خرید استورم‌اکس: چگونه می‌توان در ارز دیجیتال StormX سرمایه‌گذاری کرد؟

در طی این سال‌ها، محبوبیت بازار ارزهای دیجیتال رشد قابل‌توجهی یافته است. دلیل این افزایش محبوبیت این است که اخیراً بازار ارزهای دیجیتال محلی برای کارآفرینان و سرمایه‌گذاران بوده است. یکی از ارزهای دیجیتالی که بسیاری از افراد در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند، رمزارز استورم‌اکس (StormX) است.

StormX ارز دیجیتال پلتفرم استورم است. استورم پلتفرمی است که کارکنان و کارفرمایان را در یک مکان جمع می‌کند. این بازار کوچک استخدام، در دسترس تمام افراد قرار دارد و به همین دلیل محبوبیت آن نیز در حال افزایش است. در این پلتفرم، نیازی به داشتن حساب بانکی برای دریافت پول نیست. حتی کارگران در کشورهای درحال‌توسعه نیز می‌توانند حقوق خود را در این پلتفرم دریافت کنند.

هر چه باشد، این روزها تمام افراد یک موبایل دارند که می‌توانند اپلیکیشن استورم را بر روی آن نصب کنند و دیگر نیازی به‌حساب بانکی نداشته باشند. ازآنجایی‌که محبوبیت این پلتفرم رو به افزایش است، ارزش ارز دیجیتال استورم نیز رو به افزایش می‌باشد. به همین دلیل است که اکنون سرمایه‌گذاری در StormX می‌تواند سودآور باشد. هر چه باشد، هنگامی که این ارز دیجیتال در آینده محبوب‌تر شود، شما می‌توانید StormX خریداری شده را با قیمتی بالاتر بفروشید.

چگونه می‌توان StormX را خریداری کرد؟

استورم‌اکس می‌تواند سرمایه‌گذاری جذابی باشد! این پلتفرم قصد دارد از بازار کارهای کوچک سود به دست بیاورد. شما می‌توانید کارهای مختلفی را در این پلتفرم انجام دهید و در ازای کار مشخص، توکن StormX دریافت خواهید کرد. در نتیجه، افراد در کشورهای درحال‌توسعه نیز می‌توانند کارهای کوچک انجام دهند و بدون حساب بانکی حقوق خود را دریافت کنند. اما بهترین مکان برای خرید ارز استورم‌اکس کجاست؟

شما می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی StormX سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در StormX را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “StormX.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “StormX هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

استورم‌اکس چیست؟

استورم یک پلتفرم غیرمتمرکز مبتنی بر تکنولوژی بلاک‌چین است. این پلتفرم غیرمتمرکز است و هیچ نهاد ناظری مانند بانک یا دولت بر روی گردش مالی این شبکه نظارت نمی‌کند. این اطلاعات توسط میلیون‌ها کامپیوتر در سراسر دنیا نگهداری می‌شود که همگی در بستر بلاک‌چین به یکدیگر متصل شده‌اند.

پلتفرم استورم به‌نوعی شبیه به یک بازار کار عمل می‌کند. شرکت‌ها کارهایی را که نمی‌توانند با کامپیوتر انجام دهند در این پلتفرم آگهی می‌کنند و افراد می‌توانند این وظایف را در قبال میزان مشخصی پول انجام دهند. البته پرداخت در این سیستم از طریق ارز دیجیتال همین پلتفرم که توسعه‌دهندگان استورم آن را ساخته‌اند و StormX نام دارد، انجام می‌شود.

مؤسسان استورم‌اکس

پلتفرم استورم هنوز درحال‌توسعه است. به‌علاوه، محبوبیت ارز دیجیتال استورم، StormX رو به افزایش است. تیمی متشکل از هشت نفر در حال کار بر روی توسعه بیشتر پلتفرم استورم و رمزارز استورم‌اکس هستند. از اعضای این تیم Simon Yu (تحلیل‌گر مالی سابق آمازون) ، Arry Yu (بیش از بیست سال سابقه در گوگل، مایکروسافت و KPMG) و Shean Zhong (مهندس نرم‌افزار با بیش از بیست سال سابقه) را می‌توان نام برد. یکی از این رهبران، مؤسس StormX نیز هست. Simon Yu مغز متفکر پلتفرم استورم و ارز دیجیتال استورم‌اکس است.

استورم‌اکس چه کاربردهایی دارد؟

استورم‌اکس ارز دیجیتال مورداستفاده در پلتفرم استورم است که برای پرداخت پاداش کار افراد استفاده می‌شود. نیروی کار می‌تواند در این پلتفرم که توسط سازندگان StormX ساخته شده است، کار مناسب خود را پیدا کنند. در پلتفرم استورم، کارفرمایان و مشتریان می‌توانند کارهای کوچکی را در این پلتفرم آگهی کنند و دیگر کاربران لیست این کارها را مشاهده می‌کنند. سپس کاربران می‌توانند این کارها را بپذیرند و تبدیل به نیروی کار شوند. هنگامی که کار تعریف شده با موفقیت به پایان رسید، کارفرما به کاربر StormX پرداخت می‌کند.

StormX

استورم چه چیزی به کاربران عرضه می‌کند؟

استورم پلتفرمی است که به کاربران امکان به‌دست‌آوردن ارز دیجیتال را می‌دهد. کاربران می‌توانند با انجام‌دادن کارهای کوچک مثل نوشتن نظر درباره یک محصول، ثبت بازخورد در یک تبلیغ یا امتیازدهی به یک وب‌سایت، به‌عنوان پاداش ارز دیجیتال دریافت کنند. این کارها به‌قدری ساده است که می‌توان آن‌ها را بر روی یک تلفن همراه نیز انجام داد. به همین دلیل است که پلتفرم استورم به شکل یک اپ موبایل عرضه شده است. ارزهای دیجیتالی که به کاربران پرداخت می‌شود انواع متفاوتی دارد. البته متداول‌ترین ارز پرداختی، استورم‌اکس است.

استورم چه خدماتی به شرکت‌ها عرضه می‌کند؟

استورم خدمات متعددی به کارآفرینان ارائه می‌دهد. برای مثال، استورم می‌تواند به‌راحتی برای بازار تحقیقات، نیروی کار جذب کند. هر چه باشد، افراد بسیار زیادی در بازار ارزهای دیجیتال هستند که خوشحال خواهند شد در ازای انجام کار، ارز دیجیتال دریافت کنند.

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، کارفرمایان و شرکت‌ها می‌توانند در پلتفرم استورم کار موردنیاز خود را آگهی کنند. شما می‌توانید درباره محصول جدید خود، نظر افراد را جویا شوید یا درباره یک بازی که توسعه داده‌اید، بازخورد دریافت کنید. در مقابل، افرادی این وظایف را برعهده می‌‌گیرند. در صورت انجام این وظایف، به آن‌ها ارز دیجیتال StormX پرداخت خواهد شد.

دورنمای آینده استورم‌اکس

پلتفرم استورم هنوز درحال‌توسعه است. تیم توسعه‌دهنده استورم برنامه‌های زیادی برای آینده این پلتفرم ارز دیجیتال دارد. البته تعداد کمی از این برنامه‌ها به طور عمومی اعلام شده است. به همین دلیل، پیش‌بینی توسعه StormX در آینده ممکن نیست. البته اپلیکیشن استورم محبوبیت زیادی دارد و انتظار می‌رود در آینده محبوبیت این اپلیکیشن بیشتر نیز بشود. دلیل این محبوبیت، ایجاد بازار کاری است که هرکسی می‌تواند در آن مشارکت کند. حتی کارگرانی که در کشورهای درحال‌توسعه هستند و حساب بانکی ندارند نیز می‌توانند از طریق StormX کسب درآمد کنند.

چگونه می‌توان استورم‌اکس را خریداری کرد؟

استورم‌اکس (StormX) یک ارز دیجیتال است و می‌توان آن را از پلتفرم‌های مختلفی خریداری کرد. پیش از آن که به خرید استورم‌اکس بپردازید، پیشنهاد می‌کنیم کارگزاری‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا مناسب‌ترین گزینه را برای خرید استورم‌اکس انتخاب کنید. بعضی کارگزاری‌ها کارمزدی برای تراکنش‌های ارز دیجیتال دریافت نمی‌کنند و البته خرید StormX از این کارگزاری‌ها می‌تواند جذاب باشد. البته در بسیاری از پلتفرم‌ها امکان خرید استورم‌اکس وجود ندارد. به همین دلیل، ممکن است گاهی بهتر باشد ابتدا بیت‌کوین خریداری کنید و سپس آن را به استورم‌اکس تبدیل کنید. شما می‌توانید به‌راحتی میزان کارمزد صرافی‌های مختلف را در اینترنت مقایسه کنید و ببینید کدام یک امکان خرید استورم‌اکس را فراهم کرده است.

ذخیره استورم‌اکس در والت

هنگامی که ارز دیجیتال StormX را خریداری کردید، حتماً می‌خواهید آن را در جای امنی نگهداری کنید. ازآنجایی‌که ارزهای دیجیتال مثل پول رایج شکل فیزیکی ندارند، نمی‌توانید آن‌ها را به شیوه معمول ذخیره کنید. خوشبختانه می‌توانید از کیف‌های پول دیجیتال برای ذخیره ارزهای دیجیتال استفاده کنید. این کیف‌ها “والت” نام دارند. دو نوع والت برای ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال وجود دارد: والت نرم‌افزاری و والت سخت‌افزاری. هرکدام از این والت‌ها مزایا و معایب خود را دارند.

والت دیجیتال

والت دیجیتال یا آنلاین، ارزهای دیجیتال شما را بر روی سرورهای ابری ذخیره می‌کند. مزیت این نوع کیف‌ها این است که می‌توان آن‌ها را بر روی هر دستگاهی نصب کرد. شما می‌توانید با استفاده از یک ارتباط امن با اینترنت، این والت‌ها را بر روی تلفن، لپ‌تاپ یا تبلت خود نصب کنید. ازآنجایی‌که این نوع والت‌ها به اینترنت متصل می‌شوند، از حملات هکری مصون نیستند.

والت‌های سخت‌افزاری

والت‌های سخت‌افزاری یا والت‌های آفلاین، بدون استفاده از سرورهای ابری ارز دیجیتال شما را ذخیره می‌کنند. در این نوع کیف‌ها، ارز شما در یک دستگاه فیزیکی ذخیره خواهد شد. بسیاری از افراد به توصیه می‌کنند برای ذخیره ارز دیجیتال حتماً از این نوع کیف استفاده کنید، چرا که تنها شما رمز این کیف را می‌دانید و تنها مالک ارز دیجیتال خریداری شده خواهید بود.

سرمایه‌گذاری در استورم‌اکس

هنگامی که کیف پول شما با ارز دیجیتال StormX پر شد، می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید. شما می‌توانید خریدوفروش ارز دیجیتال استورم‌اکس را شروع کنید. با خریدوفروش در زمان مناسب، می‌توان سود خوبی کسب کرد.

آیا دوست دارید در StormX سرمایه‌گذاری کنید؟ در این صورت، بهتر است پیش از سرمایه‌گذاری تحقیقات جامعی انجام دهید و قیمت این ارز را در گذشته تحلیل کنید. براین‌اساس، می‌توانید قیمت آینده استورم‌اکس را پیش‌بینی کنید.

استراتژی‌های سرمایه‌گذاری

به‌طورکلی، دو استراتژی برای سرمایه‌گذاری در استورم‌اکس وجود دارد. این استراتژی‌ها، استراتژی “بلندمدت” و استراتژی “کوتاه‌مدت” نام دارند. هر دوی این استراتژی‌ها می‌توانند سودآور باشند. پس هیچ‌کدام به دیگری برتری ندارد. هنگامی که شروع به سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌کنید، باید استراتژی مناسب را باتوجه‌به شرایط خودتان و ارز دیجیتال مدنظر انتخاب کنید.

استراتژی بلندمدت

سرمایه‌گذارانی که به طور بلندمدت در بازار ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، چندان به معامله فعال در بازار نمی‌پردازند. در این روش، نگاه سرمایه‌گذار به قیمت آینده و درازمدت ارز دیجیتال است. سرمایه‌گذارانی که این روش را انتخاب می‌کنند، مدتی طولانی استورم‌اکس خود را در کیف پولشان نگهداری می‌کنند. پس از مدتی نسبتاً طولانی، سرمایه‌گذار ارز خریداری شده را می‌فروشد. البته تنها درصورتی‌که ارز خریداری شده، رشد قیمتی قابل‌توجهی داشته باشد.

استراتژی کوتاه‌مدت

اگر قصد سرمایه‌گذاری به طور کوتاه‌مدت را دارید، باید به‌صورت فعال به ترید یا معامله رمزارز در بازار ارزهای دیجیتال بپردازید. شما می‌توانید با دنبال‌کردن دقیق قیمت‌ها به طور روزانه، ارزهای موردنظر را با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید. در نتیجه، می‌توانید با استفاده از این استراتژی در کوتاه‌مدت، سود خوبی کسب کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *