خرید سهام لاکین کافی (Luckin Coffee)

چندی پیش، برند لاکین کافی (Luckin Coffee) بخش زیادی از بازار را در دست داشت. اما این جای تعجب ندارد، چرا که شرکتی مثل استارباکس (StarBucks) ارزشی بیش از 100 میلیارد دلار دارد. بازار چین نیز بسیار بزرگ است و قطعا جای زیادی برای یک شرکت فعال در حوزه قهوه دارد. هر چند، به نظر میرسد که این شرکت، شانس خود را از بین برده است. افشای یک رسوایی درباره این شرکت، شک و تردیدها را درباره آینده این شرکت افزایش داده است. اما با واکنش مناسب به تغییرات بازار، میتوانید هنوز هم از سهام لاکین کافی (Luckin Coffee) سود کسب کنید. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد چگونه میتوانید این کار را انجام دهید!

چگونه میتوان به معامله فعال سهام لاکین کافی پرداخت؟

شاید تمایل داشته باشید که در تغییرات قیمت سهام لاکین کافی (Luckin Coffee) سرمایه گذاری کنید. اخبار میتوانند تاثیر زیادی بر قیمت سهام داشته باشند. بعد از افشای رسوایی شرکت، قیمت سهام لاکین کافی به شدت افت کرد. قیمت سهام میتواند تحت تاثیر اخبار، بالا و پایین شود. با عکس العمل سریع، میتوانید به کاهش یا افزایش قیمت، واکنش مناسب نشان دهید.

یکی از کارگزاری های خوبی که امکان معامله فعال لاکین کافی را به شما میدهد، Plus500 است. Plus500 به شما اجازه میدهد که بر کاهش یا افزایش قیمت سرمایه گذاری کنید. در نتیجه، حتی در صورت کاهش قیمت سهام نیز، میتوانید سود کسب کنید. این معاملات ریسک زیادی به همراه دارند، پس مراقب باشید. دوست دارید تمام امکانات و قابلیت های Plus500 را با یک حساب کاربری آزمایشی امتحان کنید؟ پس از لینک زیر، همین حالا ثبت نام کنید:

٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.٪82 از حساب‌های CFD سود خود را از دست می‌دهند.

در کدام کارگزاری میتوان سهام لاکین کافی را خریداری کرد؟

آیا میخواهید مستقیما سهام لاکین کافی (Luckin Coffee) را خرید و فروش کنید؟ پس به یک حساب کاربری در یک کارگزاری نیاز دارید. شما دو گزینه پیش رو دارید:

  • خرید: شما در افزایش قیمت سرمایه گذاری میکنید.
  • پیش فروش: شما در کاهش قیمت سرمایه گذاری میکنید.

قبل از خرید هر سهم، باید تحقیقات جامعی انجام دهید. خصوصا با اخباری که منتشر میشود، آینده شرکت میتواند بسیار نامطمئن باشد. اگر قصد خرید سهام لاکین کافی را دارید، Freedom24 میتواند کارگزاری مناسبی برای شما باشد. میتوانید در این کارگزاری بدون پرداخت هیچ کمیسیونی، سهام خریداری کنید. در نتیجه، سود بیشتری کسب خواهید کرد. از لینک زیر، یک حساب کاربری افتتاح کنید:

سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.سرمایه شما در معرض خطر قرار دارد. هزینه‌های دیگر نیز اعمال می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر، به Freedom24.com/trading/fees مراجعه کنید.

تقلب مالی لاکین کافی

اخیرا، اخباری بسیار منفی از دستکاری اعداد و ارقام فروش شرکت توسط مدیران لاکین کافی منتشر شده است. در نتیجه، شرکت بسیار سود ده تر از آن چیزی که واقعا بود، نمایش داده میشد.

این تقلب در سال 2019 شروع شد. شرکت های چینی اغلب از این روش استفاده میکنند و معمولا هم موفق میشوند. چرا که فقط توسط حسابرس های محلی چک میشوند. در عین حال، آمریکا در حال وضع قانونی است که شرکت ها را موظف کند اگر در بازار بورس آمریکا معامله میشوند، باید یک حسابرس آمریکایی نیز داشته باشند.

لاکین کافی دیگر در بازار بورس NASDAQ قابل معامله نیست. اگر شما سهام را در سقف قیمتی خریداری کرده باشید، احتمالا هنوز ضرر شما جبران نشده است. حالا نیز، باید برای سرمایه گذاری در لاکین کافی بسیار محتاط باشید.

سقوط_قیمت_لاکین_کافی

آیا هنوز هم خرید این سهام عاقلانه است؟

برای سرمایه گذارانی که ریسک های زیاد انجام میدهند، هنوز هم سرمایه گذاری در این سهام میتواند یک گزینه محسوب شود. این شرکت 6،500 شعبه در چین دارد که بسیار بیشتر از رقیب آن، استارباکس است. مردم چین نیز، چندان از این برند بدشان نمی آید و سفارش آنلاین قهوه از طریق اپلیکیشن نیز بسیار محبوب شده است.

تقلب مالی و بی اعتمادی به آینده شرکت، در قیمت سهام لحاظ شده است. در عین حال، شرکت افرادی را که دست به این تقلب زده بودند را اخراج کرده است. از آنجایی که تقاضا برای قهوه روز به روز افزایش می یابد، این شرکت میتواند جای رشد بسیاری داشته باشد. اما به یاد داشته باشید که احتمال ورشکستگی شرکت نیز وجود دارد. به همین دلیل، خرید سهام لاکین کافی (Luckin Coffee) در سال 2020 بسیار پر ریسک است.

عملکرد لاکین کافی چگونه است؟

لاکین کافی شرکتی نسبتا نوپا است. این شرکت در انتهای سال 2017 تاسیس شد. این شرکت، استراتژی تهاجمی در پیش گرفت و توانست تنها در چند ماه، بیش از 2،000 شعبه در 28 شهر در سراسر چین افتتاح کند. هدف این شرکت، این است که رهبری بازار چین را از استارباکس پس بگیرد. اگر این شرکت بتواند همین رشد را ادامه دهد، ممکن است به هدف خود در آینده نزدیک شود.

اما لاکین کافی چگونه توانست این رشد سریع را داشته باشد؟ این شرکت توانسته که استفاده هوشمندانه ای از تکنولوژی داشته باشد. این شرکت، اپلیکیشنی برای مشتریان خود درسن کرده که امکان سفارش و پرداخت را برای آن ها فراهم میکند. به علاوه، میتوان حتی قبل از رسیدن به شعبه سفارش را انجام داد تا در صف منتظر نمانند. حتی سرویس تحویل قهوه نیز وجود دارد و مشتریان مجبور نیستند که از خانه بیرون بروند.

یکی دیگر از استراتژی های این شرکت این است که به مشتریان چینی خود به دقت گوش میدهد. سلیقه مشتریان چینی کمی متفاوت است و لاکین کافی، مطابق با سلیقه این مشتریان نوشیدنی های خاصی را به منو خود اضافه کرده است. مثلا، نظرتان درباره قهوه با شربت نارنگی یا چای و پنیر هم زده چیست؟ ممکن است عجیب به نظر برسد اما در بین چینی ها بسیار محبوب است و ارائه آن توسط این برند نیز هوشمندانه است.

یکی دیگر از تفاوت های استارباکس و لاکین کافی، حال و هوای شعبه های آن هاست. در استارباکس، شما لم میدهید و از قهوه خود لذت میبرید. اما این کار در لاکین کافی ممکن نیست. بسیاری از شعبه های لاکین کافی، فقط یک پیشخوان برای تحویل قهوه وجود دارد. پس بگیر و برو واقعا شعار این شرکت است!

خرید_سهام_لاکین_کافی

آیا سرمایه گذاری در لاکین کافی جذاب است؟

صحبت درباره آینده این شرکت کمی دشوار است. هر چه باشد، این شرکت بسیار نو پا است! هر چند، رشد سریع و تصاحب بازار چین در این مدت کم واقعا دستاوردی چشمگیر است.

اما رشد، اشکالی نیز به وجود می آورد. این شرکت هر سال ضرر میدهد. اقتصادهای بزرگ، میتوانند این ضرر را به سود تبدیل کنند. اما ارزش سهام لاکین کافی نشان میدهد اعتماد عمومی به این برند، کمتر از رقیب این شرکت، استارباکس است. ارزش سهام لاکین کافی نسبتا کمتر است.

اما همچنان سرمایه گذاری در شرکتی که رشدی سریع دارد میتواند سودمند باشد. میتوانید از نوسانات بسیار این سهام، با معامله CFD آن سود کسب کنید و یا با خرید این سهم و اضافه کردن آن به سبد سهام خود، با افزایش قیمت آن در بلند مدت سود بدست آورید.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *