خواهید کرد. در این مقاله، خواهیم دید که بهترین راه خرید سهام AXA چیست. همچنین، قیمت کنونی این سهام را نیز مشاهده خواهیم کرد.

چگونه سهام آکسا را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام آکسا را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام آکسا استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام آکسا چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام آکسا چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم آکسا در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت آکسا

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت آکسا را پیدا کنید.

تحلیل آکسا

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام آکسا مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم آکسا در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام آکسا در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام XXX را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم آکسا در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند آکسا در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام آکسا است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت آکسا

شرکت فرانسوی بین‌المللی بیمه آکسا (AXA) در صنعت بیمه جهانی، مدیریت سرمایه‌گذاری و دیگر خدمات مالی فعال است. این شرکت بیشتر در مناطق اروپای غربی، آمریکای شمالی، هند و اقیانوس آرام و خاورمیانه فعالیت می‌کند. به‌علاوه، این شرکت در آفریقا نیز حضور دارد. دفتر مرکزی این شرکت در منطقه هشت پاریس واقع شده است.

buy-AXA-stocks

تاریخچه شرکت

در سال 1816، اولین شرکت بیمه (آتش‌سوزی) در پاریس تأسیس شد. در ابتداً، این شرکت Mutuelle de L’assurance contre L’incendie. (MACL) نام داشت. این نام در سال 1968 به Mutuelle Unies تغییر یافت. پس از این که شرکت Compagnie Parisienne de Garantie اقدام به خریداری این شرکت کرد، این شرکت با Drouot Group ادغام شد و نام این دو شرکت نیز به Mutuelle Unies / Drouot تغییر پیدا کرد.

در سال 1985، نام شرکت به AXA تغییر پیدا کرد. این نام جدید، به دلیل سهولت در تلفظ زبان‌های مختلف انتخاب شد و مناسب فعالیت‌های بین‌المللی جدید شرکت بود. همچنین، این اسم کوتاه و مختصر، یادآور نشاط و سرزندگی بود. این نام جدید، به کمک یک جستجوی گسترده کامپیوتری انتخاب شد.

شرکت‌های خریداری شده توسط آکسا

در سال 1996، آکسا رقیب فرانسوی خود یعنی UAP را به مبلغ 9 میلیارد دلار خریداری کرد. ادغام UAP و AXA باعث شد که این شرکت تبدیل به بزرگ‌ترین شرکت بیمه در جهان شود. مجموع دارایی شرکت‌های UAP و AXA بیش از 445 میلیارد دلار است و در مجموع، این دو شرکت سالانه بیش از 61 میلیارد دلار درآمد دارند.

آکسا در سال 2009، شرکت Winterthur را از Credit Suisse به مبلغ 7.9 میلیارد یورو خریداری کرد. Winterthur با بیش از 13 میلیون مشتری در 17 کشور دنیا، بخش جذابی برای آکسا محسوب می‌شد. با تصاحب این شرکت، آکسا توانست موقعیت مستحکمی در بازار سوئیس به دست آورد. همچنین، جایگاه این شرکت در دیگر کشورهای اروپایی نیز تقویت شد.

در سپتامبر 2018، آکسا شرکت XL Group را خریداری کرد. این شرکت، یک شرکت بیمه آمریکایی است. آکسا برای تصاحب این شرکت، 12.4 میلیارد یورو خریداری کرد. این شرکت، گران‌ترین خرید AXA بوده است.

همان گونه که مشاهده می‌کنید، آکسا دائماً در حال خریداری شرکت‌های رقیب خود است. قبل از سرمایه‌گذاری در این شرکت بررسی کنید که آیا این خریداری‌ها، به نفع کسب‌وکار AXA است یا خیر. اگر فکر می‌کنید این استراتژی به آکسا کمک می‌کند، پس به فکر خریداری سهام این شرکت باشید.

کاهش سود شرکت آکسا

در نیمه اول سال 2019، درآمد خالص شرکت آکسا با %19 کاهش به 2.3 میلیارد یورو رسید. درعین‌حال، فروش این شرکت با افزایش %4 به 58 میلیارد یورو رسیده است. علت کاهش سود این شرکت، سرمایه‌گذاری‌های آکسا در مشتقات مالی و همچنین پرداخت 600 میلیون یورو از محل درآمدهای شرکت برای خرید شرکت Equitable Holdings عنوان شده است.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *