چگونه می‌توان در سهام‌های فنلاندی سرمایه‌گذاری کرد؟

آیا دوست دارید در کشور فنلاند سرمایه‌گذاری کنید؟ در این صفحه، خواهیم دید کدام کارگزاری‌ها امکان سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های فنلاندی را با کمترین کارمزد برای ما فراهم می‌کنند. با پرداخت حداقل کارمزد، می‌توانید نتایج بهتری در سرمایه‌گذاری خود کسب کنید.

ارزان‌ترین کارگزاری برای ترید سهام‌های فنلاندی کدام است؟

هنگامی‌که قصد شروع سرمایه‌گذاری را دارید، باید به هزینه‌های سرمایه‌گذاری توجه ویژه‌ای داشته باشید. بسیاری از سرمایه‌گذاران، پول زیادی را به دلیل پرداخت کارمزد معاملات از دست می‌دهند. اما کدام کارگزاری کمترین کارمزد را برای معاملات دریافت می‌کند؟

اگر قصد ترید یا معامله فعال سهام شرکت‌های فنلاندی را دارید، می‌توانید از Plus500 استفاده کنید. Plus500 به شما اجازه می‌دهد با استفاده از CFD، به معامله سهام‌های فنلاندی بپردازید. از لینک زیر، همین حالا یک حساب کاربری آزمایشی و رایگان در Plus500 افتتاح کنید:

از کدام کارگزاری می‌توان سهام شرکت‌های فنلاندی را خریداری کرد؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام شرکت‌های فنلاندی را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های فنلاندیاستفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

سرمایه‌گذاری در بازار بورس هلسینکی: به چه نکاتی باید توجه کرد؟

سهام‌های فنلاندی در بازار بورس هلسینکی قابل معامله هستند. اما اخیراً شاهد بودیم این بازار، در حال طی‌کردن تحولات زیادی است. مثلاً، بسیاری از شرکت‌های بزرگ توسط نهادهای خارجی خریداری می‌شوند. شرکت‌های نروژی و چینی، سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در شرکت‌های فنلاندی انجام داده‌اند.

به‌صورت دوره‌ای سهام شرکت‌های جدید به بازار بورس هلسینکی افزوده می‌شود، اما معمولاً این شرکت‌های تازه‌وارد، از شرکت‌های فروخته شده کوچک‌تر هستند. در نتیجه، بازار بورس هلسینکی متشکل شده از تعدادی شرکت کوچک که نمی‌توانند سرمایه زیادی برای این بازار به ارمغان بیاورند.

به همین دلیل، دولت فنلاند تصمیم گرفته مالیات معاملات را از این بازار حذف کند. سرمایه‌گذارانی که در فنلاند سرمایه‌گذاری می‌کنند نیز، نیازی ندارند از سود سهام خود به دولت مالیات پرداخت کنند. این تصمیم می‌تواند قیمت سهام این شرکت‌ها را در آینده افزایش دهد که برای سرمایه‌گذاران بین‌المللی، خبر خوبی محسوب می‌شود.

چند نکته برای سرمایه‌گذاری در بازار بورس فنلاند

این مقاله را با چند نکته مفید برای خرید سهام در فنلاند به پایان می‌رسانیم. اولین نکته مهم این است که شرایط اقتصادی این کشور را بررسی کنید. بسیاری از شرکت‌های فنلاندی، تنها در بازار داخلی فنلاند فعال هستند. در نتیجه، میزان اعتماد مشتریان داخلی، بسیار مهم می‌شود.

سپس در مرحله بعد، خود شرکت را تحلیل کنید. ببینید آیا این شرکت هنوز هم سوددهی و عملکرد خوبی دارد یا خیر. اگر می‌بینید که شرکتی نسبت به دوره‌های گذشته افت داشته است، بهتر است سهام این شرکت را بفروشید. با تنوع‌بخشی به سرمایه‌گذاری و خرید سهام از بخش‌های مختلف اقتصاد فنلاند، ریسک سرمایه‌گذاری خود را بین این قسمت‌ها پخش خواهید کرد و در نتیجه، نتایج بهتری کسب می‌کنید. در سرمایه‌گذاری خود در سهام شرکت‌های فنلاندی، موفق باشید!

نکته: ساعات فعالیت بازار بورس فنلاند را در اینجا مشاهده کنید.