چگونه میتوان سهام لگو (Lego) را خریداری کرد؟

شرکت اسباب بازی سازی دانمارکی لگو (Lego) به دلیل مکعب های رنگی اش شهرت یافت. این برند، دوبار برنده جایزه “اسباب بازی قرن” شده است. شهرت لگو به حدی است که به اسباب بازی های مشابه لگو نیز، لگو میگویند. آیا دوست دارید در این شرکت اسباب بازی سازی سرمایه گذاری کنید؟ در این مقاله، راه های موجود برای سرمایه گذاری در شرکت لگو (Lego) را بررسی خواهیم کرد.

چگونه در شرکت لگو (Lego)سرمایه گذاری کنیم؟

تنها را سرمایه گذاری در شرکت لگو (Lego) خرید سری های کمیاب این شرکت و گران تر فروختن آن است. بعضی از ست های لگو چند صد یورو ارزش دارند. متاسفانه، سهام این شرکت عرضه نشده است و قابل معامله نیست. در نتیجه نمیتوان سهام شرکت لگو (Lego) را خریداری کرد.

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام لگو را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام لگو استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

به وجود آمدن شرکت لگو

یک نجار دانمارکی به نام Ole Kirk Christiansen شرکت لگو را تاسیس کرد. او در شهری به نام Billund در دانمارک زندگی میکرد. در سال 1916، او شروع به ساخت خانه و وسایل خانه کرد. در دهه 30 میلادی، در زمانی که افسردگی در جامعه شایع شده بود، او شروع به ساخت نسخه مینیاتوری از ساخته های خود کرد. این سازه های مینیاتوری، ایده ساخت اسباب بازی را در ذهن او شکل داد.

از اسباب بازی های مدرن تا لگو

در ابتدا، Christiansen تصیم گرفت که اسباب بازی های پلاستیکی مدرن بسیازد. همچنین، او یک کامیون ساخت که میتوانستید آن را خراب کنید و دوباره سرهم کنید. بعد، او متوجه نوعی مکعب خانه سازی شد که شرکت رقیب Kiddikraft در حال ساخت آن بود. به گفته Christiansen این موقعیت بزرگی بود.

از سال 1949 به بعد، لگو خودش شروع به تولید مکعب های پلاستیکی کرد. این مکعب ها از طریق حفره ای که در زیر خود دارند و در بالا نیز، برآمدگی هایی وجود دارد که در این حفره ها قرار میگیرد. در نتیجه، به راحتی به هم متصل میشوند. در ابتدا، بسیاری از فروشندگان به این نوع اسباب بازی شک داشتند.

ده سال بعد، این مکعب های لگو یکی از موفق ترین اسباب بازی ها بود. فروش این مکعب ها به حدی خوب بود که وقتی خط تولید اسباب بازی های چوبی در آتش سوخت، لگو این خط تولید را دوباره بازسازی نکرد.

خرید_سهام_لگو

ظهور لگو، چه چیزی را تغییر داد؟

لگو محصولی بود که برای تولید انبوه بسیار مناسب بود. این قضیه، صنعت اسباب بازی سازی را تغییر داد. مکعب ها میتوانند بی نهایت به هم متصل شوند. به همین دلیل، همیشه تقاضا برای این مکعب های رنگی وجود دارد. همچنین، کودکان میتوانند با خلاقیت خود، محیط هایی که دوست دارند در آن جا باشند را با مکعب های لگو خلق کنند.

به همین دلیل، لگو(Lego)  توانست ارتباط خوبی با دنیای کودکان برقرار کند و تجربه جدیدی برای آن ها فراهم کند. به همین دلیل، لگو یک پارک تفریحی نیز افتتاح کرد.

لگو تنها وسیله ای برای سرگرمی نیست. کودکان میتوانند با بازی کردن با لگو، چیزهایی یاد بگیرند. لگو خلاقیت کودکان را افزایش میدهد و به آن ها توانایی حل مسئله می آموزد.

پارک تفریحی لگو

لگو (Lego) یک پارک تفریحی نیز افتتاح کرد. اولین پارک تفریحی در 1968 در شهر Billund در دانمارک افتتاح شد. اکنون سه پارک دیگر نیز توسط Lego افتتاح شده است. پارک Legoland در شهر Windsor انگلیس، در سال 1996 افتتاح شد. یکی دیگر نیز در کالیفرنیا در 1999 افتتاح شد. در سال 2002 نیز یک پارک دیگر در آلمان افتتاح شد. تخمین زده میشود سالانه هر پارک حدود 1.3 میلیون بازدید کننده داشته باشد.

کاهش فروش

در سال 2017، کمپانی لگو (Lego) برای اولین بار با کاهش فروش مواجه شد. فروش در اروپا و آمریکای شمالی نا امید کننده بود. به دلیل فروش بسیار کم، Lego مجبور شد بسیاری از محصولات خود را با تخفیف بفروشد. این کاهش فروش، بعد از 17 سال رشد فروش شرکت اتفاق افتاده بود. در سپتامبر 2017، شرکت لگو اعلام کرد که 1،400 کارمند خود را تعدیل نیرو میکند.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *