چگونه می‌توان در سهام‌های آلمانی سرمایه‌گذاری کرد؟

شما می‌توانید در سهام شرکت‌های کشورتان سرمایه‌گذاری کنید. اما می‌توانید افق دید خود را بازتر کنید. سهام‌های جذاب زیادی در آلمان وجود دارد. در این صفحه، ارزان‌ترین راه‌های خرید سهام شرکت‌های آلمانی را می‌توانید پیدا کنید.

چگونه می‌توان به معامله سهام‌های آلمانی پرداخت؟

شما می‌توانید با استفاده از معاملات CFD، به ترید یا معامله فعال سهام‌های آلمانی بپردازید. CFD به شما اجازه کسب سود از کاهش یا افزایش قیمت را می‌دهد. در نتیجه، می‌توانید به تحولات بازار، پاسخی مناسب دهید. یکی از کارگزاری‌هایی که امکان ترید فعال CFD را به شما می‌دهد، Plus500 است. از لینک زیر، همین حالا یک حساب کاربری رایگان و آزمایشی در Plus500 افتتاح کنید:

از کدام کارگزاری می‌توان سهام شرکت‌های آلمانی را خریداری کرد؟

شما می‌توانید سهام یا صندوق‌های سرمایه‌گذاری آلمانی را به‌قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت خریداری کنید. کارگزاری‌های آنلاین، به شما اجازه می‌دهند با پرداخت کارمزدی کم، سهام‌های آلمانی را خریداری کنید.

کارگزارانمزایاثبت نام

چگونه می‌توان نتایج بهتری از سرمایه‌گذاری در آلمان کسب کرد؟

آیا دوست دارید نتایج بهتری از سرمایه‌گذاری خود در شرکت‌های آلمانی به دست آورید؟ پس به نکات زیر، توجه کنید.

تنوع‌بخشی

باید تا جای ممکن، ریسک سرمایه‌گذاری خود را در بخش‌های مختلف پخش کنید. مثلاً می‌توانید بخشی از سرمایه خود را در سهام‌های آلمانی سرمایه‌گذاری کنید. اما حتی در بین سهام شرکت‌های آلمانی نیز، سعی کنید در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری کنید تا این ریسک در بین بخش‌های مختلف صنعت پخش شود. با این کار، ریسک سرمایه‌گذاری تک بخشی را کاهش خواهید داد.

تنها با پولی سرمایه‌گذاری کنید که امکان از دست‌دادن آن را دارید

بسیاری از سرمایه‌گذاران مبتدی این اشتباه را می‌کنند که با پولی که به آن نیاز دارند، در سهام شرکت‌های آلمانی سرمایه‌گذاری می‌کنند. سپس هنگامی‌که قیمت افت زیادی کرد، مجبور می‌شوند تا سرمایه خود را با ضرر بسیار از سرمایه‌گذاری بیرون بکشند. به‌عنوان سرمایه‌گذار، باید افق دید بلندی داشته باشید. به همین دلیل، تنها با پولی که در آینده نزدیک به آن احتیاج ندارید اقدام به سرمایه‌گذاری کنید.

توجه به نسبت ریسک به سود

تنها معاملات و سرمایه‌گذاری‌هایی را انجام دهید که نسبت ریسک به سود معقولی داشته باشند. برای این کار، پیشنهاد می‌کنیم به نمودار قیمت نگاه کنید. آیا قیمت در بالاترین سقف قرار دارد و احتمال عملکرد بهتر شرکت در آینده وجود ندارد؟ پس سود احتمالی چنین معامله‌ای بسیار کم است و باید به دنبال موقعیت بهتری باشید.

اخبار را دنبال کنید

هنگامی‌که قصد سرمایه‌گذاری در کشور دیگری را دارید، حتماً باید اخبار منتشر شده درباره آن کشور را پیگیری کنید. اگر اعتماد مشتریان آلمانی کاهش یابد، عملکرد شرکت‌های آلمانی نیز با افت مواجه خواهد شد. همچنین، نرخ مبادله یورو نیز، فاکتور مهمی در سرمایه‌گذاری در آلمان است. نرخ مبادله برای شرکت‌هایی که فعالیت بین‌المللی دارند، مهم‌تر است.

بهترین سهام‌های آلمانی کدام‌اند؟

بهترین سهام همیشه سهامی است که سود بیشتری برای شما در بر داشته باشد. البته بهترین مفهومی نسبی است و بهترین سهام الزاماً سهامی نیست که مناسب همه افراد باشد. مثلاً، بعضی سهام‌ها ریسک بیشتری دارند و در نتیجه مناسب گروه خاصی از سرمایه‌گذاران هستند.

ما محبوب‌ترین سهام‌های آلمانی را برای شما لیست کرده‌ایم. این شرکت‌ها، بزرگ‌ترین کمپانی‌های آلمان محسوب می‌شوند و شما می‌توانید چند سهم از این شرکت‌ها را خریداری کنید:

همان گونه که مشاهده می‌کنید، خودروسازی‌های زیادی در این لیست وجود دارند. شرکت‌های خدماتی مثل Allianz و Deutsche Bank نیز بین سرمایه‌گذاران محبوب هستند.

البته سهام‌های آلمانی بسیار بیشتری برای خرید و سرمایه‌گذاری وجود دارد. اما این سهامها، بیشترین محبوبیت را بین سرمایه‌گذاران دارند.

خرید_سهام_شرکت_های_آلمانی

سرمایه‌گذاری آنلاین در سهام‌های آلمانی

اگر دوست دارید اقدام به خرید سهام شرکت‌های آلمانی کنید، مجبور نیستید حضوری به بازار بورس آلمان مراجعه کنید. این روزها، شما می‌توانید حتی با ارز خارجی، به طور آنلاین در سهام سرمایه‌گذاری کنید.

برای سرمایه‌گذاری در سهام‌های آلمانی، باید یک حساب کاربری در یک کارگزاری معتبر آنلاین افتتاح کنید. بعد باید سهامی را که قصد خریداری دارید انتخاب کنید و میزانی که دوست دارید آن سهام برای شما خریداری شود را نیز مشخص کنید. هنگامی‌که استراتژی خود را مشخص کردید، کافی است سهام‌هایی که با استراتژی سرمایه‌گذاری شما همخوانی دارند را خریداری کنید. می‌توانید از پلتفرم معاملاتی کارگزاری برای خرید سهام استفاده کنید.

آیا دوست دارید بدانید کدام کارگزاری‌ها امکان خرید و سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های آلمانی را با کارمزدی کم به شما می‌دهند؟ پس نگاهی به لیست بهترین کارگزاری‌ها داشته باشید و مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

نکته: با یک حساب کاربری آزمایشی، معاملات را تمرین کنید

ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که هیچگاه اقدام به خرید و فروش شانسی سهام نکنید. اگر دوست دارید سود حداکثری از سرمایه‌گذاری خود کسب کنید، بهتر است ابتدا معاملات و سرمایه‌گذاری را تمرین کنید. تنها زمانی که به اندازه کافی با حساب کاربری آزمایشی و رایگان، خرید و فروش سهام را تمرین کردید، اقدام به معامله با پول حقیقی کنید. پس از تمرین، شما آماده خواهید بود سرمایه خود را در سهام‌های آلمانی، سرمایه‌گذاری کنید.

آیا دوست دارید بدانید کدام کارگزاری، بهترین حساب کاربری آزمایشی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟ پس بر روی دکمه زیر، کلیک کنید:

چگونه می‌توان در شاخص DAX-30 سرمایه‌گذاری کرد؟

شما می‌توانید با خرید یک صندوق سرمایه‌گذاری یا ETF در اقتصاد آلمان سرمایه‌گذاری کنید. ETF نوعی ابزار مالی است که دارایی خاصی، مثل شاخص بورس یک کشور را دنبال می‌کند. DAX-30 شناخته‌شده‌ترین و محبوب‌ترین شاخص بازار بورس آلمان است. DAX-30 شاخص بازار بورس فرانکفورت است و 30 شرکت بزرگ آلمانی را در بر می‌گیرد. به همین دلیل، این شاخص نمای خوبی از عملکرد اقتصاد آلمان به ما نشان می‌دهد.

سرمایه‌گذاری در سهام‌های آلمانی در حال افزایش است.

یک کارگزاری آنلاین به نام Binck تحقیقی درباره سرمایه‌گذاری در سهام‌های آلمانی از هلند انجام داده است. این تحقیق نشان داده است که محبوبیت سرمایه‌گذاری در آلمان در حال افزایش است. از آغاز 2015، سرمایه‌گذاران خصوصی هلندی سرمایه‌گذاری خود در آلمان را تا چهل درصد افزایش داده اند. البته دلیل این افزایش سرمایه‌گذاری مشخص است: سرمایه‌گذاری در سهام‌های آلمانی باعث افزایش سودآوری سرمایه‌گذاری خواهد شد.

 خرید سهام وایرکارد (Wirecard)

کمپانی وایرکارد (Wirecard) یک شرکت بین‌المللی فعال در حوزه مالی و تکنولوژی است که خدماتی مثل راه‌های پردازش پرداخت، صدور کارت و مدیریت ریسک ارائه می‌دهد. سیستم پردازش و مدیریت ریسک این شرکت، بیش از 85 سرویس محلی و جهانی پرداخت و نظارت مالی را پوشش می‌دهد. دفتر مرکزی Wirecard در آلمان قرار دارد. آیا … [Lees meer]

چگونه می‌توان سهام شرکت پست آلمان DHL را خریداری کرد؟

شرکت پستی DHL بزرگ‌ترین شرکت پست در آلمان محسوب می‌شود. این شرکت، بزرگ‌ترین شرکت ارسال نامه و مرسولات در جهان است. DHL در بیش از 220 کشور جهان کارمند دارد و احتمالاً شما نیز تاکنون بسته‌ای از سوی DHL دریافت کرده‌اید. اما چگونه می‌توان سهام شرکت DHL را خریداری کرد و قیمت کنونی این سهام … [Lees meer]

چگونه می‌توان سهام پورشه (Porsche) را خریداری کرد؟

هنگامی‌که افراد پول زیادی دارند، دوست دارند که گجت‌های گران‌قیمت خریداری کنند. یک خودروی پورشه زیبا می‌تواند مثال خوبی از این خرید باشد. حاشیه سود این نوع خودروها بسیار بالاست و در نتیجه، درآمد شرکت نسبت به فروش نیز مبلغ بالایی است. اما چگونه می‌توان در شرکت Porsche سرمایه‌گذاری کرد و هنگام خرید سهام پورشه، … [Lees meer]

چگونه می‌توان سهام هوگو باس (Hugo Boss) را خریداری کرد؟

برند هوگو باس (Hugo Boss) به دلیل لباس‌های فاخر و گران‌قیمت شناخته می‌شود. این برند موفق لباس، آغوش خود را بر روی سرمایه‌گذاران باز کرده است. آیا دوست دارید شما هم شانس خود را در سرمایه‌گذاری این برند امتحان کنید؟ در این مقاله، خواهید دید که چگونه می‌توان در سهام Hugo Boss سرمایه‌گذاری کرد. چگونه … [Lees meer]

چگونه می‌توان سهام شرکت لوفت‌هانزا (Lufthansa) را خریداری کرد؟

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا (Lufthansa) یکی از بزرگ‌ترین ایرلاین‌ها در جهان است که برندهای زیرمجموعه متعددی دارد. به همین جهت، اگر قصد سرمایه‌گذاری در یک ایرلاین را دارید، سرمایه‌گذاری در شرکت Lufthansa می‌تواند سودآور باشد. در این مقاله، راه‌های خرید سهام لوفت‌هانزا را بررسی خواهیم کرد. همچنین، نگاهی به قیمت کنونی این سهام خواهیم داشت. چگونه … [Lees meer]

چگونه می‌توان سهام شرکت دایملر (Daimler) را خریداری کرد؟

شرکت آلمانی چند ملیتی دایملر (Daimler AG) به تولید و فروش خودرو، اتوبوس و تراکتور مشغول است. احتمالا میدانید که برند مرسدس (Mercedes) بخشی از شرکت دایملر است. دایملر نیز، مانند فولکس واگن و BMW یکی از خودروسازی‌های بزرگ آلمان است. خودروهای تولید شده توسط Daimler از خودروهای گران بازار محسوب میشوند و کیفیت بالایی … [Lees meer]

چگونه می‌توان سهام شرکت بایر (Bayer) را خریداری کرد؟

کمپانی بایر (Bayer) یک شرکت دارویی آینده‌دار است که می‌تواند ارزش سرمایه‌گذاری داشته باشد. آیا شما هم دوست دارید در شرکت بایر سرمایه‌گذاری کنید؟ در این مقاله، راه‌های سرمایه‌گذاری در شرکت Bayer را بررسی خواهیم کرد. همچنین، قیمت کنونی این سهام را نیز مشاهده می‌کنیم. چگونه سهام بایر را خریداری کنیم؟ آیا می‌خواهید بدانید چگونه … [Lees meer]

چگونه می‌توان سهام زالاندو (Zalando) را خریداری کرد؟

کمپانی زالاندو (Zalando) خرید آنلاین لباس در اروپا را متحول کرده است. خرید لباس و مرجوع کردن رایگان لباس‌هایی که قصد خرید آن‌ها را نداریم، بسیار پرطرف‌دار شده است. در نتیجه، زالاندو اولین شرکتی بود که توانست به گردش مالی یک‌میلیارددلاری در تنها چهار سال برسد. آیا شما نیز دوست دارید در این سود شریک … [Lees meer]

چگونه میتوان سهام (ب‌ام‌و) BMW را خریداری کرد؟

بی ام و مخفف Bayerische Motoren Werke AG است. این شرکت چند ملیتی، در زمینه تولید موتورسیکلت و خودرو فعال است. این شرکت یکی از بزرگترین خودروسازی های دنیا است. رنج قیمت خودروهای بی ام و تقریبا بالاست. Mini و Rolls-Royce دو برند خودروسازی دیگر هستند که BMW آن ها را خریداری کرده است. دفتر … [Lees meer]