مصاحبه‌ای با دیوید زرویا، مدیر Plus500

این مصاحبه در سال 2011 با دیوید از کارگزاری Plus500 انجام شده است. آیا می خواهید سرمایه گذاری بدون ریسک در Plus500 را با یک نسخه نمایشی امتحان کنید؟ بنابراین از دکمه زیر برای باز کردن یک حساب کاربری استفاده کنید:

٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.

دیوید کیست؟

دیوید زرویا Plus500

 

سؤال: سلام دیوید. ممنون که در این مصاحبه شرکت کردید. قبل از این‌که مصاحبه رو شروع کنیم، ممکنه کمی درباره خودتان به ما بگید؟ در زمان آزادتان چه‌کار می‌کنید؟

جواب: ممنونم از انجام این مصاحبه. خب، شروع کنیم! من مواقعی که کار نمی‌کنم، دوست دارم به سفر برم، فوتبال بازی کنم و با دوستان و خانواده وقت بگذرانم. شغل من خیلی پرهیاهو هست و به همین دلیل، سعی می‌کنم بین کار زمان برای

استراحت داشته باشم.

سؤال: آیا خود شما هم تابه‌حال، معامله کردید؟

جواب: بله البته! یکی از دلایلی که به Plus500 پیوستم همین بود.

درباره Plus500

سؤال: جالبه، و شغل حرفه‌ای شما چی هست؟ ممکنه بیشتر درباره Plus500 توضیح بدید؟

جواب: من مسئول بخش بازاریابی Plus500 هستم. Plus500 یکی از اصلی‌ترین پلتفرم‌های معامله در اروپاست و تحت‌نظر نهاد نظارت بر روی بازارهای مالی بریتانیا فعالیت می‌کند. Plus500 یکی از معتبرترین کارگزاری‌هاست.

مشتریان هدف Plus500

سؤال: مشتریان هدف Plus500 چه کسانی هستند؟

جواب: هر سرمایه‌گذار خردی که قصد معامله آنلاین داشته باشد، چه مبتدی باشد و چه نیاز به ابزارهای حرفه‌ای معامله داشته باشد، می‌تواند جزو مشتریان ما باشد. تمرکز Plus500 تنها بر روی مشتریان خرد است و مؤسسات مالی را نمی‌پذیرد.

Plus500 و رقابت

سؤال: Plus500 چگونه خود را نسبت به رقبا متمایز می‌سازد؟

جواب: ما پلتفرم‌های معاملاتی مختلفی را به مشتریان ارائه می‌دهیم. مشتریان می‌توانند از طریق نرم‌افزار دسکتاپ، با کامپیوتر به معامله بپردازند و یا این‌که از دستگاه‌های آیفون، آیپد و اندروید برای معاملات خود استفاده کنند. تمام این تکنولوژی‌ها متعلق به Plus500 است و توسط بخش R&D توسعه‌یافته‌اند. همچنین ما برای معامله گران حرفه‌ای، بسته‌های نرم‌افزاری خاصی تولید کرده‌ایم که به مشتریان امکان استفاده از ابزار حرفه‌ای تحلیل را می‌دهد.

ازآنجایی‌که ما تنها بر روی مشتریان حقیقی تمرکز کرده‌ایم، ما خواست گروه‌های مختلف مشتریان خود را به‌روشنی می‌دانیم. در نتیجه، می‌توانیم نرم‌افزار خود را طبق این خواسته‌ها توسعه دهیم.

علاوه بر ظرفیت‌های معاملاتی، ما ابزارهای مختلفی را به مشتریان خود عرضه می‌کنیم. Plus500 معاملات CFD فارکس (جفت ارز)، طیف وسیعی از سهام، صندوق شاخصی، بورس کالا و ETF را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

با دنبال‌کردن دقیق دستورالعمل‌های سازمان نظارت بر روی بازارهای مالی بریتانیا، سرمایه مشتریان همواره در امنیت قرار دارد. این نکته برای ما بسیار حیاتی است.

سؤال: رقبای Plus500 در زمینه فارکس، کدام کارگزاری‌ها هستند؟

جواب: احتمالاً IG Markets و Saxo Bank، هرچند ما فکر می‌کنیم که نرم‌افزار و تکنولوژی‌های مورد استفاده در Plus500 بهتر و مؤثرتر از کارگزاری‌های دیگر است و به‌خوبی نیازهای مشتریان را پاسخ می‌دهد.

نقاط بهبود و آینده Plus500

سؤال: به نظر شما، بزرگ‌ترین معایب معاملات در Plus500 چیست؟

جواب: Plus500 در فوریه 2009 تأسیس شد و بعضی می‌گویند Plus500 سابقه کمی دارد. اما ما تحت‌نظر FSA فعالیت می‌کنیم و در نتیجه، حداقل به امنی کارگزاری‌های دیگر هستیم.

سؤال: چرا Plus500 پشتیبانی تلفنی ندارد؟

جواب: به‌عنوان قاعده کلی، ما ترجیح می‌دهیم از ایمیل استفاده کنیم. طبق تجربه، کارایی پشتیبانی با ایمیل بهتر است. گاهی اوقات، پشتیبان نمی‌تواند به تمام سؤالات مشتری به‌صورت تلفنی پاسخ دهد. اما با استفاده از ایمیل، پشتیبان می‌تواند با همکاران خود مشورت کند و بهترین پاسخ را به مشتری بدهد. در نتیجه، اشتباهات کمتری رخ خواهد داد.

در آینده نزدیک، چت آنلاین Plus500 نیز راه‌اندازی می‌شود. طبق نظرسنجی انجام شده، اکثر افراد ترجیح می‌دهند به‌جای تلفن، از پشتیبانی ایمیلی استفاده کنند.

سؤال: برنامه‌های آینده Plus500 چیست؟

جواب: هدف Plus500 این است که بتواند بزرگ‌ترین کارگزاری CFD جهان شود. در آینده، ما هر هفته طیف سرمایه‌گذاری قابل انجام در Plus500 را گسترده‌تر خواهیم کرد و قابلیت‌های جدیدی به مشتریان خود عرضه می‌کنیم.

استراتژی

سؤال: چه توصیه‌ای به افرادی که تازه شروع به معامله کرده‌اند، دارید؟

جواب: من پیشنهاد می‌کنم ابتدا با سرمایه‌ای کم شروع به معامله کنند و در آینده زمانی که اعتمادبه‌نفس و تجربه بیشتری به دست آوردند، کم‌کم سرمایه خود را افزایش دهند. نسخه آزمایشی وب‌سایت محل خوبی برای شروع و امتحان قابلیت‌های جدید است و مشتریان می‌توانند با قیمت‌های لحظه‌ای، به طور آزمایشی اقدام به معامله کنند. نسخه آزمایشی نامحدود است و در نتیجه می‌توانید ببینید Plus500 چه قابلیت‌های ارائه می‌کند. از این نسخه به طور رایگان استفاده کنید، هزینه‌ای ندارد!

سؤال: رایج‌ترین اشتباه معامله گران چیست؟ این افراد چه نکاتی را باید به‌خاطر بسپارند؟

جواب: ازآنجایی‌که امکان استفاده از اهرم مالی (Leverage) در معاملات CFD وجود دارد، ریسک این نوع از معاملات بالاست. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا با استفاده از حساب کاربری آزمایشی، این نوع معاملات را امتحان کنید و در مرحله بعد، با سرمایه کم شروع به معامله کنید تا ضرر زیادی متحمل نشوید.

سؤال: در دو سال گذشته، معاملات فارکس چقدر تغییر کرده‌اند؟

جواب: بازار فارکس و بازار معاملات آنلاین به‌طورکلی رقابتی‌تر شده‌اند. به‌علاوه، اکنون نظارت بیشتری بر روی بازار وجود دارد که البته این خبر خوبی برای Plus500 و مشتریان این کارگزاری است.

کلاهبرداری

سؤال: نظر شما درباره کلاهبرداری فارکس چیست؟

جواب: کلاهبرداری در فارکس قطعاً اتفاق مطلوبی نیست، چراکه به مشتریان و شهرت فارکس، آسیب می‌رساند. به همین دلیل، پیشنهاد می‌کنم پیش از معاملات CFD، از معتبر بودن کارگزاری مطمئن شوید. اگر کارگزاری موردنظر، تحت نظارت سازمانی نیست، پیشنهاد می‌کنم از آن دوری کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *