چگونه میتوان سهام یاندکس (Yandex) را خریداری کرد؟

اگر دوست دارید در یک شرکت روسی سرمایه گذاری کنید، یاندکس (Yandex) میتواند گزینه خوبی باشد. یاندکس بزرگترین موتور جستجو در روسیه است و درآمد خوبی نیز از تبلیغات کسب میکند. دوست دارید بدانید چگونه میتوان سهام یاندکس را خریداری کرد؟ در این مقاله، نگاهی به راه های سرمایه گذاری در یاندکس می اندازیم و قیمت این سهام را نیز بررسی خواهیم کرد.

چگونه سهام یاندکس را خریداری کنیم؟

آیا به رشد یاندکس در آینده اطمینان دارید؟ پس شاید بهتر باشد که سهام این شرکت را خریداری کنید. قبل از خرید سهام، باید عملکرد این شرکت را تحلیل کنید تا ببینید در مقایسه با دیگر موتورهای جستجو، چگونه عمل میکند. همچنین میتوانید اقتصاد روسیه را نیز بررسی کنید. هنگامی که اوضاع اقتصاد خوب باشد، درآمد تبلیغاتی شرکت نیز افزایش پیدا میکند.

آیا می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان سهام یاندکس را خریداری کرد؟ مرور زیر به شما نشان می‌دهد که از چه کارگزارانی می‌توانید برای سرمایه‌گذاری در سهام یاندکس استفاده کنید:

کارگزارانمزایاثبت نام

قیمت سهام یاندکس چقدر است؟

آیا کنجکاو هستید که قیمت سهام یاندکس چگونه است؟ در نمودار زیر، می‌توانید ببینید که سهم یاندکس در دوره گذشته چگونه عمل کرده است. شما می‌توانید از دکمه‌ها برای باز کردن یک موقعیت معاملاتی در شرکت استفاده کنید.

جزئیات شرکت یاندکس

در زیر می‌توانید جزئیات کلیدی شرکت یاندکس را پیدا کنید.

تحلیل یاندکس

قبل از تصمیم‌گیری برای خرید یا فروش سهام یاندکس مهم است که ابتدا سهام را تجزیه و تحلیل کنید. مرور زیر به شما نشان می‌دهد که سهم یاندکس در دوره گذشته چگونه توسعه یافته است.

قیمت‌های سهام یاندکس در ۵ روز گذشته

در جدول زیر، می‌توانید قیمت‌های سهام یاندکس را برای ۵ روز گذشته مشاهده کنید:

قیمت سهم یاندکس در 2024 چه تغییری خواهد کرد؟

آیا کنجکاو هستید که تحلیلگران چه فکر می‌کنند یاندکس در 2024 و سال‌های آینده چه کاری انجام خواهد داد؟ با استفاده از داده‌های Alpha Vantage، ما پیش‌بینی‌های تحلیلگران را ترکیب کرده‌ایم. به یاد داشته باشید که این عدد فقط یک پیش‌بینی در مورد حرکات قیمت سهام یاندکس است و این پیش‌بینی لزوماً باید به حقیقت بپیوندد. همیشه تحقیقات خود را انجام دهید!

درباره شرکت یاندکس

شرکت چند ملیتی-روسی یاندکس (Yandex) در حوزه خدمات و محصولات اینترنتی فعالیت میکند. البته این شرکت به موتور جستجوی خود معروف است. این موتور جستجو، به روسیه و کشورهای مشترک المنافع با روسیه خدمات ارائه میدهد و در هلند واقع شده است.

همچنین، موسس و اکثر اعضای تیم این شرکت در روسیه قرار دارند و دفتر مرکزی شرکت نیز در مسکو است. اما دفتر بخش هلندی-روسی در آمستردام در نزدیکی فرودگاه Schiphol قرار دارد.

خرید_سهام_یاندکس

محصولات و خدمات یاندکس

یاندکس بیش از 70 مورد خدمات گوناگون ارائه میکند. چند مورد از محصولات و خدمات شرکت، شامل مسیریابی، جستجو و اطلاعات، تجارت الکترونیک، تبلیغات آنلاین و اپلیکیشن موبایل میشود.

یاندکس محصولات بسیاری نیز دارد. مثلا مرورگر یاندکس (Yandex.Browser)، مترجم یاندکس (Yandex.Translator) و نقشه یاندکس (Yandex.Map). همچنین این شرکت سرویس ایمیل، خدمات ابری و فروشگاه اپلیکیشن برای اندروید نیز دارد.

موتور جستجوی غول آسا

یاندکس بزرگترین شرکت تکنولوژی روسی و بزرگترین موتور جستجوی روسی است. این موتور جستجو، 52 درصد جستجوها به زبان روسی را در اختیار دارد. صفحه نخست یاندکس نیز یکی از پربازدیدترین صفحه ها در روسیه است.

صفحه Yandex-ru چهارمین صفحه پربازدید در روسیه است. همچنین در روسیه و کشور های مشترک المنافع، یاندکس اکثریت بازار را در دست دارد. در جهان نیز، یاندکس بعد از مرورگرهای Google، Baidu، Bing و Yahoo! قرار دارد.

تاریخچه شرکت

Arkadi Wolosch موسس شرکت یاندکس است. در زمان اتحاد جماهیر شوروی، او در رشته ریاضیات کاربردی تحصیل کرد. در سال 1990، او به یک الگوریتم جستجو دست یافت. در 1993، او در موسسه انتقال اطلاعات آکادمی علوم روسیه، مشغول به کار شد.

در این موسسه بود که او توانست یک موتور جستجو به زبان روسی کد نویسی کند. کلمات جستجو شده در این وبسایت به فرهنگ لغات متصل شدند و کاربران میتوانند اشکالات املایی و گرامری خود را مشاهده کنند.

او در سال 1993 با یکی از دوستان دوران دانشگاه خود به نام Ilja Segalwitisch Wolosch شرکت ComTek را تاسیس کرد. در سال 1997، اولین موتور جستجو که با حروف سریلیک کار میکرد رونمایی شد. در نوامبر همان سال، این موتور جستجو با آدرس Yandex.ru آنلاین شد. این موتور جستجو یک نیاز اساسی را رفع میکرد. تا آن زمان هیچ موتور جستجویی نمیتوانست با حروف سریلیک و زبان روسی کار کند.

در سال 1997، موتور جستجوی یاندکس بخشی از شرکت ComTek بود. استفاده از این موتور جستجو نیز روز به روز افزایش میافت. در سال 2000، دو موسس ComTek شرکت Yandex را تاسیس کردند.

آزمایش خودروهای خودران و بدون راننده

شرکت Yandex، سرویس تاکسی اینترنتی خود را نیز دارد. این سرویس در سال 2020 شروع به فعالیت کرد و در پی استفاده از خودروهای خودران است. اکنون ساکنین شهر روسی Innopolis میتوانند در مسیر استادیوم تا دانشگاه شهر، خودروی بدون راننده و خودران درخواست دهند. اما برای احتیاط، همیشه یک نفر برای رعایت ایمنی در خودرو وجود دارد.

نویسنده

الکس Avatar
در باره

وقتی 16 ساله بودم، مخفیانه اولین سهامم را خریدم. از آن "لحظه افتخار" من بیش از 10 سال است که trade.info را مدیریت می کنم. هدف من آموزش مردم در مورد آزادی مالی است. پس از تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی و روانشناسی، تصمیم گرفتم تمام وقت خود را برای توسعه این وب سایت بگذارم. از آنجایی که عاشق سفر هستم، از سرتاسر دنیا کار می کنم. برای مطالعه بیشتر درباره smartinvesting.info اینجا را کلیک کنید! از گذاشتن نظر زیر این مقاله دریغ نکنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *