خرید استاتوس (SNT): چگونه می‌توان در ارز دیجیتال Status سرمایه‌گذاری کرد؟

این روزها، بازار ارزهای دیجیتال محبوبیت زیادی پیدا کرده است. یکی از ارزهای دیجیتال موجود در این بازار، ارز دیجیتال استاتوس (Status) است. استاتوس یک اپلیکیشن موبایل است که در سال ۲۰۱۷ ارائه شد. با کمک این اپلیکیشن می‌توان پروژه‌های تحت بلاک‌چین را مدیریت کرد. ارز دیجیتال استتوس، Status Network Token نام دارد. اگر با راه و روش درست در ارز دیجیتال استاتوس سرمایه‌گذاری کنید، می‌توانید سود خوبی کسب کنید.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال استاتوس را خریداری کرد؟

استاتوس یک اپلیکیشن موبایلی است که تحت پلتفرم اتریوم کار می‌کند و عملکردی شبیه به سرویس پرداخت گوگل یا اپل دارد. شما می‌توانید از این پلتفرم در اپلیکیشن استفاده کنید یا با دیگر کاربران چت کنید. آیا به آینده پروژه استاتوس خوش‌بین هستید؟ در این صورت شاید بهتر باشد ارز دیجیتال استاتوس را خریداری کنید.

شما می توانید در صرافی های آنلاین ارز دیجیتال روی Status سرمایه گذاری کنید. صرافی کریپتو جایی است که امکان معامله فعال در روند قیمت یک کریپتو را فراهم می کند. در زیر می توانید بلافاصله ببینید که با کدام پلتفرم‌ها می توانید بهترین سرمایه گذاری در Status را داشته باشید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند “Status”.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو “Status” هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

استاتوس چیست؟

استاتوس (SNT) یک اپلیکیشن موبایل است که در بستر شبکه اتریوم (Ethereum) کار می‌کند. شبکه اتریوم از تکنولوژی بلاک‌چین بهره می‌گیرد. استاتوس به کاربران اجازه می‌دهد تا از اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز که با استفاده از شبکه بلاک‌چین اتریوم ساخته شده‌اند، استفاده کنند. مثلاً شما می‌توانید با استفاده از اپ استاتوس، پیام متنی ارسال کنید. در آینده، امکان ارسال عکس و فیلم نیز اضافه خواهد شد.

استاتوس ارز دیجیتال مخصوص به خود را نیز دارد. این ارز دیجیتال، Status Network Token یا SNT نام دارد. با استفاده از ارز دیجیتال استاتوس می‌توان به اپلیکیشن‌های ساخته شده در بستر بلاک‌چین اتریوم دسترسی پیدا کرد. نرخ مبادله این ارز و همچنین شبکه استاتوس هنوز درحال‌توسعه است.

سازندگان استاتوس

سازندگان Status دو مرد سوئیسی به نام‌های Carl Bennets و Jerrad Hope هستند. این دو نفر استاتوس را در ماه ژوئن سال ۲۰۱۷ عرضه کردند. در نتیجه، این ارز تقریباً به‌تازگی شروع به فعالیت کرده است و فرایند توسعه شبکه هنوز تکمیل نشده است. درعین‌حال، مدیر سابق گوگل، Nabil Nahdy نیز اخیراً به تیم توسعه استاتوس پیوسته است. تجارب Nabil Nahdy باعث توسعه و پیشرفت بیشتر این پروژه خواهد شد. او مسئول ساخت دورنما، نقشه راه و توسعه بیشتر این محصول است.

<iframe loading="lazy" style="border: 1px solid #edf2f9; box-shadow: rgba(86, 104, 130, 0.04) 0px 4px 10px 0px; display: block; margin-left: auto; margin-right: auto;" src="https://bitvavo.com/assets/static/widget/chart-extended.html?asset=snt&range=30d&extended=true&token=6FB5F0F177&target=asset&locale=en" width="100%" height="580" frameborder="0" data-rocket-lazyload="fitvidscompatible" data-lazy-src="https://bitvavo.com/assets/static/widget/chart-extended.html?asset=snt&range=30d&extended=true&token=710DC6&target=asset&locale=en" data-ll-status="loaded" class="entered lazyloaded"> <noframes>Sorry, this <a href="https://bitvavo.com/?a=6FB5F0F177" target="_blank" rel="noopener">Bitvavo</a> widget is not supported by your browser.</noframes> </iframe>

استاتوس (SNT) چه کاربردهایی دارد؟

کاربردهای اپلیکیشن استاتوس و ارز دیجیتال آن هنوز در حال تکامل است. در نتیجه، این اپلیکیشن هنوز تمام قابلیت‌هایی را که می‌خواهد عرضه کند ندارد. اما قابلیت‌های زیر، اکنون ارائه شده‌اند:

  • استاتوس به کاربران سرویس پوش نوتیفیکیشن‌های غیرمتمرکز ارائه می‌دهد و کاربران می‌توانند تصمیم بگیرند که کدام شبکه می‌تواند برای آن‌ها نوتیفیکیشن ارسال کند. البته برای استفاده از این قابلیت باید پول پرداخت کنید. این پرداخت باید با ارز دیجیتال استاتوس انجام شود.
  • اگر ارز دیجیتال استاتوس را در اختیار داشته باشید، به شما حق رأی برای تصمیم‌گیری‌های آینده پروژه اعطا می‌شود. در نتیجه می‌توانید بر روی تغییرات شبکه استاتوس تأثیرگذار باشید. حق رأی ارتباطی با میزان موجودی ارز دیجیتال شما ندارد. اگر ارز دیجیتال استاتوس در اختیار داشته باشید، به‌صورت رایگان برای شما “توکن تصمیم‌گیری” ارسال می‌شود. این توکن برای ارسال رأی استفاده می‌شود.
  • اگر ارز دیجیتال استاتوس را در اختیار داشته باشید، می‌توانید مشخص کنید که محتوای ارائه شده در اپلیکیشن را دوست دارید یا خیر. در نتیجه، تنها مناسب‌ترین محتوا برای شما به نمایش در می‌آید.
  • برای جلوگیری از ایجاد مزاحمت و جلب‌توجه، کاربرانی که ارز استاتوس در اختیار دارند می‌توانند از قابلیت “Tribute” استفاده کنند تا کاربران پیش از ارسال پیام، هزینه‌ای را پرداخت کنند. این هزینه تنها زمانی به کاربر پرداخت خواهد شد که کاربر به پیام پاسخ دهد.

آینده احتمالی استاتوس

سازندگان Status قصد دارند کاربرد این اپلیکیشن را در آینده گسترش دهند. تیم توسعه قصد دارد قابلیت‌های کاربردی زیادی به این اپ اضافه کند. مثلاً این تیم قصد دارد تا اپلیکیشنی موازی تولید کند تا کاربران بتوانند پول حقیقی خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند. همچنین استاتوس قصد دارد تا راهنمایی برای ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز ارائه دهد. در آخر، استاتوس قصد دارد مقبولیت این اپلیکیشن را در میان کاربران افزایش دهد تا کاربران تعامل بیشتری با آن داشته باشند و در نتیجه، ارز دیجیتال استاتوس نیز محبوبیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

چگونه می‌توان ارز دیجیتال استاتوس را خریداری کرد؟

هنگامی که قصد سرمایه‌گذاری در پروژه Status را دارید، باید ارز دیجیتال استاتوس را خریداری کنید. شما می‌توانید این ارز دیجیتال را از پلتفرم‌های آنلاین خریداری کنید. وب‌سایت‌های زیادی هستند که به شما امکان خرید ارزهای دیجیتال را می‌دهند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید سایت‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید تا قابل‌اطمینان‌ترین گزینه را انتخاب کنید. وب‌سایت‌ها ممکن است بسته به میزان خرید شما، کارمزدهای متفاوتی را دریافت کنند.

ذخیره ارز دیجیتال استاتوس

اگر ارز دیجیتال Status را خریداری کردید، باید ارز خریداری شده را به طور امن نگهداری کنید. ذخیره رمزارز بخش مهمی از سرمایه‌گذاری است چرا که در بسیاری از موارد، باید مدتی ارز را نگهداری کنید و بعد آن را بفروشید. دو نوع کیف پول برای ذخیره ارز دیجیتال Status وجود دارد. شما می‌توانید ارز خود را در کیف نرم‌افزاری و یا کیف سخت‌افزاری نگهداری کنید. پیش از انتخاب کیف پول، مزایا و معایب هر دو را بررسی کنید.

کیف پول دیجیتال

کیف پول نرم‌افزاری یا والت دیجیتال که کیف آنلاین نیز نام دارد، به طور آنلاین دارایی‌های دیجیتال شما را ذخیره می‌کند. بزرگ‌ترین مزیت این نوع کیف‌ها این است که شما می‌توانید همواره به ارزهای خود دسترسی داشته باشید. همچنین می‌توانید با استفاده از موبایل یا لپ‌تاپ خود، ارزهای دیجیتال خود را مدیریت کنید. با هر دستگاهی که به اینترنت متصل شود، می‌توانید به ارزهای خود دسترسی داشته باشید. کیف‌های آنلاین امنیت کمتری دارند چرا که در معرض حملات مجرمین اینترنتی هستند.

کیف سخت‌افزاری

کیف‌های سخت‌افزاری یا والت آنلاین، یک دستگاه فیزیکی جانبی مثل فلش USB است که ارز شما را بر روی خود ذخیره می‌کند. مزیت این نوع کیف‌ها این است که کمتر در معرض حملات هکرها هستند. هر چه باشد، ارزهای شما بر روی انترنت ذخیره نخواهند شد. یکی از عیب‌های این نوع والت‌ها نیز این است که همیشه در دسترس نیستند. اگر دستگاه را در اختیار نداشته باشید، نمی‌توانید به ارزهای دیجیتال خود دسترسی پیدا کنید.

سرمایه‌گذاری در استاتوس

زمانی که کیف پول شما پر از ارز دیجیتال Status باشد، می‌توانید سرمایه‌گذاری خود را آغاز کنید. اگر قصد سرمایه‌گذاری در استاتوس را دارید، باید این ارز را به امید افزایش قیمت در بازه زمانی مشخصی خریداری کنید. هنگامی که در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنید، در واقع به امید افزایش ارزش این ارزها در آینده، اقدام به خریداری آن‌ها می‌کنید. آیا می‌خواهید شروع به سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال استاتوس کنید؟ در این صورت، پیش از خرید و سرمایه‌گذاری، تحقیقات جامعی درباره تحولات قیمت ارز دیجیتال استتوس درگذشته و حال انجام دهید.

استراتژی‌های سرمایه‌گذاری

به طور خلاصه، دو استراتژی برای سرمایه‌گذاری در بازار رمزارزها وجود دارد. اولین استراتژی، استراتژی “کوتاه‌مدت” و دومین استراتژی، استراتژی “بلندمدت” نام دارد. این دو استراتژی برتری خاصی نسبت به یکدیگر ندارند. شما باید به‌عنوان سرمایه‌گذار، ببینید کدام استراتژی مناسب شماست و با دنبال‌کردن تحولات قیمت ارز استاتوس، ببینید کدام روش بیشتر با این ارز همخوانی دارد.

استراتژی کوتاه‌مدت

استراتژی کوتاه‌مدت به این معناست که شما به‌طور روزانه و بسیار فعال به معامله و ترید ارز دیجیتال در بازار می‌پردازید. شما باید دائما تحولات قیمت روزانه را بررسی کنید و بر مبنای آن قیمت، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید ارز خود را بفروشید و یا این که صبر می‌کنید تا ارزش آن باز هم افزایش یابد. در این استراتژی، شما در مدت زمان کمی ارز خریداری شده را می‌فروشید و البته به این امید که از افزایش قیمت آن سود کسب کنید.

استراتژی بلندمدت

استراتژی بلندمدت بر خلاف استراتژی کوتاه‌مدت است و دیدی طولانی‌تر دارد. در این نوع استراتژی، شما پس از خرید ارز، آن را به مدت طولانی نگه می‌دارید. هنگامی که قصد سرمایه‌گذاری در استاتوس را دارید و می‌خواهید از این روش استفاده کنید، دید شما باید به قیمت در درازمدت باشد. البته در این روش نیز، می‌توانید زمانی که ارز خریداری شده افزایش قیمت زیادی داشت، آن را بفروشید.

جمع‌بندی – آیا سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال استاتوس هوشمندانه است؟

استاتوس یک اپلیکیشن موبایل است که هنوز در حال پیشرفت و توسعه است. به همین دلیل، قیمت ارز دیجیتال Status نوسان زیادی دارد. علی‌رغم تمام شک و تردیدها، اهداف تیم توسعه استاتوس شفاف است. اگر این تیم به این اهداف دست پیدا کند، آینده‌ای روشن در انتظار استاتوس خواهد بود. البته اگر قصد دارید هم‌اکنون در این ارز سرمایه‌گذاری کنید، باید این شک و تردیدها را در نظر داشته باشید. بهتر است به طور کامل و جامع درباره استاتوس تحقیق کنید و استراتژی مناسبی را برای سرمایه‌گذاری خود انتخاب کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *