چگونه میتوان سهام ساب وی (Subway) را خریداری کرد؟

فست فود زنجیره ای بین المللی ساب وی (Subway)، به فروش ساندویچ مشهور است. این شرکت، با ارائه خدماتی مثل انتخاب محتویات ساندویچ توسط مشتری، خود را از سایر فست فودها متمایز کرده است. این فست فود موفق، بیش از 45،000 شعبه در سراسر جهان دارد. این شعبات، مستقل از هم اداره میشوند. آیا دوست دارید در سهام Subway سرمایه گذاری کنید؟ در این مقاله، روش های سرمایه گذاری در این برند را یاد خواهید گرفت.

چگونه میتوان در فست فود ساب وی سرمایه گذاری کرد؟

در حال حاضر، امکان سرمایه گذاری در Subway وجود ندارد، چرا که سهام این شرکت هنوز عرضه عمومی نشده است. اگر سهام این شرکت عرضه شود، حتما شما را در جریان خواهیم گذاشت. اما شما میتوانید در شرکت های رقیب این فست فود، مثل مک دونالد یا برگر کینگ سرمایه گذاری کنید.

آیا دوست دارید خرید سهام را یاد بگیرید؟ در مقاله زیر، نحوه خرید سهام را به شما آموزش خواهیم داد:

تاریخچه فست فود ساب وی

Fred DeLuca در سال 1965، زمانی که تنها هفده سال داشت، میخواست یک ساندویچ فروشی افتتاح کند تا بتواند هزینه تحصیل پزشکی خود را تامین کند. او از یکی از دوستان خانوادگی خود، Pete Buck درخواست کرد سرمایه ای به او قرض دهد. او به فرد پیشنهاد داد که ساندویچ “ساب مارین” بفروشد.

ساندویچ ساب مارین، تشکیل شده از نان باگت بزرگی است که مشتری میتواند محتویات آن را انتخاب کند. Buck تصمیم گرفت مبلغ 1000 دلار را در این ساندویچ فروشی سرمایه گذاری کند. کمی بعد، اولین ساندویچ فروشی آن ها در شهر Bridgeport در ایالت Connecticut افتتاح شد. اسم این ساندویچ فروشی، Pete’s Super Submarines بود.

دستور ساخت ساندویچ های ساب وی، که محتویات را به انتخاب مشتری میگذاشت، بسیار موفق شد. تعداد شعبات نیز به مرور بیشتر شد. در سال 1974، DeLuca تصمیم گرفت که امتیاز تاسیس شعبه را به متقاضیان بفروشد. در سال 1978، صد شعبه و در سال 1988 هزارمین شعبه ساب وی تاسیس شد.

خرید_سهام_ساب_وی

ساندویچ سوپر ساب مارین، ساندویچی موفقیت آمیز

دلوکا از کمپین های تبلیغاتی رادیویی استفاده کرد تا شرکت را گسترش دهد. اما چندان موفقیت آمیز نبود، چرا که به گوش بسیاری از افراد، Submarines بسیار شبیه Pizza Marines تلفظ میشد. به همین دلیل تصمیم گرفت که نام شرکت را به Pete’s Subway تغییر دهد. در سال 1968 نیز، نام شرکت به Subway تغییر یافت.

شعبات زیاد در کشورها

شعبه های Subway در کشورهای زیادی خارج از آمریکای شمالی افتتاح شد. Subway اولین شعبه خارجی خود را در کشور بحرین در سال 1984 افتتاح کرد.

ساب وی، اکنون بیش از 43،000 در بیش از 111 کشور شعبه دارد. در نتیجه، این فست فود، بیش از مک دونالد، شعبه فعال در دنیا دارد. برای مشتریانی که به دنبال غذای ارزان هستند، ساندویچ های تازه و سالم Subway، جایگزینی بهتر برای برگرهای مک دونالد میتواند باشد.

محصولات ساب وی

ساب وی تنها ساندویچ نمیفروشد. محصولات این شرکت شامل لقمه، سالاد، کلوچه، دونات، کیک و مافین انگلیسی نیز میشود. در شعبات آمریکا، از سال 2006 پیتزا نیز فروخته میشود.

پرفروش ترین محصول ساب وی، BMT است. محتویات این ساندویچ، گوشت خوک، سالامی و پپرونی است. حروف BMT نیز مخفف Brooklyn Manhattan Transit است اما اکنون، این عبارت جایگزین Bigger, Meatier, Tastier شده است. در نتیجه، این محصول بزرگتر، گوشتی تر و خوشمزه تر شده است.

بد رفتاری با مرغ ها در ساب وی

در پایان سال 2019، بیست نهاد حمایت از حقوق حیوانات، کمپینی را علیه Subway به راه انداختند. آن ها میخواستند بد رفتاری با مرغ ها توسط ساب وی متوقف شود. به گفته این نهادها، مرغ های مورد استفاده این فست فود، در شرایط غیر قابل باوری زندگی میکنند. هدف این اعتراضات، بهبود شرایط زندگی مرغ ها بیان شده است.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *