چگونه میتوان سهام ولوو (Volvo) را خریداری کرد؟

ولوو یک کارخانه خودروسازی مشهور سوئدی است. در زمانی که اوضاع اقتصاد خوب باشد، افراد بیشتر خودرو میخرند. در نتیجه، سرمایه گذاری در شرکت های خودروسازی مثل Volvo میتواند سودمند باشد. در این مقاله خواهیم دید که چگونه میتوان سهام ولوو را خریداری کرد. همچنین، نگاهی به قیمت کنونی سهام این شرکت خواهیم داشت.

چگونه سهام ولوو را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام ولوو را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام ولوو استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام ولوو چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهامولوو چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم ولوو در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت ولوو

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت ولوو را پیدا کنید.

تحلیل ولوو

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام ولوو مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم ولوو در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام ولوو در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام ولوو را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم ولوو در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند ولوو در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام ولوو است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت ولوو

Volvo یک شرکت مشهور سوئدی است. خودروهای Volvo توسط خط تولید خود ولوو تولید میشوند. این شرکت در دهم ماه می 1926 تاسیس شد. در زمان تاسیس، ولوو متعلق به شرکت بلبرینگ سازی SKF بود. تاسیس این شرکت، در ابتدا ایده دو مسئول فروش شرکت، Assar Gabrielsson و Gustaf Larson بود.

خرید_سهام_ولوو

شرکت بلبرینگ سازی SKF

تاریخ برند Volvo با خودرو آغاز نمیشود، بلکه با بلبرینگ سازی شروع میشود. شرکت بلبرینگ سازی AB Svenska Kullager Fabriken (SKF) در سال 1907 تاسیس شد. در سال 1914، یکی از کارمندان این شرکت، به ایالات متحده فرستاده شد تا درباره یک شرکت بلبرینگ سازی به نام Volvo که محصولات ارزانی تولید میکرد، تحقیق کند. در سال 1915، ولوو به عنوان برندی تحت شرکت مادر SKF ثبت شد. برند Volvo که به لاتین به معنی “من رانندگی میکنم” است، ابتدا به تولید بلبرینگ، و بعد از آن به تولید خودرو مشغول شد.

خودروهای شرکت ولوو

اولین خودروی برند ولوو با نام Volvo 04 در چهاردهم آوریل 1927 به بازار عرضه شد. بعد از عرضه این خودرو، شرکت ولوو رشد ثابتی را تجربه کرد.

بعد از جنگ جهانی دوم، ولوو خودروی Volvo P444 را به بازار عرضه کرد که قدم بزرگی برای شرکت محسوب میشد. در سال 1956، تحت رهبری Gunnar Engellau، ولوو دوباره شروع به رشد کرد. ولوو به بازار آمریکا وارد شد. همچنین، دو کارخانه جدید در Gothenburg و Ghent افتتاح کرد.

در سال 1974، ولوو شرکت هلندی DAF را خریداری کرد و خودروی DAF66 به Volvo66 تغییر نام یافت و خودروهای پیشین این برند نیز، تحت نام ولوو عرضه شدند. در دهه هشتاد میلادی، ولوو خودروهایی مثل Volvo240 و Volvo740 را به بازار ارائه کرد که هیچکدام از این خودروها مدل اسپرت نبودند و به همین دلیل در سال 1985، ولوو خودروی اسپرت Volvo 480 ES را به بازار عرضه کرد و در ادامه نیز، مدل های Volvo 440 در سال 1988 و Volvo 460 در سال 1989 تولید و عرضه شدند.

Volvo در بازار خودرو، بازیگر کوچکی است. به همین دلیل، ولوو بخش خودروهای سواری خود را فروخت. شرکت Ford در سال 1999 این بخش را از ولوو خریداری کرد.

فروش خودروسازی ولوو به جیلی

شرکت Ford تصمیم گرفت برنامه های آینده خود را بازبینی کند و ظاهرا شرکت ولوو جایی در آینده این شرکت نداشت. به همین دلیل در سال 2010، ولوو به شرکت Zhejiang Geely در کشور چین واگذار شد. ولوو دومین برند خودروسازی این شرکت است. اولین برند خودروی این شرکت، Geely است.

در سال 2017، 570،000 خودروی ولوو در جهان فروش رفت که اکثر این خودروها در بازار چین، ایالات متحده و سوئد به فروش رفته است.

کارخانه های ولوو

ولوو در اروپا دو کارخانه واقع در شهرهای Gothenburg و Ghent دارد. در سال 2015، کارخانه ای که در شهر گوتنبرگ وجود داشت، گسترش یافت. این کارخانه توانایی تولید 300،000 خودرو در سال را دارد. در چین، از سال 2013 به بعد، ولوو دو کارخانه در شهرهای Chengdu و Daqing دارد. در ایالات متحده نیز، کارخانه جدیدی در شهر Charleston در کارولینای شمالی افتتاح شده است. اولین خودروهای این شرکت، در آخر 2018 تولید شدند.

ولوو و امنیت

در زمینه امنیت، شرکت Volvo پیشتاز در بازار است. همه ولوو را به نوآوری هایش در زمینه امنیت میشناسند. مثلا، مهندسی که در ولوو کار میکرد در سال 1959، توانست کمربند ایمنی سه نقطه ای را اختراع کند. استفاده از این نوع کمربند، احتمال زنده ماندن در تصادف را 50 درصد بیشتر میکند.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *