سرمایه گذاری در ریپل (Ripple) یا XPR: چگونه میتوان آن را خرید؟

ارزهای دیجیتال در حال انفجار هستند! بیشتر افراد میدانند دقیقا بیت کوین (Bitcoin) چیست اما ارزهای دیگر مانند ریپل (Ripple) هنوز ناشناخته هستند. این بسیار بد است! خصوصا آن که با سرمایه گذاری در چند ارز دیجیتال مختلف، میتوان احتمال کسب سود خود را افزایش داد. در این مقاله نگاهی خواهیم انداخت به سرمایه گذاری در ریپل (Ripple) و همچنین قابلیت های این ارز دیجیتال.

چگونه می توان  Ripple را خریداری کرد؟

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام Ripple را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام Ripple استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام
بهترین کارگزار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند Ripple.
در اولین خرید خود تا سقف 1000 یورو Ripple هیچ هزینه تراکنشی پرداخت نمی کنید.
گسترده ترین طیف ارزهای دیجیتال + ارزان!
82 درصد از حساب‌های سرمایه‌گذار خرد هنگام معامله CFD با این ارائه‌دهنده ضرر می‌کنند.

ریپل (Ripple) چیست؟

مثل بیت کوین (Bitcoin) یا اتریوم (Ethereum)، ریپل نیز یک ارز دیجیتال است. اما تفاوت های مهمی بین این ارزها وجود دارد. برای مثال، ریپل کاملا غیرمتمرکز نیست: نهادی وجود دارد که مشخص میکند چه تعداد ریپل در بازار عرضه شود. در حال حاضر، یک میلیارد ریپل یا XPR در ماه منتشر میشود. همچنان 55 میلیارد دیگر در حساب Escrow ذخیره شده است. اگر ریپل های عرضه شده، فروش نرفت، به این حساب باز میگردند.

اما چیزی که درباره ریپل، منحصر به فرد است، این است که این ارز دیجیتال به طور متمرکز کنترل میشود. همچنین با XPR، سعی شده پلی بین ارزهای دیجیتال و غیر دیجیتال برقرار شود. این امکان، به این خاطر ممکن است که میتوان با ریپل، با کارمزدی کم میتوان به کشوری دیگر پول منتقل کرد. کارمزدی در حد یک هزارم سنت!

سرمایه گذاری در ریپل (Ripple)

یکی از بهترین راه های سرمایه گذاری در ریپل، سرمایه گذاری کوتاه مدت در این ارز است. شما این کار را با یک کارگزاری انجام میدهید. با یک کارگزاری، میتوانید اقدام به خرید و فروش ریپل کنید و از نوسانات بازار سود کسب کنید. قیمت ریپل، بسیار پر نوسان است، به همین دلیل امکان کسب سود خوبی هم دارد. ترید یا معامله فعال ارزهای دیجیتال ریسک زیادی به همراه دارد، پس در هنگام این نوع معاملات، مراقب ریسک‌های این نوع سرمایه‌گذاری باشید!

سرمایه_گذاری_در_ریپل

ریپل (Ripple) چقدر بزرگ است؟

ریپل نسبت به بیتکوین کمتر شناخته شده است. اما این ارز دیجیتال را نباید دست کم گرفت. گردش ریپل بسیار بیشتر از گردش بیتکوین است. قیمت هر واحد ریپل، قطعا کمتر از بیتکوین است اما ارزش بازار ریپل بسیار بیشتر است. به همین خاطر ریپل یکی از بزرگترین ارزهای دیجیتال بازار است.

چیزی که موفقیت ریپل را بیشتر میکند، این است که بانک های متعددی از ریپل پشتیبانی میکنند. امکان انتقال پول تقریبا بدون کارمزد به هر کشوری، برای بانک های بین المللی بسیار جذاب است. این جذابیت برای بانک ها، میتواند سود دهی بلند مدت ریپل را افزایش دهد.

چرا ریپل (Ripple) بخریم؟

اگر اکنون بیتکوین خریده اید، ممکن است بپرسید اصلا چرا باید ریپل بخرم؟ خب جواب ساده است! ریپل و بیتکوین به هم می آیند! ریپل مزایای متعددی نسبت به بیتکوین دارد. برای مثال میتوانید تراکنش های مالی نظیر به نظیر انجام دهید و همچنین حساب بانکی خود را به ریپل متصل کنید.

همچنین، تراکنش های شبکه ریپل تقریبا بلافاصله ارزیابی و اجرا میشوند تا بانک ها بتوانند آن ها را تایید کنند. این قابلیت، قطعا در تجربه کاربری تاثیر دارد.

این قابلیت که این ارز دیجیتال به طور متمرکز منتشر میشود نیز، به مزایای ریپل اضافه میکند. این بدین معناست که در صورت بروز خطا، میتوان سریعا اقدامات مناسب را انجام داد. در بیتکوین برای اقدامی مشابه، توافقی 95 درصدی نیاز است تا بتوان کاری انجام داد. همین باعث میشود الگوریتم بیتکوین بسیار سخت تر باشد و توسعه آن مشکل تر باشد. اما در ریپل، این مشکلات وجود ندارد، چون نهادی مرکزی این ارز دیجیتال را کنترل میکند.

تمام این خصوصیات خوب ریپل، آن را برای سرمایه گذاری بسیار جذاب میکند. همچنین شما میتوانید از نوسانات قیمت سود خوبی کسب کنید.

قیمت ریپل (Ripple)

در زیر، میتوانید قیمت کنونی ریپل را مشاهده کنید. همچنین با فشردن چند دکمه بر روی نمودار، میتوانید اقدام به خرید و فروش ریپل کنید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *