چگونه میتوان سهام برگر کینگ(Burger King) را خریداری کرد؟

شرکت آمریکایی برگر کینگ (Burger King) یک فست فود زنجیره ای بین المللی است. دفتر مرکزی این شرکت در میامی در ایالت فلوریدا قرار دارد. این فست فود زنجیره ای، به فروش سیب زمینی سرخ کرده، برگر، اسنک های گوناگون و نوشیدنی غیر الکلی میفروشد. شما میتوانید با خرید سهام برند Burger King در این شرکت سرمایه گذاری کنید. در این مقاله، خواهیم دید چگونه میتوان با سرمایه گذاری در کینگ برگر، سود بدست آورد.

چگونه سهام برگر کینگ را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام برگر کینگ را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام برگر کینگ استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام برگر کینگ چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام برگر کینگ چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم برگر کینگ در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت برگر کینگ

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت برگر کینگ را پیدا کنید.

تحلیل برگر کینگ

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام برگر کینگ مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم برگر کینگ در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام برگر کینگ در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام XXX را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم برگر کینگ در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند برگر کینگ در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام برگر کینگ است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

تاسیس برگر کینگ

شرکت برگر کینگ در سال 1954 توسط دو دانشجو به نام های Jim Mclamore و David Edgerton تاسیس شد. هر دوی آن ها در رشته مدیریت در دانشگاه Cornell University تحصیل میکردند. ایده تاسیس این فست فود اولین بار به ذهن Jim McLamore خطور کرد. او به یک رستوران مک دونالد در سن برناردینوی کالیفرنیا رفته بود که این ایده به ذهنش رسید. در چهارم دسامبر 1954، اولین برگر کینگ در شهر میامی فلوریدا افتتاح شد.

خرید_سهام_برگر_کینگ

شعباتی در بسیاری از کشورها

در سال 2016، برگر کینگ بیش از 11،700 شعبه در بیش از 100 کشور افتتاح کرده بود. حدود نصف این شعب در خارج از آمریکا قرار دارند. Burger King شعباتی در بلژیک، هلند و استرالیا دارد. البته نام شعبات استرالیا، Hungry Jack’s است. از این یازده هزار شعبه، برگر کینگ اکنون مالک 71 شعبه است و بقیه شعبات، توسط مالکان خصوصی که حق امتیاز برند را خریده اند، اداره میشود.

برگر کینگ میخواهد کسب و کارش را به آفریقا گسترش دهد

اولین شعبه برگر کینگ در آفریقا در سال 2013 افتتاح شد. در سال 2018، برگر کینگ اعلام کرد که قصد دارد شعبات بیشتری در آفریقا افتتاح کند. در سال 2018، گفت و گو هایی برای افتتاح شعباتی در نیجریه در جریان بود. بازار آفریقا قطعا پتانسیل های زیادی دارد. جمعیت آفریقا به شدت در حال رشد است و استاندارد زندگی نیز در حال افزایش است. نسل جدید در این قاره میتوانند مشتریان جدید Burger King باشند. با گسترش کسب و کار برگر کینگ در آفریقا، برگر کینگ میتواند با مک دونالد که اکنون بیش از 37،000 شعبه دارد رقابت کند.

آیا فکر میکنید این حرکت درستی برای برگر کینگ است؟ پس شاید بهتر باشد اقدام به خرید سهام برگر کینگ کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *