چگونه میتوان سهام صنایع فولاد آمریکا (US Steel) را خریداری کرد؟

فولاد یکی از بزرگترین تولیدات آمریکا است. هنگامی که اوضاع اقتصادی به سامان باشد، فروش فولاد نیز افزایش می یابد. به همین دلیل، سرمایه گذاری در صنایع فولاد میتواند سودمند باشد. آیا دوست دارید در شرکت های تولید کننده فولاد سرمایه گذاری کنید؟ در این مقاله، روش های خرید سهام های مرتبط با فولاد را بررسی میکنیم. همچنین، قیمت کنونی آن را نیز مشاهده خواهیم کرد.

چگونه سهام فولاد آمریکا را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام فولاد آمریکا را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام فولاد آمریکا استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام فولاد آمریکا چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام فولاد آمریکا چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم فولاد آمریکا در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت فولاد آمریکا

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت فولاد آمریکا را پیدا کنید.

تحلیل فولاد آمریکا

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام فولاد آمریکا مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم فولاد آمریکا در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام فولاد آمریکا در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام فولاد آمریکا را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم فولاد آمریکا در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند فولاد آمریکا در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام فولاد آمریکا است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

آیا سرمایه گذاری در سهام فولاد آمریکا عاقلانه است؟

فولاد آمریکا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان فولاد در دنیاست. همچنین، در این سال ها، این شرکت آمریکایی عملکرد مالی با ثبات و بسیار خوبی داشته است. به همین دلیل، کسانی که قصد سرمایه گذاری در فولاد را دارند، بهتر است مستقیم به سرمایه گذاری در همین شرکت بپردازند.

البته، سرمایه گذاری در فولاد آمریکا بدون ریسک هم نیست. تاریخ پرداخت بدهی های سنگین مالی این شرکت، گاهی سر میرسد و بار مالی زیادی بر دوش شرکت میگذارد. به همین دلیل، یک بحران اقتصادی، میتواند کمپانی بزرگ مثل فولاد آمریکا را با سختی مواجه کند.

سهام فولاد، ذاتا بالا و پایین بسیاری دارد. به همین دلیل، قبل از سرمایه گذاری در فولاد آمریکا، حتما اوضاع اقتصاد را تحلیل کنید.

درباره شرکت فولاد آمریکا

شرکت فولاد آمریکا (The United States Corporation) یک شرکت یکپارچه واقع در آمریکا است. البته خط تولید این شرکت در آمریکا قرار ندارد. اکثر خط تولید فولاد آمریکا در اروپای مرکزی قرار دارد.

در گذشته، خصوصا در سال 2016، فولاد آمریکا در جایگاه 23 بزرگترین تولید کنندگان فولاد در دنیا قرار داشت. اما این شرکت در خود آمریکا در جایگاه سوم است.

یکی از بزرگترین شرکت های فولاد در جهان

شرکت فولاد آمریکا نه تنها برای خود بازار آمریکا شرکت مهمی است، بلکه برای بازار اروپا نیز، حائز اهمیت است. حدود یک ششم گردش مالی این شرکت از سمت اروپا می آید. این شرکت سالانه 22 میلیون تن فولاد تولید میکند.

از این 22 میلیون تن فولاد، حدود 17 میلیون صرف خود شرکت های آمریکایی میشود. Gary Works که در ایالت ایندیانا قرار دارد، بزرگترین واحد تولیدی فولاد آمریکا محسوب میشود و سالانه، 7.5 میلیون تن فولاد تولید میکند.

سرمایه_گذاری_در_فولاد_آمریکا

بخش های تجاری مختلف در فولاد آمریکا

فولاد آمریکا، شرکتی است که فعالیت های مختلفی در حوزه فولاد دارد. مثلا، میتوان ورق مسطح را نام برد. این محصولات، ورق های فولاد هستند و در بخش هایی مثل حمل و نقل و ساختمان سازی کاربرد دارند. بخش دوم این کسب وکار، بخش فولاد آمریکا و اروپا است. همانگونه که از نام این بخش پیداست، بخش اروپایی شرکت، در این قسمت قرار دارد. خط تولید اصلی فولاد آمریکا در اروپا، در کشور اسلواکی قرار دارد.

در آخر، بخش تولید لوله این شرکت وجود دارد. این بخش نیز، به تولید لوله های فولادی مشغول است. صنایع شیمیایی، نفتی و گازی از مشتریان این لوله ها محسوب میشوند. اگر قصد سرمایه گذاری در صنایع فولاد را دارید، بهتر است این بخش ها را به خوبی بشناسید تا با تحلیل عملکرد هر بخش، بتوانید تصمیم تجاری درستی بگیرید.

تاریخچه فولاد آمریکا

هنگامی که Andrew Carnegie تصمیم گرفت شرکت خود را بفروشد، کمپانی فولاد آمریکا متولد شد. او شرکت Carnegie Steel را به بانک دار وال استریت J.P. Morgan فروخت. او میخواست که بزرگترین کارخانه تولید فولاد در آمریکا را بسازد و بتواند بر بازار آمریکا غلبه کند. استراتژی او نیز، این بود که چند تولید کننده فولاد را در این کارخانه گرد هم بیاورد.

عرضه اولیه سهام فولاد آمریکا، بهترین عرضه سهامی بود که دنیا به خود دیده بود. یکی از دلایل آن، مشارکت بسیار خوب بانک ها در این عرضه سهام بود. در عرضه سهام فولاد آمریکا، 300 بانک مختلف مشارکت داشتند. با عرضه سهام، این شرکت توانست مبلغ 1.4 میلیارد دلار سرمایه جذب کند و باعث شد فولاد آمریکا اولین شرکتی باشد که ارزشش از یک میلیارد دلار بگذرد.

در سال های 2000 تا 2007، فولاد آمریکا شروع به خرید شرکت ها و کمپانی های دیگر کرد. یکی از استراتژی های شرکت فولاد این بود که شرکت های در مرز ورشکستگی را خریداری کند. مثلا در سال 2000، این شرکت اقدام به خرید شرکت فولاد اسلواکی (VSZ) کرد. همچنین شرکت National Steel Corporation نیز که در سال 2003 اعلام ورشکستگی کرده بود نیز، خریداری کرد. با این خریداری، فولاد آمریکا مجبور شد بدهی های این شرکت که مبلغ 200 میلیون دلار بود را نیز پرداخت کند.در سال 2007، فولاد آمریکا شرکت تولید فولاد کانادا (Stelco) را به قیمت یک میلیارد دلار خریداری کرد.

به خرید شرکت های دیگر توسط فولاد آمریکا توجه کنید و این خریدها را تحلیل کنید. خرید یک شرکت دیگر، میتواند دلیل خرید یا فروش سهام این شرکت باشد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *