چگونه می‌توان سهام شرکت‌های ایتالیایی را خریداری کرد؟

ایتالیا به پیتزاهای خوشمزه و پاستا شناخته می‌شود. اما در عین حال، این کشور ثبات اقتصادی چندانی ندارد. با این حال، بسیاری از تریدرها و سرمایه‌گذاران از کمی ریسک لذت می‌برند و به همین دلیل، جذب سهام شرکت‌های ایتالیایی می‌شوند. اما بهترین راه خرید سهام شرکت‌های ایتالیایی چیست؟

چگونه می‌توان به تجارت فعال سهام‌های ایتالیایی پرداخت؟

سهام شرکت‌های ایتالیایی تحت تأثیر شرایط اقتصادی، می‌توانند نوسان زیادی داشته باشند. اگر اوضاع اقتصادی ایتالیا خوب باشد، قیمت سهام‌ها نیز افزایش می‌یابد. اما هنگامی‌که اقتصاد این کشور دچار بحران شود، قیمت سهام شرکت‌ها سقوط می‌کند. به عنوان یک تریدر یا معامله‌گر فعال، شما می‌توانید از این نوسانات سود کسب کنید.

یکی از کارگزاری‌هایی که به شما اجازه کسب سود از کاهش یا افزایش قیمت سهام را می‌دهد، Plus500 است. شما می‌توانید با استفاده از CFD، به معامله فعال سهام‌های ایتالیایی بپردازید. از لینک زیر، همین حالا یک حساب کاربری رایگان و آزمایشی در Plus500 افتتاح کنید:

از کدام کارگزاری می‌توان سهام شرکت‌های ایتالیایی را خریداری کرد؟

آیا قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت در سهام‌های ایتالیایی را دارید؟ پس بهتر است ابتدا شرایط اقتصادی ایتالیا را بررسی کنید. اگر شرایط اقتصادی این کشور مطلوب است، می‌توانید به سرمایه‌گذاری در این کشور بپردازید.

کارگزارانمزایاثبت نام

بهترین سهام‌های ایتالیایی کدام‌اند؟

بهترین سهام‌های ایتالیایی آن سهام‌هایی هستند که سود بیشتری به ارمغان می‌آورند. اما این‌که مشخص کنیم این سهام‌ها متعلق به کدام شرکت است، کمی سخت است. البته بهترین سهام به زمان سرمایه‌گذاری شما نیز بستگی دارد.

گاهی اوقات سهامی که در یک سال عملکرد خوبی ندارد می‌تواند در ده سال بازدهی خوبی داشته باشد. به همین دلیل، باید ببینید چه سهامی با استراتژی شما و سبد سرمایه‌گذاری شما همخوانی دارد.

چگونه می‌توان سهام پرادا (Prada) را خریداری کرد؟
چگونه می‌توان سهام شرکت خودروسازی فراری (Ferrari) را خریداری کرد؟