چگونه میتوان سهام اسنپ چت (SnapChat) را خریداری کرد؟

همه اسنپ چت (SnapChat) را میشناسند. میلیون ها نفر در سراسر جهان، روزانه از این اپلیکیشن استفاده میکنند. از چند سال پیش، سهام این شرکت نیز در بازار سهام قابل معامله شده است. اما چگونه میتوان سهام اسنپ چت را خریداری کرد؟

چگونه سهام اسنپ چت را خریداری کنیم؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام اسنپ چت را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام اسنپ چت استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام اسنپ چت چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام اسنپ چت چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم اسنپ چت در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت سهام اسنپ

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت سهام اسنپ را پیدا کنید.

تحلیل سهام اسنپ

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام سهام اسنپ مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم سهام اسنپ در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام سهام اسنپ در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام سهام اسنپرا برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم سهام اسنپدر 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند سهام اسنپدر 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام سهام اسنپ است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

عملکرد اسنپ چت چگونه است؟

بعد از عرضه عمومی نا امید کننده شرکت، عملکرد اسنپ چت دوباره بهبود یافته است. درآمد تبلیغات در حال افزایش است و به دلیل انتشار بازی های این شرکت و واقعیت افزوده، شمار کاربران نیز در حال افزایش است. به دلیل بحران کرونا نیز، کاربران بیشتری جذب این اپلیکیشن شده اند و احتمالا به استفاده از اپلیکیشن ادامه میدهند.

در نتیجه، سرمایه گذاری در اسنپ چت میتواند بسیار سودمند باشد. هر چند باید حواستان به رقبا نیز باشد: کاربران به محض این که اپلیکیشنی امکانات بیشتری ارائه کند، به آن مهاجرت میکند.

سهام_اسنپ_چت

چگونه در سه قدم، سهام اسنپ چت را خریداری کنیم

شما میتوانید با طی کردن این مراحل، اقدام به خرید سهام اسنپ چت (SnapChat) کنید. قبل از خرید سهام، باید در یک کارگزاری مطمئن، حساب کاربری افتتاح کنید. کارگزاری نهادی است که خرید و فروش سهام را برای شما ممکن میکند. هنگامی که میخواهید یک کارگزاری انتخاب کنید، به میزان کارمزد توجه زیادی داشته باشید، بسیاری از سرمایه گذاران سود زیادی را به خاطر پرداخت زیاد کارمزد، از دست میدهند.

بعد از این که یک حساب کاربری افتتاح کردید، باید مبلغی را در حساب کاربری خود قرار دهید. یادتان باشد که سهام اسنپ چت در بازار بورس آمریکا معامله میشود: پس باید به دلار معامله شود. اگر ارز شما نسبت به دلار ارزش خود را از دست دهد، ممکن است که ضرر کنید. به این ضرر، ریسک نرخ تبادل ارز نیز گفته میشود.

هنگامی که در حساب کاربری خود پولی را واریز کردید، میتوانید اقدام به سرمایه گذاری کنید. برای اکثر سرمایه گذاران، سفارش بازار (Market Order) مناسب است. در این سفارش، سهام در بهترین قیمت ممکن برای شما خریده میشود. در سفارش محدود (Limited Order) میتوانید خودتان قیمت خرید سهام را مشخص کنید. در این نوع سفارش، شما کنترل کامل استراتژی سرمایه گذاری خود را دارید!

خرید_سهام_اسنپ_چت

آیا سرمایه گذاری در اسنپ چت عاقلانه است؟

قبل از خرید سهام اسنپ چت (SnapChat)، باید آینده این شرکت را تحلیل کنید. قبل از سرمایه گذاری در اسنپ چت، به این نکات توجه کنید.

رقابت

یکی از بزرگترین تهدیدها برای سهام اسنپ چت، رقبای این شرکت هستند. فیسبوک (Facebook) و اینستاگرام (Instagram) به شدت در رقابت با اسنپ چت هستند. در سال های گذشته، این دو شبکه اجتماعی سعی کردند امکانات مشابهی را ارائه کنند. بسیاری از کاربران نیز به همین دلیل به این شبکه ها مهاجرت کرده اند.

برای مدتی، همه فکر میکردند اسنپ چت کاربران خود را از دست خواهد داد. اما اخیرا وارد یک همکاری با Zynga شده اند که منجر به شروع بخش Snap Games شده است. بخش بازی اسنپ چت، یک پلتفرم است که چند نفر میتوانند همزمان با هم بازی کنند. این نوآوری ظاهرا به اسنپ چت کمک کرده است و شمار کاربران در سال 2019 و 2020 بیش از حد انتظار افزایش داشته است.

اما همچنان باید حواستان به رقبای این شرکت باشد. فکر میکنید اسنپ چت توان رقابت با دیگران را دارد؟ پس خرید اسنپ چت میتواند جذاب باشد.

تحولات مثبت

اسنپ چت (SnapChat) در حال کاهش هزینه های خود است. کاهش هزینه باعث افزایش درصد سود میشود. این کار باعث شده ضرر اسنپ چت نسبت به هر سهم کاهش یابد. اگر این روند ادامه پیدا کند، ممکن است به زودی این شرکت عملکرد مالی مثبت خود را منتشر کند.

تحولات جامعه

قبل از خرید سهام اسنپ چت (SnapChat)، باید تحولات اجتماعی را در نظر بگیرید. اهمیت حریم شخصی در حال افزایش است. در گذشته، کمیسیون معامله فدرال (FTC) برای نقض حریم شخصی کاربران از اسنپ چت شکایت کرده بود. اتفاقاتی از این دست، تاثیری منفی بر روی سهام اسنپ چت خواهد داشت.

همچنین، هر روزه اخباری منفی از شبکه های اجتماعی منتشر میشود. برای مثال، گفته میشود شبکه های اجتماعی سعی دارند تصویری بی نقص از بدن مردان و زنان به جامعه القا کنند. همچنین، شبکه های اجتماعی، میزان شادی را در بعضی افراد پایین می آورند. البته این موضوعات، باعث کاهش محبوبیت شبکه های اجتماعی نشده اند.

آیا فکر میکنید شبکه های اجتماعی جای خود را در جامعه تثبیت کرده اند؟ پس سرمایه گذاری در اسنپ چت (SnapChat) میتواند تصمیم خوبی باشد.

عرضه عمومی اسنپ چت: چطور پیش رفت؟

هنگامی که در ابتدای سال 2017 سهام اسنپ چت به بازار عرضه شد، این سهام به سرعت 44 درصد رشد داشت. از آن موقع اما، این سهام عملکرد چندان مطلوبی نداشته است. اکنون قیمت این سهام به مراتب کمتر از روز عرضه است، علت این قضیه هم این است که مشخص نیست در دراز مدت عملکرد این شرکت چگونه خواهد بود. به همین دلیل بسیاری عرضه عمومی اسنپ چت را یک شکست برای این شرکت میدانند. در این مقاله، میتوانید بیشتر درباره شکست اسنپ چت در عرضه سهام مطالعه کنید.

در عین حال، محبوبیت اسنپ چت دوباره در حال افزایش است. این اپلیکیشن بیش از 300 میلیون کاربر در سطح جهان دارد. نقدینگی شرکت نیز در زمان نگارش این مقاله، بیش از 60 میلیون دلار است. Evan Spiegel نیز، به لطف عرضه اولیه سهام اسنپ چت، یکی از ثروتمندترین افراد دنیا شده است. این عملکرد چندان هم برای شرکتی که پنج سال پیش دو دانشجوی استنفورد آن را تاسیس کردند، بد نیست.

عرضه اولیه سهام اسنپ چت تاثیر زیادی بر سهام های مرتبط با این شرکت داشته است. در نتیجه، هنگام عرضه سهام SNAP بسیاری از سرمایه گذاران، آن را با سهام اسنپ چت اشتباه گرفتند و این سهام ده ها درصد افزایش قیمت داشت. هنگامی که سهامداران به اشتباه خود پی بردند، قیمت این سهام اصلاح شد و کاهش یافت.

شرکت Snap: بیش از اسنپ چت

از سال 2016، شرکت پشت اسنپ چت، خود را Snap نامید. شرکت اسنپ، تنها صاحب اسنپ چت نیست. این شرکت Bitmoji و Zenly را نیز توسعه میدهد. آیا فکر میکنید این محصولات جدید، عملکرد مالی شرکت اسنپ را بهبود میبخشد؟ پس شاید بهتر باشد سهام این شرکت را خریداری کنید.

اطلاعاتی درباره اسنپ چت

اسنپ چت در سال 2011 به وجود آمد. از سال 2014، تبلیغات نیز به سرویس اسنپ چت اضافه شده است که باعث افزایش درآمد شرکت شده است. با زمان اضافه شدن تبلیغات، این شرکت توانسته درآمدی برای خود داشته باشد. برای مثال، در سه ماهه سوم 2019، درآمد این شرکت به 446 میلیون دلار رسید که افزایشی 50 درصدی نسبت به زمان مشابه در سال گذشته داشته است.

در سال 2013، فیسبوک و گوگل سعی کردند که اسنپ چت را به قیمت 3 میلیارد دلار خریداری کنند. هر چند، اسنپ چت این پیشنهاد را رد کرد.

نکته جالب شرکت پشت اسنپ چت این است که بر روی پروژه های دیگری نیز فعالیت میکند، برای مثال، عینک آفتابی که دارای دوربین است و ویدیوهای 10 ثانیه ای میسازد و به تلفن همراه ارسال میکند. هر چند، با 300 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان، این شبکه به بزرگی فیسبوک یا توییتر نیست.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *