با یک نسخه ی رایگان آزمایشی (demo)، شروع به سرمایه گذاری کنید!

با یک نسخه ی رایگان (demo) میتوانید شروع به سرمایه گذاری کنید بدون آن که نگران پرداخت کارمزد باشید. این کار، بهترین راه است که توانایی بورسی خود را بسنجید. در این مقاله، میتوانید نسخه های آزمایشی کارگزاری های مختلف را مقایسه کنید و شروع به سرمایه گذاری در فارکس و بازار بورس کنید.

چرا اول باید با یک نسخه ی آزمایشی شروع کنید؟

  • سرمایه گذاری با نسخه ی (demo) کاملا رایگان است.
  • در تنها چند دقیقه میتوانید شروع به سرمایه گذاری کنید.
  • نتیجه بخش است.
  • یاد میگیرید چگونه سرمایه گذاری کنید.

با کلیک بر روی لینک زیر، یک حساب آزمایشی رایگان در Freedom24 ایجاد کنید. ثبت نام در Freedom24 تنها چند دقیقه زمان میگیرد و بعد از آن میتوانید شروع به سرمایه گذاری کنید.

سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.

حساب های رایگان دیگری که میتوانید امتحان کنید

در این قسمت مقاله، لیست کارگزاری های دیگری را میبینید که میتوانید در آن ها حساب دموی رایگان ایجاد کنید و شروع به سرمایه گذاری کنید. بعد از آن، به این میپردازیم که با یک حساب کاربری رایگان چه کارهایی میتوانید انجام دهید. میخواهید که بدانید کدام کارگزاری برای شما مناسب است؟ این امکان هم وجود دارد که چند حساب کاربری در کارگزاری های مختلف ایجاد کنید و آن ها را بدون ریسک با یکدیگر مقایسه کنید.

اکانت آزمایشی Freedom24

کارگزاری Freedom24 نیز، امکان سرمایه گذاری ی 100% بدون ریسک را با حساب آزمایشی به شما میدهد. اکانت دموی شما، تمام امکانات یک سرمایه گذاری ی حقیقی را به شما میدهد. شما میتوانید به صورت مستقل شروع به سرمایه گذاری کنید و یا اینکه، فعالیت معاملاتی بقیه ی کاربران را مشاهده کنید. این قابلیت Freedom24 که شبیه شبکه های اجتماعی است، بسیار برای کاربرانی با زمان کم مفید است. همین حالا با استفاده از لینک پایین یک حساب کاربری ایجاد کنید:

سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.

مزایای سرمایه گذاری در Freedom24 چیست؟

  • در Freedom24، میتوانید با استفاده از روش CFD به سرمایه گذاری سهام بپردازید.
  • در Freedom24، شما میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه اضافی یا کارمزد سرمایه گذاری کنید.
  • در شبکه اجتماعی Freedom24، میتوانید فعالیت دیگر سهامداران را به رایگان مشاهده کنید.
  • میتوانید از نرم افزار چند زبانه و کاربر پسند Freedom24 بهره ببرید.

چگونه یک حساب کاربری آزمایشی در Freedom24 افتتاح کنیم؟

باز کردن یک حساب دمو در Freedom24 راحت است. در صفحه ی اصلی وب سایت، بر روی گزینه ی “Join Now” کلیک کنید.

ایجاد_حساب_دمو_Freedom24

برای ثبت نام نیاز است کمی اطلاعات شخصی وارد کنید، بعد از آن قادر خواهید بود از اکانت آزمایشی Freedom24 استفاده کنید.

افتتاح_اکانت_آزمایشی_Freedom24

قبل از اینکه بخواهید با سرمایه ی حقیقی خود شروع به سرمایه گذاری کنید، Freedom24 مبلغ 10،000 دلار مجازی به شما اختصاص میدهد تا بتوانید مبانی سرمایه گذاری را تجربه کنید.

سرمایه گذاری با پول حقیقی

حداقل سرمایه برای سرمایه گذاری در Freedom24 مبلغ 50 دلار است. با این مبلغ میتوانید مستقیما شروع به سرمایه گذاری سهام کنید یا اینکه از CFD استفاده کنید و با تخمین قیمت، شروع به خرید سهام کنید. بعد از این، شما کاملا آماده ی معاملات بزرگتر خواهید بود.

هروقت احساس کردید که آماده هستید، میتوانید موجودی حساب خود را به نقدینگی حقیقی تغییر دهید و شروع به سرمایه گذاری واقعی کنید. برای این کار، احتیاج دارید اطلاعاتی را برای احراز هویت در اختیار وبسایت قرار دهید. باز کردن یک حساب بورسی، شبیه باز کردن یک حساب بانکی است.

افتتاح حساب رایگان در Plus500

در Plus500، میتوانید در بازار سهام، فارکس، رمزارز ها و بورس کالا به روش CFD سرمایه گذاری کنید. در این کارگزاری امکان این را دارید که بازارهای مختلف بورس را کشف کنید و یک حساب کاربری رایگان نامحدود داشته باشید. وقتی که حس کردید که آماده اید، حساب کاربری خود را شارژ کنید و شروع به سرمایه گذاری کنید.

با لینک زیر، همین حالا یک حساب نامحدود رایگان افتتاح کنید.

٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.

مزایای سرمایه گذاری با Plus500 چیست؟

  • با Plus500، برای هر تراکنش، 0% کارمزد میدهید.
  • با Plus500، میتوانید با سرمایه کم شروع به سرمایه گذاری کنید.
  • میتوانید در سهام خود Short position اتخاذ کنید تا حتی با افت سهام هم به نتایج دلخواه برسید.
  • تمام سهام های CFD بین المللی، درPlus500 قابل سرمایه گذاری هستند.

چگونه یک حساب آزمایشی (Demo) در Plus500 ایجاد کنم؟

به راحتی، یک حساب کاربری در وبسایت Plus500 ایجاد کنید. در Plus500 شما در ابتدا 40،000 دلار اعتبار اولیه مجازی میگیرید که میتوانید شروع به یاد گرفتن معاملات کنید. طبیعتا این یک مبلغ مجازی است و صرفا اهداف آموزشی دارد و هیچ ارزش دیگری ندارد.

اگر به نظر شما Plus500 گزینه مناسبی است، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا یک حساب کاربری رایگان بسازید!

ایجاد_حساب_رایگان_Plus500

اگر از قبل حساب کاربری دارید، میتوانید به حساب خود وارد شوید و یا اینکه یک حساب جدید افتتاح کنید. همچنین میتوانید حساب خود را به اکانت فیسبوک یا گوگل خود لینک کنید.

افتتاح_حساب_رایگان_Plus500

برای ایجاد حساب کاربری رایگان، تنها نیاز به یک ایمیل و رمز عبور دارید و اگر میخواهید با پول واقعی سرمایه گذاری کنید، اندکی اظلاعات شخصی برای احراز هویت نیز نیاز است.

سرمایه گذاری سهام با پول واقعی

شما میتوانید با سرمایه ی اولیه ی حداقل 100 دلاری شروع به سرمایه گذاری کنید که در اینصورت نیاز دارید که اکانت خود را از حساب آزمایشی (Demo) به حساب نقدی تغییر دهید. برای این کار، ساز و کاری برای احراز هویت در نظر گرفته شده است. قانونا امکان افتتاح حساب نقدی به صورت ناشناس وجود ندارد. احراز هویت، با یک اسکن از پاسپورت شما امکان پذیر است.

سوالات متداول درباره ی سرمایه گذاری با حساب آزمایشی یا دمو (Demo)

در این بخش به سوالات متداول مطرح شده درباره  سرمایه گذاری با حساب های آزمایشی بورسی پاسخ میدهیم:

چگونه میتوانید از حساب آزمایشی خود استفاده کنید؟

بهتر است از حساب آزمایشی بورسی خود مانند یک حساب حقیقی استفاده کنید. در ابتدا، از حساب آزمایشی بورسی خود، برای یادگیری امکانات وب سایت کارگزاری استفاده کنید. میتوانید اولین سرمایه گذاری خود را بدون ترس از دست دادن سرمایه خود انجام دهید. وقتی که یک درک کلی از امکانات وب سایت و ساز و کار معاملات به دست آوردید، میتوانید با تزریق سرمایه ی حقیقی، شروع به معاملات واقعی کنید.

هنگامی که با حساب آزمایشی بورسی تمرین میکنید، دقت کنید که چه کارهایی سود ده و چه کارهایی زیان ده هستند. ممکن است بچه گانه به نظر برسد اما بهتر است از یک دفترچه یادداشت استفاده کنید. در دفترچه یادداشت لیست سهام هایی که خریداری کرده اید را یادداشت کنید و هر روز آن را آنالیز کنید تا ببینید، سهام های انتخابی شما، سود ده هستند یا زیان ده. با یادداشت برداری از معاملاتتان، با مرور زمان تبدیل به یک سرمایه گذاری گر بهتر خواهید شد و چم و خم بازار را یاد خواهید گرفت.

کی و چطور میتوانید با پول حقیقی سرمایه گذاری کنید؟

هنگامی که کار با وب سایت یا نرم افزار کارگزاری یا یادگرفتید، شروع به سرمایه گذاری با پول حقیقی کنید. بسیار مهم است که قبل از اینکه شروع به سرمایه گذاری با پول حقیقی کنید، درک درستی از بازار سرمایه و بنگاه های اقتصادی داشته باشید. وقتی این مسائل برای شما حل شد، به فکر سرمایه گذاری با پول حقیقی باشید.  بهتر است با مبلغی اندک شروع به سرمایه گذاری کنید تا با ریسک و فشار بازار آشنایی پیدا کنید.

تبدیل حساب آزمایشی بورسی به حساب پولی حقیقی تنها ده دقیقه به طول می انجامد. در این مرحله شما نیاز به پر کردن اطلاعات شخصی و احراز هویت خود دارید. ( این مراحل، برای پیروی از قوانین ضد پولشویی اتحادیه اروپا انجام میگردد.) همچنین کارگزاری مطمئن میشود که شما اطلاعات و آگاهی کافی را برای فعالیت بورسی دارید. هنگامی که حساب شما فعال شد، میتوانید به حساب خود پول منتقل کنید و شروع به سرمایه گذاری کنید. مبادله ی مالی، از طریق ترانسفر بانکی، کردیت کارت یا پی پل انجام میشود. در نهایت، سرمایه گذاری با حساب واقعی، مشابه حساب آزمایشی است.

با یک حساب آزمایشی بورسی میتوان چکار کرد؟

یک حساب آزمایشی، مشابه حساب واقعی است. تنها تفاوت این است که پول حقیقی سرمایه گذاری نمیشود. با نسخه ی آزمایشی، شما میتوانید از تمام امکانات کارگزاری استفاده کنید. با نسخه ی آزمایشی همچنین میتوانید روش ها و تکنیک های مختلف سرمایه گذاری را امتحان کنید. حتی برای سرمایه گذاری گران حرفه ای هم، نسخه ی آزمایشی میتواند مفید باشد.

آیا یک حساب آزمایشی همیشه رایگان است؟

یک حساب آزمایشی همیشه رایگان است. هیچ ریسک سرمایه گذاری یا ضرر در حساب آزمایشی وجود ندارد. تنها هنگامی که پول واقعی وارد حساب خود میکنید، ممکن است ضرر کنید.

تفاوت بین یک شبیه ساز بورسی و یک حساب آزمایشی چیست؟

تفاوتی وجود ندارد! حساب آزمایشی در کارگزاری های مختلف میتواند نام های متفاوتی داشته باشد. بعضی به آن شبیه ساز(Simulation) ، بعضی نسخه ی آزمایشی (Trial) و بعضی نسخه (Demo) میگویند.

با یک حساب آزمایشی در چه چیزهایی میتوان سرمایه گذاری کرد؟

بستگی به کارگزاری دارد. با بیشتر کارگزاری ها، شما میتوانید این گزینه ها را سرمایه گذاری کنید:

امکانات حساب آزمایشی بورسی چیست؟

امکانات حساب آزمایشی در کارگزاری های مختلف با هم متفاوت است. بعضی کارگزاری ها امکان سرمایه گذاری با CFD را فقط با سرمایه ی حقیقی میدهند. همچنین برای استفاده از امکان سرمایه گذاری ی اعتباری (Leverage) بعضی کارگزاری ها نیاز دارند که سرمایه گذار، مبلغ کمی را در حساب خود داشته باشد. برای مثال، برای استفاده از اعتباری به اندازه ی 1000 دلار، ممکن است نیاز داشته باشید که مبلغ 100 دلار، حساب خود را شارژ کنید. با استفاده از حساب اعتباری، ریسک سود و ریسک ضرر افزایش میابد.

همچنین با سرمایه گذاری ی کوتاه مدت یا Short position، حتی در صورت افت قیمت سهام نیز سود خواهید کرد. آیا پیشبینی شما این است که قیمت سهام مدنظر شما در کوتاه مدت افت خواهد کرد؟ با فروش زودهنگام سهام خود، حتی با افت سهام نیز سود خواهید کرد.

بیشتر کارگزاری ها، امکان ثبت سفارش دارند. با ثبت سفارش، شما میتوانید تعداد مشخصی سهام را در قیمتی که معین میکنید خریداری کنید.

چرا کارگزاری ها، به کاربران حساب آزمایشی ارائه میدهند؟

کارگزاری ها قطعا بخاطر سخاوتمندی حساب رایگان و آزمایشی ارائه نمیدهند. هدف کارگزاری ها این است که شما را ترقیب به سرمایه گذاری با پول حقیقی کنند. کارگزاری ها سعی در جذب حداکثری مشتری دارند. احتمال اینکه مشتریان با حساب های رایگان و آزمایشی جذب کارگزاری ها شوند، بسیار زیاد است.

آیا ممکن است بیشتر از مبلغ سرمایه گذاری شده ضرر کنید؟

خیر، هیچوقت بیشتر از سرمایه ای که در حساب خود قرار داده اید ضرر نخواهید کرد. در صورت ضرر بیش از حد شما، کارگزاری به طور خودکار سهام شما را خواهد بست. اگر کارگزاری به طور اتوماتیک نتواند سهام زیان ده شما را ببندد، باید خسارت وارد شده به شما را جبران کند. به همین خاطر، هیچگاه بیشتر از مبلغ سرمایه گذاری شده در بورس، ضرر نخواهید کرد.

سرمایه گذاری با حساب آزمایشی یا (Demo)

برای افرادی که تا کنون هیچگاه سرمایه گذاری ی بورسی انجام نداده اند، پیشنهاد ما باز کردن یک حساب بورسی آزمایشی در یکی از کارگزاری ها است. با حساب آزمایشی، شما نحوه ی سرمایه گذاری سهام های مختلف را یاد میگیرید همچنین از ابزارهای مختلفی که وبسایت یا نرم افزار کارگزاری برای آنالیز و تحلیل به شما میدهد نیز بهره میگیرید. خرید سهام در زمان ها و قیمت های متفاوت، شما را با بازار سرمایه آشنا خواهد کرد و در نتیجه هنگامی که با سرمایه ی حقیقی خود شروع به سرمایه گذاری میکنید، ریسک کمتر و در نتیجه سود بیشتری خواهید کرد.

حساب آزمایشی برای سهامداران و سرمایه گذاران حرفه ای نیز مفید است. آن ها میتوانند استراتژی ها و روش های مختلف سرمایه گذاری را با پول مجازی امتحان کنند و سپس با پول حقیقی به سرمایه گذاری بپردازند. با این کار، ریسک سرمایه گذاری بسیار پایین خواهد آمد و بازگشت سرمایه نیز بسیار محتمل تر خواهد شد.

چگونه با یک حساب آزمایشی شروع به سرمایه گذاری کنم؟

در ابتدا باید به صورت کاملا دقیق و کامل، سهام هایی که مد نظر دارید را بررسی کنید. در دوره ی رایگان “چگونه پر سود سرمایه گذاری کنیم” موارد ضروری و ابتدایی را به شما یاد میدهیم. بعد از گذراندن این دوره، شما کاملا آماده هستید که شروع به سرمایه گذاری کنید.

قبل از اینکه حساب خود را با پول حقیقی شارژ کنید دست نگه دارید! سرمایه اولیه شما میتواند به سرعت با یک حرکت اشتباه از بین برود. بهتر است ابتدا با پول مجازی که کارگزاری در اختیار شما قرار میدهد سرمایه گذاری کنید تا با فضای کارگزاری و امکانات و نحوه ی سرمایه گذاری کاملا آگاهی پیدا کنید. بعد از اینکه حس کردید برای سرمایه گذاری ی حقیقی و واقعی آماده اید، حساب خود را با پول حقیقی شارژ کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *