مقایسه کارگزاری‌ها: کدام کارگزاری بهترین است؟

آیا به دنبال بهترین کارگزاری هستید؟ در این مقایسه کارگزاری ها، مناسب ترین مورد را برای خود پیدا خواهید کرد. میتوانید در هر یک، حساب کاربری رایگانی باز کنید یا در این مقاله، آن ها را با هم مقایسه کنید. ببینید کدام یک بیشتر متناسب با نیازهای شماست.

بهترین کارگزاری برای خرید سهام کدام است؟

آیا میخواهید با خرید سهام یا سرمایه گذاری در صندوق های مالی، سرمایه گذاری دراز مدت انجام دهید؟ این کارگزاری ها مناسب ترین برای سرمایه گذاری بلند مدت هستند:

لوگو_Freedom24_130X43

Freedom24: آیا میخواهید بدون کارمزد اقدام به معامله کنید؟ در Freedom24 این کار، ممکن است! بدون هیچ هزینه ی مخفی، سرمایه گذاری تقریبا در هر چیزی در این کارگزاری ممکن است!

سفارش 1000: 0.00 دلار

سفارش 10.000: 0 دلار

سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.

بهترین کارگزاری برای معامله فعال سهام کدام است؟

این کارگزاری ها، بهترین گزینه ها برای معامله فعال هستند. با این کارگزاری ها میتوانید به معامله CFD انواع سهام، بورس کالا و فارکس بپردازید. این کارگزاری ها خصوصا برای سرمایه گذاری های کوتاه مدت مناسب هستند. میتوانید امکانات آن ها را با نسخه آزمایشی حساب کاربری آن ها امتحان کنید.

Plus500

Plus500: کارگزاری Plus500 رابط کاربری کاربردی ای دارد. میتوانید قابلیت های این کارگزاری را با حساب کاربری آزمایشی و رایگان آن به همراه 40،000 دلار مجازی امتحان کنید.

حساب کاربری آزمایشی با 40،000 دلار مجازی

کمیسیون 0 درصدی

٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.

مقایسه کارگزاری ها برای معاملات فعال

در این بخش، اطلاعات کارگزاری هایی که معاملات فعال CFD انجام میدهند را مشاهده میکنید.

Plus500: جامع و راحت

Plus500 یکی از محبوب ترین کارگزاری بر روی اینترنت است و دلیل خوبی برایش وجود دارد! وجه تمایز Plus500 نرم افزار کاربردی و جامع آن است که امکان استفاده آنلاین و آفلاین از آن وجود دارد. در نرم افزار این کارگزاری، میتوانید بر روی افت و خیز بازار سرمایه گذاری کنید. با استفاده از حساب کاربری رایگان و نامحدود این کارگزاری، میتوانید قبل از سرمایه گذاری با پول خود، معامله کردن را تمرین کنید.

چرا Plus500؟ ظاهر کاربری راحت و آسان وجود سهام های کامل و جامع برای سرمایه گذاری حساب کاربری رایگان در Plus500 با ایجاد حساب کاربری از مبلغ 40،000 دلار مجازی برای معامله بهره مند میشوید.

به لطف حساب کاربری آزمایشی نوآورانه Plus500 میتوانید تمامی قابلیت های این کارگزاری را بدون ریسک معامله کنید. همین حالا یک حساب کاربری افتتاح کنید>>

نرم_افزار_Plus500

مبالغ فرضی*

Freedom24: سرمایه گذاری رایگان و شبکه اجتماعی

در Freedom24 میتوانید بدون کارمزد به خرید و فروش سهام بپردازید. این مورد، خصوصا برای افرادی که میخواهند مبالغ کمی سرمایه گذاری کنند مفید است. میتوان با خرید مقدار کمی سهام، سود خوبی بدست آورد. قابلیت دیگر این کارگزاری، امکان معامله سهام CFD با اعتبار است. با اعتبار، میتوان با مبلغی کم، سرمایه گذاری بیشتری کرد.

قابلیت جالب دیگر Freedom24، امکان معامله یا سرمایه گذاری با شبکه اجتماعی است. با شبکه اجتماعی Freedom24 میتوانید معامله گران دیگر را دنبال کنید. آیا معامله گری که دنبال میکنید، سهام جدیدی خریده است؟ شما نیز میتوانید این کار را انجام دهید. با این قابلیت، میتوانید از دانش و تجربه معامله گران حرفه ای برخوردار شوید. میتوانید همه این قابلیت هارا بدون ریسک امتحان کنید. اینجا را کلیک کنید تا یک حساب کاربری رایگان در Freedom24 ایجاد کنید>>

Freedom24_مقایسه_کارگزاری_ها

مقایسه کارگزاری ها: انتخاب بهترین گزینه برای شما

انتخاب کارگزاری یک انتخاب شخصی است. اما هنگام مقایسه آن ها، نکاتی وجود دارد که باید در نظر بگیرید. برای مثال، رابط کاربری و ظاهر آن ها بسیار با هم متفاوت است. به همین خاطر، باید ببینید مهمترین موارد برای انتخاب کارگزاری برای شما چیست؟ هنگامی که مهمترین موارد برای انتخاب را برای خود لیست کردید، یک جدول برای مقایسه آن ها برای خود ترسیم کنید. حتی میتوانید به موارد مهم برای خود، امتیاز دهید. پس از امتیاز دهی به هر کدام از کارگزاری ها، ببینید، کدام یک مناسب ترین گزینه برای شما هستند.

نشانه های یک کارگزاری خوب چیست؟

  • هزینه ها: آیا این کارگزاری کم کارمزد است؟ مطمئن شوید در معاملات خود با پرداخت کم کارمزد سود میکنید.
  • امکانات: آیا این کارگزاری ابزارهای کافی برای معاملات شما را دارد؟
  • تنوع: آیا کارگزاری مورد نظر، طیف وسیعی از موقعیت های سرمایه گذاری را در مقایسه با دیگران دارد؟
  • ظاهر کاربری: آیا نرم افزار کارگزاری، برای استفاده ساده است؟
  • پشتیبانی: آیا میتوانید با کارگزاری برای کمک و پشتیبانی تماس بگیرید؟

در آخر، بهتر است خودتان این کارگزاری ها را امتحان کنید. یک حساب کاربری آزمایشی در هر کدام از آن ها بسازید و ببینید کدام یک برای شما مناسب تر است!

مقایسه کارگزاری ها از نظر امکانات

اگر دنبال قابلیت خاصی در یک کارگزاری هستید، پس این لیست را مطالعه کنید. ما لیستی تهیه کردیم از بهترین کارگزاری ها که هر یک در موردی برتری دارند.

در کدام کارگزاری میتوانید با کارمزدی کم معامله کنید؟

اگر میخواهید معاملات هوشمندانه ای داشته باشید، بهتر است دنبال کارگزاری باشید که کارمزد کمی دریافت میکند. برای معاملات فعال، از بهترینها برای شما، Freedom24 یا Plus500 است. اگر میخواهید مستقیما اقدام به خرید سهام کنید، Freedom24 ارزان ترین گزینه برای شماست.

“من ظاهر کاربری راحتی میخواهم”

اگر ظاهر کاربری راحت و آسانی میخواهید، باید یک کارگزاری با این ویژگی را انتخاب کنید. Freedom24 یکی از گزینه‌های خوب برای معاملات فعال است. اما اگر میخواهید مستقیم سهام خریداری کنید، همچنین Freedom24 ساده ترین رابط کاربری را دارد.

“من خدمات مشتریان خوب میخواهم”

اگر با پشتیبانی از طریق چت وب سایت مشکلی ندارید، هم Plus500 و هم Freedom24 میتوانند گزینه های خوبی برای شما باشند.

“من نرم افزار حرفه ای میخواهم”

اگر آنالیز و تحلیل زیاد انجام میدهید، باید کارگزاری را انتخاب کنید که ابزار مناسب این کار را در اختیارتان بگذارد. برای معاملات فعال، Plus500 میتواند گزینه ای قوی و جامع برای هر معامله گری باشد. اما اگر میخواهید برای بلندمدت سهام بخرید، Freedom24 گزینه بهتری است.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *